Image
9.8.2016 0 Comments

Rozhovor pri otvorení Lenovo showroom: „Nechytať, iba pozerať“ u nás jednoznačne neplatí!

Ako sme už informovali, spoločnosť MARSANN IT pred pár dňami otvorila v bratislavskom Digital Parku redizajnovaný showroom produktov značky Lenovo, ktorý je najväčším v strednej a východnej Európe. Pri tejto príležitosti sme o doplňujúce informácie poprosili pani Simonu Zajíčkovú, marketingovú manažérku v spoločnosti MARSANN IT:

PCR: V čom je nový showroom iný ako ten predchádzajúci?
SZ: Nový showroom je iný jednoznačne na prvý pohľad v dizajne a farebnom vyhotovení. Dizajn plynule nadväzuje na novú vizuálnu komunikáciu značky Lenovo. Dizajn však nie je jediné, čo nový showroom v Digital Parku prináša. Zákazníkom ponúkame funkčné vychytávky, ako sú výdajné miesto na on-line objednávky z nášho e-shopu LenovoOnline.sk alebo elektronické cenovky s informáciou o konfigurácii a cene. Sú nastavované centrálne, čiže vieme flexibilne reagovať na rôzne akcie alebo špeciálne ponuky. Veľká novinka je aj plnofunkčné serverové riešenie kompletnej infraštruktúry, ktoré si možno naživo prezrieť, čo môžu oceniť najmä špecialisti z IT oddelení korporátnych spoločností.

PCR: Aké sú jeho kľúčové lákadlá? Prečo by si ho zákazníci mali prísť pozrieť?
SZ: Najaktuálnejšie by sa mali prísť pozrieť na špeciálne akciové produkty, ktoré ponúkame pri príležitosti znovuotvorenia až do 10. 8. 2016. Zľavy na niektoré produkty dosahujú výšku až 180 eur, čo považujeme v tento rok za TOP ponuku, ktorá sa možno už len tak ľahko nezopakuje.
Samozrejmosť sú novinky a produkty značky Lenovo, ktorých je v showroome Digital Park na ploche 180 m2 vystavených viac ako 100 ks.

PCR: Nájdu u vás zákazníci aj aktuálne horúce novinky? Môžu si ich k vám prísť „ohmatať“?
SZ: Áno, určite, to je výhoda špecializovanej predajne zameranej na jednu značku. Okrem tejto výhody, majú v takejto špecializovanej predajni zákazníci k dispozícii aj odborný personál, ktorý im ochotne poradí či už pri výbere, alebo sériovej rade širokého portfólia produktov, ktoré Lenovo ponúka. „Nechytať, iba pozerať“, to u nás jednoznačne neplatí!

PCR: Ako u vás funguje servis na smartfóny, tablety a notebooky?
SZ: Jedna z výhod našich predajní je bezprostredná blízkosť servisu. Servisné strediská sa nachádzajú priamo v showroomoch Digital Park v Bratislave, v Europa Shopping Centre v Banskej Bystrici, ako aj v Auparku Košice. Kompletný servis, teda záručný, pozáručný aj mimozáručny servis poskytujeme na všetky zariadenia radu Think. Ponúkame aj autorizovaný pozáručný servis pre rad Idea a smartfóny Lenovo servisujeme len pozáručne. Ideálne je, ak sa zákazník ohľadne servisu informuje. Možnosti servisu, dĺžka servisu, ako aj cena závisia od zariadenia danej série. Pre našich firemných zákazníkov ponúkame možnosť zmluvného servisu. Servisné podmienky sú šité priamo pre potreby spoločnosti, či už ide o klientelu SMB, alebo väčšie korporácie.

PCR: Ako sa dá zabrániť tomu, aby si zákazníci k vám chodili pozerať a „obchytávať“ produkty a vo finále si zariadenie kúpili na internete o 5 eur lacnejšie?
SZ: Výborná otázka... J Naši verní zákazníci už vedia, že nie vždy je cena zariadenia rozhodujúca, pokiaľ sa vzápätí, keď potrebujem so zariadením pomôcť, nemám na koho obrátiť, alebo získam produkt síce lacnejšie, ale v konečnom dôsledku s drahou platenou dopravou, prípadne nebodaj s dobou dodania dlhšou ako 48 hodín. Najväčšia výhoda pre našich zákazníkov je odborne vyškolený personál spoločnosti Lenovo, u ktorého zákazník získa potrebné informácie a servisné miesto priamo v predajni. Momentálne sa v MARSANN IT snažíme zlepšovať služby na každej úrovni a práve našim verným zákazníkom prinášať praktické výhody, ktorými ich utvrdíme v tom, že si na kúpu zariadenia Lenovo vybrali skutočne správne.

PCR: Aký typ benefitov viete ponúknuť zákazníkom z firemného prostredia?
SZ: Nadviažem na servisné služby. Spomínala som zmluvný servis, vďaka ktorému môže mať náš firemný klient nastavené podmienky šité jemu na mieru. Služba Onsite NBD (Next Business Day) zabezpečuje, že náš servisný technik sa so zákazníkom skontaktuje najneskôr do druhého pracovného dňa od nahlásenia chyby a dohodne s ním opravu  priamo na mieste. Naša výborná skladová dostupnosť zabezpečuje niektorým zmluvným klientom možnosť doručiť náhradné zariadenie v prípade nepredvídateľnej poruchy alebo situácie už do 24 hodín. Nemyslíme len na klientov, ale aj jeho zamestnancov, ktorým ponúkame možnosť zakúpiť si zariadenia Lenovo za zvýhodnenú cenu na portáli lenovoonline.sk/benefit.

Ďakujeme za rozhovor.

Zobrazit Galériu
Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá