SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Prvá aplikácia, ktorá vám bude na škodu

Tlačové správy
0

Každému motoristovi sa čas od času stane nehoda. Nemusí ísť o nič vážne: stačí oškrieť auto pri parkovaní alebo neskoro zabrzdiť na križovatke.

Aj tá najmenšia nehoda však znamená nepríjemnosti: nahlasovanie škodovej udalosti, čakanie na obhliadku, riešenie dokumentácie a servisu vedia poriadne znepríjemniť život. Ak nechcete stráviť kvôli oškretému laku či preliačenému plechu tri dni vybavovaním, vyskúšajte novú funkcionalitu, ktorú prináša vo svojej mobilnej aplikácii digitálna poisťovacia značka ONLIA.

Nehoda vzniká rýchlo, rieši sa však dlho

„Pozná to takmer každý šofér. Stačí chvíľa nepozornosti, slepý uhol, alebo neskúsený kolega a nehoda je na svete,“  hovorí Juraj Reindl, z digitálnej poisťovacej značky ONLIA. Podľa údajov Ministerstva vnútra SR za posledných 10 rokov nehodovosť na slovenských cestách výrazne klesla: kým v roku 1996 ministerstvo zaevidovalo 75 726 dopravných nehôd, v roku 2015 ich bolo 13 547.

Medzi najčastejšie príčiny nehôd patrí nepozornosť, neprimeraná rýchlosť a nesprávne otáčanie či cúvanie. „Škoda na aute vznikne často v sekunde, jej riešenie však často vyžaduje trpezlivosť. Nová funkcia v našej aplikácii umožňuje rýchle a jednoduché nahlasovanie škodovej udalosti bez zbytočného čakania, papierovania a prieťahov,“  dodáva Juraj Reindl.

Ako to funguje?

Mobilná aplikácia ONLIA slúži, okrem iných funkcií ako je samoobhliadka auta pri uzatváraní postenia, aj na ohlásenie škodovej udalosti bez toho, aby ste museli niečo vybavovať osobne. „Aplikácia je veľmi intuitívna. V prípade nehody ju stačí otvoriť a nasledovať všetky pokyny. Priamo do aplikácie sa dajú vložiť fotky nehody alebo poškodeného auta, prípadne nahrať vlastnými slovami, ako k nehode došlo a čo sa vlastne stalo,“ vysvetľuje Juraj Reindl. Všetko prebieha elektronicky a jediné, čo potrebujete k vybaveniu poistného, je smartfón a pripojenie na internet.

„Nehoda je vždy stresujúca, aj keď nejde o nič vážne. Nová funkcia našej aplikácie pomáha situáciu uľahčiť v maximálnej možnej miere.“

ONLIA už dávno nie je novinka

Digitálna poisťovacia značka ONLIA je na trhu už rok, jej aplikácia doteraz slúžila primárne ako pomoc pri uzatváraní poistenia svojou jedinečnou funkcionalitou samoobhliadky auta. Po roku fungovania sa stala v poradí 5. Najsťahovanejšou aplikáciou s poistnou tematikou a dnes, okrem pomoci pri uzatvorení poistenia, prináša možnosť prostredníctvom smarfónu vyriešiť škodovú udalosť. „Aplikáciu

do dnešného dňa stiahlo a použilo asi 1 300 užívateľov a využilo možnosť urobiť samoobhliadku auta. Aj vďaka tomu sa nám v ONLII podarilo mať až 30 % podiel havarijného poistenia k PZP, pričom v iných poisťovniach je to bežne len asi 10 %,“ hovorí Juraj Reindl.

V minulom roku Šikovné poistenie pre vodiča, ktoré ponúka digitálna poisťovacia značka ONLIA, aj spolu s jej aplikáciu ocenila porota na prestížnej súťaži Zlatá minca, na ktorej získala ocenenie Objav roka. Nová funkcia nahlásenia škodovej udalosti rozširuje možnosti využitia pre súčasných, ale aj nových klientov a posúva mobilnú aplikáciu ONLIA do novej úrovne.

Onlia je 100 %-ná digitálna a 100 % proklientská značka, ktorá je inšpirovaná skutočnými ľuďmi. Jej prevádzkovateľom je Union poisťovňa, a. s., člen silnej medzinárodnej skupiny Achmea B.V. Na trh prišla v apríli 2015, keď predstavila Šikovné poistenie pre vodiča, ktoré ponúka možnosť skutočnej voľby podľa preferencií klienta, ako napr. výber jednotlivých rizík alebo možnosť ukončenia poistenia do 24 hodín.

 

TS onlia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať