SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Nová kampaň Telekomu je o otcoch na jednotku

Tlačové správy
0

Telekom štartuje v nedeľu 1. mája 2016 novú medzinárodnú kampaň Otec na jednotku. Okrem Slovenska ju spoločnosť Deutsche Telekom predstaví aj v ďalších ôsmich krajinách Európy.

Telekom je tu, aby ste aj vy mohli byť otcom na jednotku – aj tak by sa dalo parafrázovať jej hlavné posolstvo. Ústredným motívom kampane je vzdať hold všetkým otcom a zároveň odkomunikovať benefity rodinného balíka služieb Magenta 1. Práve otec je často tým členom rodiny, ktorý podobné služby vyberá.

V každej krajine Európy sú otcovia iní, ale nová kampaň je dôkazom, že to podstatné majú spoločné. Byť dobrým otcom znamená napríklad vedieť sa postarať celej rodine o zábavu. Otec na jednotku navyše vie, ako to urobiť výhodne v rámci rodinného balíka služieb.

Kreatívne riešenie pochádza z dielne agentúry DDB. Lokálnu adaptáciu kampane na Slovensku pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň štartuje 60-sekundovým imidžovým TV spotom, nájdete ho tu: https://youtu.be/w-aOcQJS-Rg

Redakcia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať