SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

O2 firemným zákazníkom ruší rámcovú zmluvu a zavádza prehľadné zľavy

Tlačové správy
0
O2 opäť ide proti prúdu a tentokrát prináša novinky pre firemných zákazníkov. Svoju ponuku prispôsobuje aktuálnym požiadavkám a presadzuje férovosť v ponuke pre firemných zákazníkov. Počnúc dnešným dňom O2 ruší rámcovú zmluvu a pokuty za nedosiahnutie dohodnutého minimálneho obratu. Zavádza prehľadný systém výhod, založených na princípe čím vyššia spotreba, tým väčší benefit.

„Dopyt zákazníkov sa mení a tak prinášame ponuku, s ktorou bude ich podnikanie pohodlnejšie. Potvrdzujeme tým našu snahu ísť ďalej na ceste férovosti a transparentnosti," uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2. „Podnikanie s O2 sa stáva pohodlnejším. Zrušili sme rámcovú zmluvu, čo znamená viac slobody a menej výdavkov. Princípy benefitov, ktoré sme priniesli s programom O2 Moja Firma, teraz prinášame na úroveň celého zákazníka a všetkých našich služieb, ktoré firemný zákazník využíva." doplnila Jamrichová.

Podnikanie s O2 bez bariér a zbytočných podmienok
O2 prináša novinky v ponuke pre malé a stredné spoločnosti, ktorú prispôsobil aktuálnym požiadavkám zákazníkov. Rozdielny systém zliav či pokuty za nedosiahnutie dohodnutého minimálneho obratu, ktoré boli štandardom pre trh, sú v O2 minulosťou.

„Rozumieme, že viazanosť sa stáva nepotrebnou aj pre podnikateľov. Potrebujú flexibilitu, potrebujú možnosť sa rozhodnúť napríklad pre zmenu počtu SIM kariet alebo si jednoducho vybrať výhodnejšiu ponuku, keď sa na trhu objaví. Preto im vychádzame v ústrety a rušíme rámcové zmluvy, Samozrejme im však zachovávame ich výhody." uvádza Martin Jelenek z O2. Férový prístup, pri ktorom zákazník platí len za tie služby a minúty, ktoré reálne vyčerpal, sa tak stáva súčasťou segmentu firemných zákazníkov. Svoj program si tak zákazníci môžu ľubovoľne a bez zbytočných poplatkov meniť a prispôsobovať počas celej doby.

Transparentné výhody pre všetkých
Samozrejmosťou sa stáva transparentné zvýhodňovanie pre všetkých. Čím viac firemní zákazníci služby O2 využívajú, tým vyššie výhody získajú. Platí teda základný pilier programu O2 Moja Firma - čím viac zákazník volá, tým menej platí. Tento princíp sa uplatní rovnako pre všetkých nových aj existujúcich firemných zákazníkov bez rámcovej zmluvy. Napríklad pri mesačnom obrate 150 EUR za služby O2 zákazník automaticky získa zľavu 10%.

Obľúbený program O2 Moja Firma samozrejme pokračuje
Zákazníkom z radov podnikateľov O2 aj naďalej ponúka výhody, ktoré sú pre nich skutočne užitočné. Automatická optimalizácia programu O2 Moja Firma zaručuje, že zákazník zaplatí len to, čo reálne pretelefonuje a zároveň znižuje cenu za minútu hovoru. 44-eurový cenový strop je zasa maximum, čo zákazník zaplatí za volania, internet, SMS/MMS do všetkých sietí v SR a do všetkých krajín EÚ.

Do cenového stropu 44 € sa započítavajú:
- volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín v Európskej únii
- SMS/MMS do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín v Európskej únii vrátane balíčkov 500 SMS/MMS a Neobmedzené SMS/MMS v sieti O2
- Internet na deň a balíčky Internet S,M,L a XL
- služby O2 Partner neobmedzene, Mojim trom, Vo Firme neobmedzene a Medzi Firmami Neobmedzene

Za všetky horeuvedené služby tak zákazník nezaplatí dokopy viac ako 44 € mesačne.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať