Image
4.2.2015 0 Comments

Reklama na Snapchate stojí 750 000 dolárov na deň

snapchat-usd.jpg Snapchat žiada od inzerentov za jednodňovú reklamu 750 000 dolárov. Tvrdí to Garett Sloane vo svojej správe na webe Adweek.

Snapchat sa domnieva, že ide o primeranú cenu vzhľadom na jedinečné publikum, ktorým disponuje. Ide totiž o tínedžerov, o ktorých je známe, že ich je ťažké osloviť reklamou. Pritom Snapchat má oveľa mladších používateľov ako konkurencia. V podstate ponúka priamy dosah na dospievajúcich po celom svete.

No služba má pomerne obmedzené možnosti zisťovania, akej skupine používateľov sa reklama v skutočnosti zobrazí. Inzerenti napríklad nevedia, aký je pomer mužov a žien, ktorí ich reklamu videli, a nepoznajú ani ich vek.

Napriek vysokej cene reklamy Snapchat oslovuje najmä top značky. Nedávno na ňom bežala animovaná reklama firmy McDonald's s názvom Love Is Endless. A spoločnosť Universal, prvý reklamný partner tejto sociálnej platformy, bola taká spokojná so svojou reklamnou kampaňou, že sa rozhodla týmto spôsobom propagovať aj ďalší film Blbý a blbší sú späť.

Sadzby reklamy v messagingových aplikáciách sú porovnateľné s cenami vo významných televíznych spoločnostiach. Napríklad 30-sekundový spot odvysielaný v relácii NBC Sunday Night Football stojí približne 627 300 dolárov. Reklama na Snapchate sa však vo všeobecnosti zobrazuje menej ako 10 sekúnd a má dosah na oveľa menšie publikum, i keď je podstatne cielenejšia.

Zdroj: businessinsider.com


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

ASUS? ACER? HP? DELL? APPLE? LENOVO? SONY? SAMSUNG? Poznáme výsledky súťaže NOTEBOOK ROKA

09.12.2016 00:13

„Karty“ sú rozdané, ocenenia odovzdané, poznáme názvy nositeľov TOP TITULOV. V tomto roku hlasovalo až 22 557 ľudí. Hlasy dokonca prichádzali aj po ukončení hlasovania, tie sme však do konečných vý ...

Biznis

Šiesty ročník STARTUP AWARDS pozná víťazov a obsahom aj návštevnosťou prekonal všetky predchádzajúce

06.12.2016 00:15

Tohtoročné Startup Awards, ktoré sa konali v piatok 2. decembra v bratislavskom Istropolise, už majú svojich víťazov. V súťaži vyberala zahraničná odborná porota spomedzi dvanástich nápadov celkom v š ...

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá