29.4.2016 0 Comments

Orange ako oficiálny partner UEFA EURO 2016 prenesie najlepších slovenských fanúšikov priamo na francúzske štadióny

Jedno z najsledovanejších športových podujatí roka, Majstrovstvá Európy vo futbale UEFA EURO 2016, štartuje už o necelé dva mesiace. Orange je hrdým oficiálnym partnerom UEFA EURO 2016 a v súlade s novým sponzoringovým konceptom „Orange Sponsors You“ chce slovenských fanúšikov odmeniť skutočne neopakovateľnými futbalovými zážitkami. Napríklad i priamo z tribún francúzskych futbalových štadiónov.

„Orange Sponsors You“ – Urobíme z fanúšikov naozajstné hviezdy

Veľký sviatok pre futbalových fanúšikov sa nezadržateľne blíži. Majstrovstvá Európy vo futbale UEFA EURO 2016 sa uskutočnia v dňoch 10. júna až 10. júla v desiatich francúzskych mestách. Orange v úlohe oficiálneho partnera stavia do centra pozornosti práve fanúšikov, ktorým pomôže svoju vášeň pre futbal precítiť skutočne naplno. Pre futbalových nadšencov pripravil množstvo aktivít, ktoré zintenzívnia ich zážitky z futbalu a tým najlepším fanúšikom dokonca umožní vycestovať za futbalom priamo do centra diania.

„Prioritou nášho partnerstva s UEFA EURO 2016 je pomôcť fanúšikom prežiť neopakovateľné futbalové momenty. Práve fanúšikovia sú pre nás hlavné hviezdy, ktoré vytvárajú tú jedinečnú energiu na futbalových stretnutiach. Skupina Orange pripravila aktivity pre fanúšikov všetkých krajín, v ktorých pôsobí a Orange Slovensko sa, samozrejme, k špeciálnemu konceptu „Orange Sponsors You“ pripája a podporí ho aj lokálnymi súťažami a aktivitami, ktoré našich fanúšikov odmenia napríklad aj tým, že ich prenesú priamo do atmosféry tohto renomovaného futbalového podujatia,“ priblížila Natália Kunická, Brand Activation Manager spoločnosti Orange.

Zaži futbalový ošiaľ so svojim vlastným futbalovým tímom

Orange Slovensko zmobilizuje fanúšikov na sociálnych sieťach, a to rovno celé tímy.  Princípom je zostaviť virtuálny tím zo štyroch ľudí a osloviť čo najväčšie množstvo fanúšikov na sociálnej sieti. Fanúšikovia budú hlasovať a svojimi hlasmi posunú do semifinále iba štyri najlepšie tímy. V ňom už musia virtuálne tímy plniť skutočné futbalové výzvy, ktoré kamera prinesie fanúšikom na sociálnych sieťach. Tí sa opäť môžu zapojiť a tipovať víťazov semifinálových kôl, čím zároveň súťažia tiež – o vstupenky na zápas Slovensko vs Rusko. Virtuálny tím s najväčším počtom bodov vyhráva cestu do francúzskeho mesta Lille a vstupenky na rovnaký zápas. Navyše sa títo štyria šťastlivci stretnú s hráčmi slovenskej reprezentácie počas prípravných tréningov, a to už je skutočne zážitok hodný najväčších futbalových fanúšikov. 

Súťaž fanúšikovia nájdu stránke www.orangesutaz.sk.

Vďaka aplikácii Orange výhody až na francúzsky futbalový trávnik

Aj obľúbená aplikácia Orange výhody prináša od 18. apríla jedinečnú príležitosť, ako zažiť majstrovstvá priamo na tribúne štadióna. Prostredníctvom aplikácie môžu užívatelia súťažiť o dve vstupenky na každý zápas Slovenska v základnej skupine. Jeden šťastlivec sa navyše môže tešiť z dvoch VIP vstupeniek na finálový zápas.

  • Slovensko vs Wales, ktorý sa uskutoční 11. júna 2016 o 18:00 v Bordeaux
  • Slovensko vs Rusko, ktorý sa uskutoční 15. júna 2016 o 15:00 v Lille
  • Slovensko vs Anglicko, ktorý sa uskutoční 20. júna 2016 o 21:00 v St. Etienne
  • Finálový zápas, ktorý sa uskutoční 10. júla o 21:00 v Saint-Denis

Okrem vstupeniek čakajú na súťažiacich aj oficiálne darčekové predmety UEFA EURO 2016, s ktorými bude fandenie na tribúnach ešte viditeľnejšie. Registrácia do súťaže spočíva v jednom kliknutí na ikonu „Chcem súťažiť“ v detaile ponuky aplikácie Orange výhody. Víťazi sa vyžrebujú v dvoch kolách, a to 5. mája a 1. júna a ich mená budú uverejnené na www.orangevyhody.sk a v aplikácii Orange výhody.

Pravidlá súťaže nájdete na tomto odkaze.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Unibail-Rodamco, Niantic a Pokémon vstúpili do partnerstva zameraného na mobilnú aplikáciu Pokémon Go

13.01.2017 08:30

Spoločnosť Unibail-Rodamco, ktorá je najväčšou obchodno-realitnou skupinou v Európe, uzatvára v spolupráci s nadnárodnou spoločnosťou The Pokémon Company International partnerstvo so softvérovým vývoj ...

Tlačové správy

Canon získava popredného výrobcu zdravotníckych zariadení Toshiba Medical Systems a vytvára z neho svoju dcérsku spoločnosť

13.01.2017 08:20

Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, oznámila, že na základe kladného rozhodnutia regulačných orgánov jej predstavenstvo odsúhlasilo prevod akcií japonskej spoločnosti Tos ...

Tlačové správy

Viac ako 1,6 milióna ponúknutých miest – taký bol prvý rok BlaBlaCar na Slovensku a v Čechách

13.01.2017 08:18

Celosvetová platforma pre spolujazdu BlaBlaCar vstúpila na slovenský a český trh pred rokom. Za ten čas stihli vodiči ponúknuť na spolujazdu 1 682 217 miest. Prebrázdili dokopy trasu dlhú takmer 136 m ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá