11.3.2013 0 Comments

Riešenie Mobile order management od Ericssonu výrazne skracuje dobu spúšťania služieb

  • Nové riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb (Mobile Order Management) od Ericssonu umožňuje mobilným operátorom spúšťať služby v priebehu dní namiesto mesiacov a skrátiť tak dobu potrebnú pre dosiahnutie ich ziskovosti.
  • Mobilní operátori budú môcť poskytnúť svojim zákazníkom samoobslužný portál, prostredníctvom ktorého bude možné vytvárať balíčky s pridanou hodnotou a služby na mieru.
  • Ericsson pridáva k svojmu riešeniu správy objednávok mobilných produktov a služieb navyše systém starostlivosti o objednávky Order Care (prostredníctvom akvizície firmy ConceptWave).

Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb od Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC), ktoré je súčasťou ponuky systémov OSS a BSS, poskytuje mobilným operátorom nástroje k výraznému skráteniu doby spúšťania služieb na všetkých typoch mobilných zariadení a zníženie súvisiacich nákladov. Nové riešenie vzniklo vďaka systému Order Care založenom na software firmy ConceptWave, ktorú Ericsson nedávno odkúpil.

Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb umožňuje mobilným operátorom znížiť dobu spúšťania novej služby zo šiestich mesiacov na menej než jeden týždeň. Inak povedané, doba ziskovosti služby sa predĺži až o dva štvrťroky a operátor bude môcť jednať rýchlejšie než konkurencia využívajúca menej pružné platformy.

Pomocou riešenia správy objednávok mobilných produktov a služieb budú môcť mobilní operátori poskytovať svojim firemným zákazníkom samoobslužné portály a nástroje k objednávaniu a doručovaniu smartfónov a tabletov, aplikácií a služieb pre tieto zariadenia. Firmy budú môcť napríklad rýchlo inštalovať nové predajné nástroje do mobilných zariadení svojich predajcov. Okrem zefektívnenia firemných úloh v IT oblasti poskytne nové riešenie zamestnancom možnosť prispôsobiť si balíček služieb sebe na mieru.

Riešenie správy objednávok mobilných produktov a služieb vychádza zo stratégie Ericssonu v oblasti systémov prevádzkovej a obchodnej podpory a umožňuje mobilným operátorom opätovne využívať osvedčené a preverené prvky, ktoré je možné rýchlo spájať do nových ponúk produktov uspokojujúcich všetky súvisiace technické požiadavky a požiadavky tretích strán. Nové riešenie rovnako využíva dopredu integrované procesné prvky k automatizácii príjmu objednávok služieb u novej ponuky v oddieli Ericsson Multi Activation, ktoré koordinujú všetky požiadavky na konkretizáciu infraštruktúry.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Šiesty ročník STARTUP AWARDS pozná víťazov a obsahom aj návštevnosťou prekonal všetky predchádzajúce

06.12.2016 00:15

Tohtoročné Startup Awards, ktoré sa konali v piatok 2. decembra v bratislavskom Istropolise, už majú svojich víťazov. V súťaži vyberala zahraničná odborná porota spomedzi dvanástich nápadov celkom v š ...

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá