Image
30.6.2016 0 Comments

Reštaurácia Jamieho Olivera v Budapešti používa rezervačný systém, ktorý vymysleli Slováci

Ide o prvú prevádzku, ktorú otvoril známy šéfkuchár v strednej Európe. Od svojho slávnostného otvorenia využíva reštaurácia Jamie´s Italian služby rezervačného systému BookioPro. Systém pritom funguje vo viac ako 120 reštauráciách na Slovensku a v Česku už tri roky.
Ide o prvú prevádzku v strednej Európe z rovnomennej franšízy Jamie´s Italian, ktorá funguje od roku 2008 a momentálne do nej patrí 40 reštaurácií na celom svete.
Reštaurácia Jamie´s Italian má okrem prestížneho názvu aj lukratívnu polohu, nachádza sa priamo na Budapeštianskom hrade. „Mám obrovskú radosť z otvorenia prevádzky v Budapešti. Nachádza sa na jednom z najkrajších miest v celom meste. Spolupracujeme v nej s najlepším lokálnym partnerom – so spoločnosťou Zsidai Group,“ uviedol sám Jamie Oliver. Majiteľom franšízy je totiž Zoltán Roy Zsidai, jedna z vedúcich osobností gastro biznisu v Maďarsku.

Slovenský produkt obstál v prísnom posudzovaní
Otvoreniu prvej prevádzky Jamie´s Italian v strednej Európe predchádzali dlhé a precízne prípravy  a schvaľovanie priamo so samotným Jamiem Oliverom a jeho tímom v Londýne. Všetky reštaurácie pod značkou Jamie´s Italian musia spĺňať prísne podmienky, medzi ktoré patrí napríklad aj pôvod a spracovanie mäsa a zeleniny. Striktných pravidiel sa musela spoločnosť Zsidai Group držať aj pri zariaďovaní interiéru reštaurácie.
Inak tomu nebolo ani pri výbere rezervačného systému, ktorý by na jednej strane spĺňal štandardy značky Jamie´s Italian a na druhej by zvládol nápor veľkého množstva rezervácií. Spomedzi niekoľkých rezervačných systémov si vedenie spoločnosti Zsidai Group &Hospitality Group vybralo slovenský produkt BookioPro. „Vybrali sme si BookioPro, pretože cítime, že tím ľudí okolo tohto projektu vyznáva tie isté hodnoty ako my – majú skvelú pracovnú morálku a vášeň pre to, čo robia. BookioPro je mladý, ale rýchlo sa vyvíjajúci projekt a nás len teší práca s takýmito ľuďmi,“ povedal majiteľ spoločnosti Zsidai Gastronomy & Hospitality Group Zoltán Roy Zsidai.

„Na rezervačnom systéme BookioPro oceňujeme najmä jeho jednoduché riešenie, je rýchly, jasný a intuitívny na ovládanie. Náš personál sa so systémom veľmi rýchlo zohral a sme maximálne spokojní s jeho používaním ,“ uviedla Oroslya Hartyanyi, prevádzková riaditeľka spoločnosti Zsidai Gastronomy &Hospitality Group.
Požiadavky na rezervačný systém boli pritom náročné. „Chceli sme jednoduchý, ale zároveň plne funkčný systém, s ktorým by sme dokázali manažovať vysoký počet rezervácií počas dňa. Súčasne pritom musel systém zvládnuť aj príjem online rezervácií, ktoré tvoria takmer tretinu z celkového počtu našich rezervácií,“ doplnila Orslya Hartyanyi.

Systém ustál aj prvotný nápor pri otvorení reštaurácie. Len za jeden deň prijal viac ako 1 600 rezervácií. „Veľmi oceňujeme funkciu Wait listu (čakacia listina), na ktorý môžeme pridávať hostí, pre ktorých momentálne nemáme voľný stôl. Okrem toho sme nadšení z Floor planu, ktorí sme môžeme operatívne meniť. Páči sa nám aj spôsob, akým je riešené priraďovanie rezervácií k jednotlivým stolom,“ dodala Hartyanyi. „Systém je maximálne spoľahlivý, vrelo ho budeme odporúčať aj ďalším reštauráciám.“

So spoluprácou s BookioPro je veľmi spokojný aj samotný majiteľ Zoltán Roy Zsidai: „Spoločne vyvíjanie novej verzie BookioPro bolo vzrušujúcou cestou a už teraz sa tešíme na ďalšie spoločne projekty v budúcnosti.“ Za mesiac od otvorenia reštaurácia cez rezervačný systém BookioPro prijala neuveriteľných 9 500 rezervácií. Niektoré dokonca na rok 2017.

O BookioPro
Online rezervačný systém pre reštaurácie BookioPro je produktom spoločnosti Creative Web, do ktorej portfólia patril aj známy portál Obedovat.sk a na českom trhu Lunchtime.cz. Produkt vyvíja už tri roky tím pod vedením projektovej manažérky Zdenky Matlákovej. BookioPro vyvíjame spoločne s reštauráciami, snažíme sa pochopiť ich potreby a ušiť im jednotlivé funkcie systému na mieru. Systém momentálne používa viac ako 120 reštaurácii na Slovensku a v Česku,“ uviedla.

Medzi spokojných zákazníkov patrí aj uznávaný šéfkuchár Zdeněk Pohlreich so svojou známou pražskou reštauráciou Café Imperial (takisto majú systém aj ďalšie dve prevádzky Z. Polhreicha – Divinis a Yamato), reštaurácia s Michelinovou hviezdou Field, oceňovaná bratislavská reštaurácia Fou Zoo, reštaurácia UFO watch.taste.groove, reštaurácia Pavúk a ďalšie.

„Hlavnými výhodami nášho systému je zefektívnenie chodu reštaurácie, jednoduchý manažment stolov, zbieranie spätnej väzby od zákazníkov. Reštaurácie si pomocou BookioPro vybudujú vlastnú databázu hostí, ktorých budú detailne poznať a budú s nimi ešte lepšie a osobnejšie komunikovať. Zároveň im systém ukáže podrobné štatistiky o vyťaženosti prevádzky. Tieto dáta pomohli napríklad reštaurácii Café Imperial zvýšiť medziročný obrat o 10%,“ dodala Zdenka Matláková.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá