SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

O2 zjednocuje cenu volaní na Zákaznícku linku 949 a ruší poplatky za kontrolu spotreby

Tlačové správy
0
O2 od 8. apríla zjednocuje cenu hovoru na Zákaznícku linku 949. Volanie bude spoplatnené jednorazovou sumou 0,13 € za hovor bez ohľadu na dĺžku hovoru, samozrejme až po spojení s operátorom. Jednotná cena hovoru platí pre zákazníkov predplatených služieb a zákazníkov platiacich na faktúru. Operátor zároveň ruší poplatok za službu Kontrola spotreby cez SMS.

Kontrola spotreby cez SMS bezplatne
O2 ruší poplatok za túto službu, ktorá sa tak stáva dostupnou pre všetkých bezplatne. Svoju spotrebu si zákazníci môžu skontrolovať odoslaním SMS správy v tvare SPOTREBA na čísloNajkomfortnejším spôsobom ako mať po ruke informácie o svojej spotrebe, faktúrach či aktívnych službách je využívanie mobilnej aplikácie Moje O2.

Všetkým našim zákazníkom chceme poskytovať férové a rovnaké služby. Kroky ako zjednotenie cien za spojenie s asistentom pre všetkých zákazníkov či zrušenie poplatku za SMS pri kontrole spotreby to len dokazujú," vysvetľuje hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.

Spojiť sa dá aj bezplatne
Našim zákazníkom poskytujeme mnoho iných spôsobov, ktorými nás môžu kontaktovať bezplatne a informáciu získajú rýchlo a kvalitne. Nehovoriac o tom, že v dobre známej zóne Moje O2 alebo mobilnej aplikácii Moje O2 (pre Android, či iOS) nájdu odpovede na väčšinu svojich otázok. Využiť môžete napríklad web chat s O2 Guru na www.o2.sk, ktorý je k dispozícii denne od 8 do 24 hod., e-mail na centrum zákazníckej starostlivosti, Facebook, alebo bezplatnú linku o Prenose čísla 0800 02 02 02, kde môžete získať informácie o produktoch O2.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať