Image
13.8.2014 0 Comments

Panasonic: BYOD nie je vhodný do podnikových systémov

7038379581_337057146b_z.jpg Panasonic nepovažuje trend BYOD, teda možnosť "priniesť si svoje vlastné zariadenie", ako dobrú voľbu pre podniky a ich mobilných pracovníkov, ktorí sú závislí na mobilných zariadeniach a ICT technológie sú kľúčové pre ich primárne pracovné procesy. BYOD sa v podnikoch stáva stále viac populárny po celom svete.

Podľa výskumnej spoločnosti Gartner približne polovica všetkých organizácií bude do roku 2017 využívať BYOD ako neoddeliteľnú súčasť svojho ICT riešenia. Avšak, tento koncept sa zatiaľ v západnej i strednej Európe príliš rýchlo nerozširuje, a to predovšetkým z bezpečnostných dôvodov.

"BYOD má motivovať profesionálov a dať im možnosť používať zariadenia, ktoré predpokladajú, že sú najvhodnejšie pre ich prácu. Aj keď tento prístup môže fungovať v niektorých sektoroch, bežné spotrebiteľské notebooky, tablety a smartfóny nie sú vhodné pre všetky úlohy zamestnancov. Vďaka tomu je využitie konceptu BYOD v kombinácii s mobilnými profesionálmi neefektívne," hovorí Jan Šplíchal, Marketing Manager v spoločnosti Panasonic Computer Product Solutions. 

7038386455_99609d74ac_z.jpg

Cieľom zamestnávateľov je zabezpečiť rast svojho podnikania a k tomu je potrebné, aby ich zamestnanci mali vždy najvhodnejší nástroj pre svoju prácu. Skutočnosť, že spotrebiteľské zariadenia majú atraktívny dizajn alebo atraktívne meno nemá žiadnu súvislosť s tým, ako sú schopné plniť pracovné povinnosti.

Obdobné je to aj s voľbou auta. Ak si zamestnanec bude môcť vybrať akékoľvek firemné auto v danom cenovom limite, vyberie si to, ktoré sa mu bude najviac páčiť alebo si vyberie podľa toho, čo je pre neho osobne atraktívne. To však neznamená, že dané auto je najlepšou voľbou pre dané potreby firmy. 

7038379581_337057146b_z.jpg

Rovnako ako Ferrari nie je najlepšou voľbou pre rozvážanie tovaru do predajní, spotrebná elektronika často nie je vhodná pre určité typy zamestnaní. Navyše pracovné verzie notebookov a tabletov ponúkajú funkcie a záruky, ktoré spotrebiteľské modely nemajú, ale pre prácu sú nevyhnutné. Medzi ne patrí dlhá životnosť batérie, čitateľnosť displeja na priamom slnečnom svetle, ergonómia, možnosť rozširovania, odolnosť proti nárazom a vlhkosti a ďalšie funkcie.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Prieskumy trhu

CES 2017: BMW i Inside Future a BMW HoloActive Touch – toto je budúcnosť automobilizmu

05.01.2017 09:42

BMW predstavilo nové koncepty a technológie pre autonómne riadené vozidlá. Na tlačovej konferencii bola predstavená štúdia elektromobilu BMW i Inside Future ktorá má za úlohu návštevníkom ukázať ako b ...

Prieskumy trhu

Prieskum: Výdavky na digitálne iniciatívy narastú v priebehu dvoch rokov o 50 %

27.12.2016 00:08

Že sa CIO v Európe, ale aj na strednom východe a v Afrike (región EMEA), zapájajú do digitálneho biznisu, dokazujú výsledky prieskumu Gartner 2017 CIO Agenda. Organizácia plnej polovice z nich sú aktí ...

Prieskumy trhu

Prieskum: Stredoeurópania sa prihlasujú na Facebook sedemkrát denne

23.12.2016 00:05

Spoločnosť Ericsson vo svojom najnovšom vydaní štúdie konštatuje, že telekomunikačný trh v strednej a východnej Európy (CEE) má rastúci trend, najmä vďaka stúpajúcemu používaniu smartfónov a aplikácií ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá