Image
27.3.2015 0 Comments

PR: VISIBILITY štartuje odborné kurzy pre verejnosť

biznis-linkedin.png Online marketingová agentúra VISIBILITY je známa tým, že intenzívne vzdeláva trh. Od apríla svoje vzdelávacie aktivity ešte o niečo rozšíri. Štartuje celodenné odborné kurzy pre malé skupiny.

Pridaná hodnota

Pridaná hodnota kurzov spočíva hlavne v prispôsobení ich obsahu požiadavkám účastníkov. Obsah kurzov sa upravuje podľa výsledkov dotazníka, ktorý účastníci dostanú pred kurzom. Kurz bude odrážať reálne problémy, ktoré prihlásení riešia vo svojom biznise.

Prvé kurzy sú pre majiteľov a správcov e-shopov

Kurzy sú zamerané vždy na úzku skupinu ľudí. Prvé dva kurzy sú pre majiteľov a správcov e-shopov a venujú sa trom témam:

1. Návrh content marketingovej stratégie pre e-shopy

Content marketing je o tvorbe kvalitného obsahu a ten sa týka aj e-shopov. Ľudia sa nerozhodujú o kúpe produktu iba kvôli cene. Nákupný proces ovplyvňuje veľa faktorov, medzi ktoré patrí aj kvalitný obsah na e-shope. Ak chcete vedieť, ako nastaviť efektívnu content marketingovú stratégiu e-shopu s jasnými cieľmi a návštevníkov premeniť na zákazníkov, dozviete sa to v tejto časti kurzu.

julia-michalekova.jpg Lektorom bude Júlia Micháleková, Digital Director VISIBILITY. O content marketingu prednášala na Marketing Live 2014, TREND Marketing Summit 2014, TREND Online Academy 2014 a iných konferenciách.


2. Analýza e-shopu z pohľadu SEO

Druhá téma je zameraná na optimalizáciu e-shopu z pohľadu SEO. Nie je to jednoduchý proces, no ak poznáte postupnosť krokov, ktoré treba pri optimalizácii dodržať, môžete pozíciu vo vyhľadávaní ovplyvniť. Zvýšite tak nielen pozíciu e-shopu, ale aj predaj.

marek-sulik.jpg Lektorom bude Marek Šulik, Performance Marketing Director VISIBILITY. Prednášal na rôzne témy na podujatiach ako MobileRulezz 2014, Marketing that Sells 2014 a bude aj na pripravovanej konferencii Marketing Live 2015.


3. Logika a príprava PPC kampaní pre e-shopy

Zvýšiť návštevnosť e-shopu na vysoko konkurenčnom trhu môžete aj vďaka PPC kampaniam. V poslednej časti kurzu sa oboznámite s rôznymi druhmi PPC reklám a vyskúšate si použitie rôznych platforiem od Google AdWords cez Sklik až po Facebook. Prejdete si nastavením účtu AdWords i analýzou kampaní doplnenou o tipy a triky z reálnej praxe.

miroslav-jacik.jpg Lektorom kurzu bude PPC Quality Manager VISIBILITY, Miroslav Jacík. Prednášal na konferencii (KO)MÉDIA a vo VISIBILITY dohliada na kvalitu všetkých PPC projektov agentúry.

Výstupom z každého kurzu sú prezentácie s dôležitými informáciami a s odkazmi na užitočné zdroje, ktoré vám môžu v danej oblasti pomôcť. Niektoré informácie k téme môžete nájsť už teraz na firemnom blogu agentúry alebo v e-booku, ktorý publikovala zadarmo. Tieto zdroje môžu byť pre vás odrazovým mostíkom, ak máte o kurz záujem a chcete si k téme niečo načítať.

Kde sa prihlásiť

Na celodenný kurz s chutnými raňajkami a obedom sa môžete prihlásiť cez stránku podujatí VISIBILITY. Počet miest je obmedzený na 10, preto je potrebné prihlásiť sa čo najskôr. Prvý termín kurzu je 9. 4. 2015, prebehne v The Spot a cena začína už od 99 eur.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 4

Hyperloop bude aj v Českej republike. Cesta z Bratislavy do Brna potrvá len 10 minút

20.01.2017 00:25

Na realizáciu futuristického dopravného systému Elona Muska Hyperloop sa podujali už dve spoločnosti – Hyperloop One a Hyperloop Transportation Technologies (HTT). Tá druhá už získala investície v hod ...

Biznis

Tvorca Androidu chce uviesť na trh high-end smartfón, ktorý bude vážnou konkurenciou pre Apple aj Samsung

19.01.2017 00:35

Tvorca operačného systému Android Andy Rubin chce spolu s asi 40-členným tímom bývalých zamestnancov Googlu a Applu založiť spoločnosť Essential. Tá bude pracovať na viacerých spotrebiteľských hardvér ...

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

qubitconference

Najnovšie videá