Image
11.7.2014 0 Comments

Prieskum: pre mladých je už internet dôveryhodnejší ako televízia

pripojenie na internet_anotacia.jpg Sedemdesiattri percent ľudí vo veku od 12 do 26 rokov považuje internet za najinformatívnejšie médium. Vyplýva to z výsledkov štúdie Millennials+, ktorú uskutočnila agentúra TNS Slovakia na vzorke 1 500 ľudí v spomínanej vekovej kategórii. Šesťdesiatdva percent respondentov zároveň označilo internet za najzábavnejší a 34 percent mladých si myslí, že je tiež najdôveryhodnejším zo všetkých médií.

Tu už však rozdiel medzi internetom a ostatnými médiami nie je až taký priepastný. Mládež si totiž uvedomuje, že dôveryhodnosť internetu nie je vždy stopercentná. Z ostatných médií konkuruje internetu predovšetkým televízia. Tá porazila internet vo svete reklám. Televízne reklamy sú podľa 56 percent respondentov rozhodne pútavejšie a priťahujú oveľa väčšiu pozornosť. K online reklamám sa naopak prikláňa len 32 percent respondentov.

V oblasti konzumácie jednotlivých médií si svoje miesto u mladých ľudí našla najmä televízia. Obľúbené televízne seriály a relácie zvykne pravidelne sledovať 76 percent z nich. Priemerne dokážu stráviť pri televízii dve hodiny denne. Najmenej sledujú televízne programy vysokoškoláci.

Takmer všetci si však radi spríjemňujú voľný čas počúvaním hudby, pričom uprednostňujú skôr vlastný výber skladieb. Rádio počúvajú predovšetkým cestou do školy či do práce. Najviac počúvajú rádio 20- až 26-roční pracujúci, najmenej vysokoškoláci a tínedžeri. V priemere počúvajú mladí ľudia rádio 89 minút denne. Z prieskumu tiež vyplýva, že občas siahnu aj po tlačených médiách. Len 16 percent priznalo, že nečíta žiadne časopisy a necelá tretina nečíta žiadne noviny. Zvyšok mládeže venuje čítaniu priemerne 24 minút denne, s obľubou vyhľadávajú najmä bulvárne informácie.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Prieskumy trhu

CES 2017: BMW i Inside Future a BMW HoloActive Touch – toto je budúcnosť automobilizmu

05.01.2017 09:42

BMW predstavilo nové koncepty a technológie pre autonómne riadené vozidlá. Na tlačovej konferencii bola predstavená štúdia elektromobilu BMW i Inside Future ktorá má za úlohu návštevníkom ukázať ako b ...

Prieskumy trhu

Prieskum: Výdavky na digitálne iniciatívy narastú v priebehu dvoch rokov o 50 %

27.12.2016 00:08

Že sa CIO v Európe, ale aj na strednom východe a v Afrike (región EMEA), zapájajú do digitálneho biznisu, dokazujú výsledky prieskumu Gartner 2017 CIO Agenda. Organizácia plnej polovice z nich sú aktí ...

Prieskumy trhu

Prieskum: Stredoeurópania sa prihlasujú na Facebook sedemkrát denne

23.12.2016 00:05

Spoločnosť Ericsson vo svojom najnovšom vydaní štúdie konštatuje, že telekomunikačný trh v strednej a východnej Európy (CEE) má rastúci trend, najmä vďaka stúpajúcemu používaniu smartfónov a aplikácií ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá