Image
22.7.2014 0 Comments

Počet návštevníkov monitorovaných stránok prekročil 4 milióny

Blesk_pocet navstevnikov.jpg Počet používateľov navštevujúcich webové stránky zapojené do výskumu AIMmonitor prekročil v júni 4 milióny. Zo Slovenska pritom pochádzalo 3,2 mil. používateľov, zvyšných 800-tisíc bolo zo zahraničia. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktoré zverejnila poradenská spoločnosť Gemius.

V júni vykonali slovenskí internetoví používatelia na weboch zapojených do výskumu viac ako 1,3 mld. zobrazení stránok. „Najviac ich bolo generovaných na zoznamovacích serveroch, pričom táto kategória ako jediná presiahla počet 200 miliónov zobrazení, a to 217 miliónov," uviedla poradenská spoločnosť. Medzi ďalšie často zobrazované weby patrili spravodajské servery a domovské stránky portálov, ktorých návštevnosť sa pohybuje okolo 180 až 190 mil. zobrazení.

Podľa zverejnených výsledkov najviac času trávia používatelia na stránkach zoznamovacích portálov, a to takmer tri a pol hodiny mesačne. Na druhom mieste sa nachádza kategória domovských stránok portálov s dva a pol hodinami. Približne hodinu až hodinu a pol trávia slovenskí používatelia prehliadaním spravodajských portálov, stránok s e-mailmi a webov určených ženám a mamám.

Počet slovenských a zahraničných internetových používateľov navštevujúcich weby zapojené do výskumu z mobilných zariadení prekročil v sledovanom období 1,2 milióna. Medzimesačne to predstavuje nárast o takmer 35-tisíc používateľov. Slovenskí používatelia vykonali prostredníctvom mobilných telefónov a tabletov takmer 275 mil. zobrazení stránok. „Najviac času trávili používatelia mobilných zariadení na zoznamovacích serveroch, a to v priemere takmer štyri a pol hodiny mesačne. To je o jeden a pol hodiny viac ako čas strávený na domovských stránkach portálov, ktoré obsadili druhé miesto," uzavrela poradenská spoločnosť.

AIMmonitor je meraním návštevnosti členov Asociácie internetových médií a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. Tento projekt sa oficiálne začal v januári 2007. Zadávateľom tohto projektu je AIM a realizátorom je spoločnosť Gemius S.A. v spolupráci s firmou Mediaresearch, a. s. AIMmonitor poskytuje dáta o návštevnosti a sociodemografické dáta.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

LinkedIn predstavil najväčší redizajn svojho webu od jeho spustenia pred 15 rokmi.

20.01.2017 00:22

Nová podoba bola výrazne uprataná, obsahuje nové navigačné nástroje a beží rýchlejšie. Mobilná aplikácia aj desktopová verzia dostali konzistentnejší dizajn. Podľa vyjadrenia firmy bolo hlavným cieľom ...

Internet

Google Mapy vám už ukážu, kde sa dá dobre zaparkovať

19.01.2017 00:23

Mapy Googlu budú opäť užitočnejšie. Ich nová aktualizácia v9.44 beta totiž prináša funkciu, ktorá ukáže používateľom, aké možnosti parkovania môžu očakávať na mieste určenia. Získajú tak predstavu o t ...

Internet 10

Stroj na morálne dilemy. Moral Machine umožní rozhodnúť, koho život má autonómne vozidlo obetovať pri nehode

19.01.2017 00:40

So samojazdiacimi autami experimentuje čoraz viac firiem, a tak sa vynárajú aj otázky o tom, ako majú vozidlá rozhodovať v krízových situáciách. Ak napríklad niekto nečakane vbehne do jazdnej dráhy, m ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá