Image
30.6.2016 0 Comments

Reštaurácia Jamieho Olivera v Budapešti používa rezervačný systém, ktorý vymysleli Slováci

Ide o prvú prevádzku, ktorú otvoril známy šéfkuchár v strednej Európe. Od svojho slávnostného otvorenia využíva reštaurácia Jamie´s Italian služby rezervačného systému BookioPro. Systém pritom funguje vo viac ako 120 reštauráciách na Slovensku a v Česku už tri roky.
Ide o prvú prevádzku v strednej Európe z rovnomennej franšízy Jamie´s Italian, ktorá funguje od roku 2008 a momentálne do nej patrí 40 reštaurácií na celom svete.
Reštaurácia Jamie´s Italian má okrem prestížneho názvu aj lukratívnu polohu, nachádza sa priamo na Budapeštianskom hrade. „Mám obrovskú radosť z otvorenia prevádzky v Budapešti. Nachádza sa na jednom z najkrajších miest v celom meste. Spolupracujeme v nej s najlepším lokálnym partnerom – so spoločnosťou Zsidai Group,“ uviedol sám Jamie Oliver. Majiteľom franšízy je totiž Zoltán Roy Zsidai, jedna z vedúcich osobností gastro biznisu v Maďarsku.

Slovenský produkt obstál v prísnom posudzovaní
Otvoreniu prvej prevádzky Jamie´s Italian v strednej Európe predchádzali dlhé a precízne prípravy  a schvaľovanie priamo so samotným Jamiem Oliverom a jeho tímom v Londýne. Všetky reštaurácie pod značkou Jamie´s Italian musia spĺňať prísne podmienky, medzi ktoré patrí napríklad aj pôvod a spracovanie mäsa a zeleniny. Striktných pravidiel sa musela spoločnosť Zsidai Group držať aj pri zariaďovaní interiéru reštaurácie.
Inak tomu nebolo ani pri výbere rezervačného systému, ktorý by na jednej strane spĺňal štandardy značky Jamie´s Italian a na druhej by zvládol nápor veľkého množstva rezervácií. Spomedzi niekoľkých rezervačných systémov si vedenie spoločnosti Zsidai Group &Hospitality Group vybralo slovenský produkt BookioPro. „Vybrali sme si BookioPro, pretože cítime, že tím ľudí okolo tohto projektu vyznáva tie isté hodnoty ako my – majú skvelú pracovnú morálku a vášeň pre to, čo robia. BookioPro je mladý, ale rýchlo sa vyvíjajúci projekt a nás len teší práca s takýmito ľuďmi,“ povedal majiteľ spoločnosti Zsidai Gastronomy & Hospitality Group Zoltán Roy Zsidai.

„Na rezervačnom systéme BookioPro oceňujeme najmä jeho jednoduché riešenie, je rýchly, jasný a intuitívny na ovládanie. Náš personál sa so systémom veľmi rýchlo zohral a sme maximálne spokojní s jeho používaním ,“ uviedla Oroslya Hartyanyi, prevádzková riaditeľka spoločnosti Zsidai Gastronomy &Hospitality Group.
Požiadavky na rezervačný systém boli pritom náročné. „Chceli sme jednoduchý, ale zároveň plne funkčný systém, s ktorým by sme dokázali manažovať vysoký počet rezervácií počas dňa. Súčasne pritom musel systém zvládnuť aj príjem online rezervácií, ktoré tvoria takmer tretinu z celkového počtu našich rezervácií,“ doplnila Orslya Hartyanyi.

Systém ustál aj prvotný nápor pri otvorení reštaurácie. Len za jeden deň prijal viac ako 1 600 rezervácií. „Veľmi oceňujeme funkciu Wait listu (čakacia listina), na ktorý môžeme pridávať hostí, pre ktorých momentálne nemáme voľný stôl. Okrem toho sme nadšení z Floor planu, ktorí sme môžeme operatívne meniť. Páči sa nám aj spôsob, akým je riešené priraďovanie rezervácií k jednotlivým stolom,“ dodala Hartyanyi. „Systém je maximálne spoľahlivý, vrelo ho budeme odporúčať aj ďalším reštauráciám.“

So spoluprácou s BookioPro je veľmi spokojný aj samotný majiteľ Zoltán Roy Zsidai: „Spoločne vyvíjanie novej verzie BookioPro bolo vzrušujúcou cestou a už teraz sa tešíme na ďalšie spoločne projekty v budúcnosti.“ Za mesiac od otvorenia reštaurácia cez rezervačný systém BookioPro prijala neuveriteľných 9 500 rezervácií. Niektoré dokonca na rok 2017.

O BookioPro
Online rezervačný systém pre reštaurácie BookioPro je produktom spoločnosti Creative Web, do ktorej portfólia patril aj známy portál Obedovat.sk a na českom trhu Lunchtime.cz. Produkt vyvíja už tri roky tím pod vedením projektovej manažérky Zdenky Matlákovej. BookioPro vyvíjame spoločne s reštauráciami, snažíme sa pochopiť ich potreby a ušiť im jednotlivé funkcie systému na mieru. Systém momentálne používa viac ako 120 reštaurácii na Slovensku a v Česku,“ uviedla.

Medzi spokojných zákazníkov patrí aj uznávaný šéfkuchár Zdeněk Pohlreich so svojou známou pražskou reštauráciou Café Imperial (takisto majú systém aj ďalšie dve prevádzky Z. Polhreicha – Divinis a Yamato), reštaurácia s Michelinovou hviezdou Field, oceňovaná bratislavská reštaurácia Fou Zoo, reštaurácia UFO watch.taste.groove, reštaurácia Pavúk a ďalšie.

„Hlavnými výhodami nášho systému je zefektívnenie chodu reštaurácie, jednoduchý manažment stolov, zbieranie spätnej väzby od zákazníkov. Reštaurácie si pomocou BookioPro vybudujú vlastnú databázu hostí, ktorých budú detailne poznať a budú s nimi ešte lepšie a osobnejšie komunikovať. Zároveň im systém ukáže podrobné štatistiky o vyťaženosti prevádzky. Tieto dáta pomohli napríklad reštaurácii Café Imperial zvýšiť medziročný obrat o 10%,“ dodala Zdenka Matláková.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Aktivovaný elektronický občiansky preukaz má len 44 % štatutárov

16.01.2017 16:19

Elektronický občiansky preukaz s aktivovaným bezpečnostným osobným kódom (BOK) má iba 44 percent právnických osôb. Upozornil na to v pondelok tlačový odbor Kancelárie Ministerstva vnútra (MV) SR. Od j ...

Tlačové správy

VEDA: Vedci chcú zlepšiť postavenie spoločenských a humanitných vied

16.01.2017 16:17

Spoločenskí a humanitní vedci na Slovensku sú pripravení čeliť výzvam našej doby, jej myšlienkovému a hodnotovému chaosu a skepse. Vyplýva to z Memoranda spoločenských a humanitných vedcov, ktoré na d ...

Tlačové správy

Digitálna mobilná komunikácia na Slovensku oslavuje 20 rokov

16.01.2017 10:25

Už 20 rokov je mobilná komunikácia vďaka digitálnej technológii GSM dostupná pre všetkých Slovákov. Presne 15. januára 1997 spoločnosť Globtel GSM, v súčasnosti Orange, spustil prevádzku prvej digitál ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá