SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Nvidia: Na VR hry potrebujete 7-násobne viac výkonu ako k hraniu na monitore

0
Venturebeat spravilo rozhovor s Jasonom Paulom, manažérom Nvidie pre Shield, hranie a VR, z ktorého vyplynulo, že k renderovaniu hier na displejoch VR headsetov bude treba z herného PC vydolovať až 7-násobne viac výkonu ako pri hraní hry na bežnom monitore. Teda ak porovnávate hranie v 30 fps. Obrázok nižšie porovnáva náročnosť vykresľovania hry na Full HD monitore pri stabilných 30 obrázkoch za sekundu, ktoré vyžaduje renderovanie približne 60 miliónov pixelov za sekundu (120 mil. pri stabilných 60 fps) a náročnosť renderovania na displejoch Oculus Rift a HTC Vive.Obe zariadenia majú síce displeje s rozlíšením "iba" 1080x1200 pixelov pre každé oko, ale pre správne zobrazovanie musí PC zostava počítať ešte vyššie rozlíšenie. A ako už vieme vďaka údajom od Sony, hra na takýchto zariadeniach vyzerá plynulo až keď beží viac ako 60 fps, ideálne 90 fps. Nižší framerate nielenže vyzerá neprirodzene, ale zvyšuje aj pravdepodobnosť žalúdočnej nevoľnosti. Podľa odhadov Nvidie 25 miliónov u ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať