SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Orange mení spôsob komunikácie so zákazníkmi

Telekomunikácie
0
V súvislosti s používaním smartfónov, mobilnej multimediálnej zábavy a sociálnych sietí sa menia aj očakávania zákazníkov mobilných operátorov, predovšetkým čo sa týka používateľskej skúsenosti, dostupnosti a kvality služieb. Zuzana Nemečková, riaditeľka obchodného úseku Orangeu Pavol Lančarič, generálny riaditeľ Orangeu Cez e-shop sa v súčasnosti realizuje len 5 percent zákaziek, ale tretina obchodných prípadov, ktoré sa dotiahnu na obchodných miestach, sa začala v e-shope. Orange takúto kombináciu osobnej a digitálnej formy kontaktu nazýva hybridná zákaznícka skúsenosť. „Naším primárnym cieľom nie je, aby sa za každú cenu čo najviac objednávok zrealizovalo kompletne cez náš e-shop, ale aby si zákazník mohol vybrať spôsob, ktorý je pre neho najjednoduchší a najpohodlnejší,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Orangeu Pavol Lančarič. Cieľom Orange je spájať ľudí s tým, na čom im v živote záleží, a chce, aby boli digitálne služby pre zákazníkov dostupnejšie a zrozumiteľnejšie. Spoločn ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať