10.9.2012 0 Comments

Priemerne vlastníme tri vernostné karty

Predajne a obchodné siete lákajú do svojich predajní zákazníkov budovaním rôznych lojalitných programov. Medzi obľúbené a často využívané formy takýchto programov patria predovšetkým vernostné karty, ktoré v súčasnosti vlastní až 83% slovenskej populácie. Vernostné karty pritom vlastnia hlavne ženy a obyvatelia Bratislavského kraja.

Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra TNS Slovakia v júli tohto roku na reprezentatívnej vzorke 500 respondentov.

V priemere vlastnia Slováci 3 vernostné karty. Medzi najvyužívanejšie vernostné karty patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú. Približne tri štvrtiny (72%) všetkých vlastníkov vernostných kariet využíva kartu Club Card obchodného reťazca Tesco. S výrazným rozdielom nasleduje využívanie ostatných lojalitných kariet. Štvrtina (26%) opýtaných používa kartu Coop Jednota a pätina (21%) Billa kartu. Medzi ďalšie často využívané karty patria aj DM karta (16%), vernostné karty lekární (12%), Shell (8%), Dráčik, Dr. Max (obe po 6%) a Orange (5%).

Zaujímavým, ale nie prekvapivým zistením je aj to, že kartu predajne Dráčik alebo vernostné karty lekární vlastnia predovšetkým ľudia vo veku 30-39 rokov. Ženy vlastnia hlavne kartu Drogerie DM Markt a muži čerpacej stanice Shell. Kartu obchodného reťazca Coop Jednota vlastnia hlavne starší ľudia (viac ako 50 roční), obyvatelia Trnavského a Nitrianskeho kraja.

Takmer všetci tí, ktorí vernostné karty využívajú, zhodne tvrdia, že sa ich určite vyplatí využívať (86%) a že ich aj aktívne využívajú (86%). Väčšina vlastníkov vernostných kariet (87%) nosí karty, ktoré používa, vždy pri sebe. V predajniach tieto karty predkladá automaticky a nečaká na vyzvanie predavačky k predloženiu karty 81% vlastníkov týchto kariet.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Biznis

V Prahe má vo februári odštartovať škola pre youtuberov. Školáci zaplatia 5000 korún...

28.11.2016 00:18

V Prahe sa vo februári otvorí škola pre U2berov. Ako sa píše na stránke projektu, za ktorým stojí firma Books and Cards S.G.J.Š., s.r.o., chlapci a dievčatá sa tu v bloku workshopov naučia bezpečne a  ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá