S novou mBank sa mení aj jej logo a dizajn
mBank inovuje nielen logo, ale aj internetové stránky. Web mBank bude vyjadrovať filozofiu banky a bude pripomínať skôr internetový e-shop než korporáciu. Odvážny koncept nového loga pripomínajúci čiarový kód je z dielne agentúry BNA. Vybraná škála farieb nadväzuje na farby súčasného loga s kvetinkou a vyjadruje blízkosť k zákazníkom a pochopenie ich potrieb.
Logo pre každú príležitosť
Zákazníci sa budú stretávať s rôznymi verziami loga, ktorá sa bude prispôsobovať produktovej ponuke, či konkrétnym situáciám. „Možnosti sú prakticky nevyčerpateľné. Pri tvorbe ikon nás obmedzuje iba naša fantázia," hovorí šéf marketingu mBank pre Slovensko a Českú republiku Michal Pokluda. Nový dizajn sa objaví aj na všetkých obchodných miestach banky. „Zmeny budeme robiť postupne, do niekoľkých týždňov budú v nových farbách všetky naše mKiosky a Finančné centra na Slovensku a v Českej republike," dodáva Pokluda.
mBank medzi ľuďmi
Zmenu loga a celkového dizajnu banky bude sprevádzať reklamná kampaň. Kampaň začala teasingom v uliciach väčších miest už začiatkom februára a naplno sa rozbehne spolu s rebrandingom od dnešného dňa. Cieľom kampane je predstaviť zmenu firemného dizajnu a tiež novinky v internetovom bankovníctve. „Ďalším a nemenej dôležitým cieľom je oslovenie nových zákazníkov. Téma je veľmi jednoduchá: Zamávaj svojej banke a nasťahuj sa do mBank, pretože v mBank sa budeš cítiť pohodlne, ako doma," vysvetľuje Pokluda.
Banka na rebrandingu a kampani spolupracovala s kreatívnou agentúrou Yashica. Myšlienka televízneho spotu „Ako doma" vznikla v spolupráci s agentúrou Mustard, na jej realizácii sa podieľala produkčná spoločnosť Filmservis, réžie sa ujal Tomáš Mašín.