12.2.2014 0 Comments

S novou mBank sa mení aj jej logo a dizajn

Spolu s novým internet bankingom sa mení aj logo, dizajn a webové stránky mBank. Nový dizajn osviežuje značku a vyjadruje jej odlišnosť od ostatných bánk. Namiesto klasického loga bude mBank využívať koncept ikon, ktoré sa budú prispôsobovať konkrétnym situáciám. Túto veľkú vizuálnu zmenu bude sprevádzať rozsiahla reklamná kampaň.

mBank inovuje nielen logo, ale aj internetové stránky. Web mBank bude vyjadrovať filozofiu banky a bude pripomínať skôr internetový e-shop než korporáciu. Odvážny koncept nového loga pripomínajúci čiarový kód je z dielne agentúry BNA. Vybraná škála farieb nadväzuje na farby súčasného loga s kvetinkou a vyjadruje blízkosť k zákazníkom a pochopenie ich potrieb.

Logo pre každú príležitosť
Zákazníci sa budú stretávať s rôznymi verziami loga, ktorá sa bude prispôsobovať produktovej ponuke, či konkrétnym situáciám. „Možnosti sú prakticky nevyčerpateľné. Pri tvorbe ikon nás obmedzuje iba naša fantázia," hovorí šéf marketingu mBank pre Slovensko a Českú republiku Michal Pokluda. Nový dizajn sa objaví aj na všetkých obchodných miestach banky. „Zmeny budeme robiť postupne, do niekoľkých týždňov budú v nových farbách všetky naše mKiosky a Finančné centra na Slovensku a v Českej republike," dodáva Pokluda.

mBank medzi ľuďmi
Zmenu loga a celkového dizajnu banky bude sprevádzať reklamná kampaň. Kampaň začala teasingom v uliciach väčších miest už začiatkom februára a naplno sa rozbehne spolu s rebrandingom od dnešného dňa. Cieľom kampane je predstaviť zmenu firemného dizajnu a tiež novinky v internetovom bankovníctve. „Ďalším a nemenej dôležitým cieľom je oslovenie nových zákazníkov. Téma je veľmi jednoduchá: Zamávaj svojej banke a nasťahuj sa do mBank, pretože v mBank sa budeš cítiť pohodlne, ako doma," vysvetľuje Pokluda.

Banka na rebrandingu a kampani spolupracovala s kreatívnou agentúrou Yashica. Myšlienka televízneho spotu „Ako doma" vznikla v spolupráci s agentúrou Mustard, na jej realizácii sa podieľala produkčná spoločnosť Filmservis, réžie sa ujal Tomáš Mašín.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Ako by mohli byť Slováci bohatší? Alternatívou sú Indexové fondy

08.12.2016 13:00

Skupina Across Private Investments (Across) si 9. januára 2017 pripomenie 15. výročie pôsobenia na slovenskom finančnom trhu. Špecializujeme sa na privátne investície. Pracovný tím tvoria skúsení inve ...

Tlačové správy

Nový monitor Philips s PowerSensorem nabízí ekologický výkon

08.12.2016 12:00

Společnost MMD představuje nový 24palcový LCD monitor, který zohledňuje zdraví uživatelů i naší planety. Přichází ve dvou variantách jako 240B7QPJEB a 240B7QPTEB a nabízí ekologické a uživatelsky přív ...

Tlačové správy

Nové domény si za lacnejšie kúpite aj v roku 2017

08.12.2016 11:15

Správca národnej domény .sk, spoločnosť SK-NIC, a. s., predlžuje platnosť akcií na podporu rastu počtu slovenských domén, ktorých už dnes máme na Slovensku viac ako 350-tisíc. Firmy aj jednotlivci bud ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá