SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Reklama na Snapchate stojí 750 000 dolárov na deň

0
Snapchat žiada od inzerentov za jednodňovú reklamu 750 000 dolárov. Tvrdí to Garett Sloane vo svojej správe na webe Adweek. Snapchat sa domnieva, že ide o primeranú cenu vzhľadom na jedinečné publikum, ktorým disponuje. Ide totiž o tínedžerov, o ktorých je známe, že ich je ťažké osloviť reklamou. Pritom Snapchat má oveľa mladších používateľov ako konkurencia. V podstate ponúka priamy dosah na dospievajúcich po celom svete. No služba má pomerne obmedzené možnosti zisťovania, akej skupine používateľov sa reklama v skutočnosti zobrazí. Inzerenti napríklad nevedia, aký je pomer mužov a žien, ktorí ich reklamu videli, a nepoznajú ani ich vek. Napriek vysokej cene reklamy Snapchat oslovuje najmä top značky. Nedávno na ňom bežala animovaná reklama firmy McDonald's s názvom Love Is Endless. A spoločnosť Universal, prvý reklamný partner tejto sociálnej platformy, bola taká spokojná so svojou reklamnou kampaňou, že sa rozhodla týmto spôsobom propagovať aj ďalší film Blbý a blbší sú spä ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať