SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Napriek miliarde návštevníkov YouTube neprináša zisk

0
Hoci YouTube patrí medzi najobľúbenejšie webové stránky a má viac ako miliardu návštevníkov, jeho zisk je nulový. Podľa správy uverejnenej vo Wall Street Journal sa obria videoslužba sa aj napriek 4-miliardovým príjmom sotva uživí. Z tejto sumy však predaj reklamy činí len 6 %, čo je dosť prekvapujúce, pretože reklamy sú vo videoobsahu všadeprítomné. Problém môže byť v tom, že väčšina ľudí prichádza na stránku prostredníctvom zdieľaných odkazov a videí vložených na iných stránkach, takže vlastne nenavštevujú domovskú stránku, ako to robia na Facebooku či Twitteri. Väčšinu návštevníkov tvoria príležitostní diváci a až o 85 % zhliadnutí sa postará iba 9 % z celkového počtu používateľov. Pritom väčšinu pravidelných divákov tvoria tínedžeri, takže pre zadávateľov reklamy je dosah ich spotov oveľa nižší ako napr. pri televíznej reklame. To je aj jeden z dôvodov toho, že YouTube má na celkovom predaji reklám Googlu podiel len 6 %. Google už podnikol kroky na zmenu situácie, k ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať