11.3.2013 0 Comments

Riešenie Mobile order management od Ericssonu výrazne skracuje dobu spúšťania služieb

  • Nové riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb (Mobile Order Management) od Ericssonu umožňuje mobilným operátorom spúšťať služby v priebehu dní namiesto mesiacov a skrátiť tak dobu potrebnú pre dosiahnutie ich ziskovosti.
  • Mobilní operátori budú môcť poskytnúť svojim zákazníkom samoobslužný portál, prostredníctvom ktorého bude možné vytvárať balíčky s pridanou hodnotou a služby na mieru.
  • Ericsson pridáva k svojmu riešeniu správy objednávok mobilných produktov a služieb navyše systém starostlivosti o objednávky Order Care (prostredníctvom akvizície firmy ConceptWave).

Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb od Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC), ktoré je súčasťou ponuky systémov OSS a BSS, poskytuje mobilným operátorom nástroje k výraznému skráteniu doby spúšťania služieb na všetkých typoch mobilných zariadení a zníženie súvisiacich nákladov. Nové riešenie vzniklo vďaka systému Order Care založenom na software firmy ConceptWave, ktorú Ericsson nedávno odkúpil.

Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb umožňuje mobilným operátorom znížiť dobu spúšťania novej služby zo šiestich mesiacov na menej než jeden týždeň. Inak povedané, doba ziskovosti služby sa predĺži až o dva štvrťroky a operátor bude môcť jednať rýchlejšie než konkurencia využívajúca menej pružné platformy.

Pomocou riešenia správy objednávok mobilných produktov a služieb budú môcť mobilní operátori poskytovať svojim firemným zákazníkom samoobslužné portály a nástroje k objednávaniu a doručovaniu smartfónov a tabletov, aplikácií a služieb pre tieto zariadenia. Firmy budú môcť napríklad rýchlo inštalovať nové predajné nástroje do mobilných zariadení svojich predajcov. Okrem zefektívnenia firemných úloh v IT oblasti poskytne nové riešenie zamestnancom možnosť prispôsobiť si balíček služieb sebe na mieru.

Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb vychádza zo stratégie Ericssonu v oblasti systémov prevádzkovej a obchodnej podpory a umožňuje mobilným operátorom opätovne využívať osvedčené a preverené prvky, ktoré je možné rýchlo spájať do nových ponúk produktov uspokojujúcich všetky súvisiace technické požiadavky a požiadavky tretích strán. Nové riešenie rovnako využíva dopredu integrované procesné prvky k automatizácii príjmu objednávok služieb u novej ponuky v oddieli Ericsson Multi Activation, ktoré koordinujú všetky požiadavky na konkretizáciu infraštruktúry.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Tvorca Androidu chce uviesť na trh high-end smartfón, ktorý bude vážnou konkurenciou pre Apple aj Samsung

19.01.2017 00:35

Tvorca operačného systému Android Andy Rubin chce spolu s asi 40-členným tímom bývalých zamestnancov Googlu a Applu založiť spoločnosť Essential. Tá bude pracovať na viacerých spotrebiteľských hardvér ...

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá