7.3.2016 0 Comments

Nadácia spoločnosti ESET spúšťa nový web a predstavuje nové logo

ESET, líder v proaktívnej ochrane pred internetovými hrozbami s viac než 20-ročnou históriou, dnes spúšťa nový web svojej nadácie – www.nadaciaeset.sk, cez ktorý môžu organizácie jednoduchšie žiadať o finančný príspevok. Na novom webe sa zároveň nachádza aj transparentný prehľad iniciatív a programov, ktoré doteraz Nadácia ESET podporila. Od začiatku svojej činnosti v roku 2012 už prerozdelila finančnú podporu vo výške viac než milión eur.

Podpora projektov schvaľovaných správnou radou Nadácie ESET sa primárne týka oblasti vzdelávania, ochrany zdravia a poskytovania sociálnej pomoci, ako aj ďalších tém, ako napríklad projektov občianskej spoločnosti a ochrany kultúrnych hodnôt. Toto sú totiž hlavné oblasti zamerania nadácie, ktorej polovica rozpočtu smeruje do rozvoja vzdelávania na Slovensku.

Nadácia ESET súčasne spúšťa aj pilotný ročník Zamestnaneckého grantového programu, prostredníctvom ktorého chce motivovať svojich 600 zamestnancov na Slovensku k dobrovoľníctvu a podpore verejnoprospešných aktivít. V priebehu roka 2016 tak navyše podporí celkovou sumou 30-tisíc eur verejnoprospešné projekty, do ktorých „eseťáci“ aktívne vkladajú svoj čas a nefinančnú pomoc. "Viacero ľudí v bratislavskom a košickom ESETe sa vo voľnom čase venuje dobročinným alebo verejnoprospešným aktivitám. Finančným príspevkom vybraným projektom chceme znásobiť ich pomoc smerovanú tam, kde je potrebná a kde bude dobre využitá,“ vysvetľuje Miroslav Trnka, spolumajiteľ spoločnosti ESET a zároveň predseda správnej rady Nadácie ESET. "Vždy sme sa pre ESET snažili získať najväčšie talenty. Vieme, že naši zamestnanci nie sú iba dobrými odborníkmi, ale aj dobrými ľudmi - aj pre nich je Nadácia ESET," dodal Miroslav Trnka.

Nadácia ESET zároveň na svojom webe predstavila svoje nové logo v tvare srdca, ktorého autorom je Julo Nagy, grafický dizajnér a zakladateľ štúdia Calder Design Community, v ktorom vzniklo aj pôvodné logo spoločnosti ESET. To firma s miernymi zmenami používa dodnes. „Pôvodné logo ESETu v tvare kapsuly sme zmenili na srdce. Symbolika spočíva jednoducho v tom, že nadácia je srdcovou záležitosťou "eseťákov", ktorí sa chcú o svoje srdce podeliť a podporovať ľudí, ktorí podporu naozaj potrebujú,“ vysvetľuje Nagy, ktorý stojí aj za vizuálom bratislavskej galérie Nedbalka a kníhkupectiev Artforum a Martinus.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Asseco Central Europe po 10 rokoch sťahuje akcie z poľskej burzy

05.12.2016 10:13

Prvá slovenská firma priamo kótovaná na zahraničnej burze sťahuje svoje akcie z trhu. Po desiatich rokoch na varšavskej burze totiž končí skupina Asseco Central Europe, ktorá síce stále sídli v Bratis ...

Tlačové správy

Huawei spúšťa vianočnú kampaň „#BePresent: odložte smartfóny a venujte sa svojim blízkym“

05.12.2016 09:10

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, spúšťa vianočnú kampaň #BePresent. Tá vyzýva ľudí, aby cez Vianoce odložili mobilné telefóny a trávili čas so svojimi blízkymi. Tým skutoč ...

Tlačové správy 1

WiFi v taxíku? HOPIN s Orangeom ho prinášajú bezplatne

05.12.2016 09:00

HOPIN v spolupráci s Orangeom prinášajú zákazníkom vyšší komfort pri cestovaní a možnosť byť #vsadeonline. Vo vybraných vozidlách bude dostupné bezplatné WiFi pripojenie. Celkovo 15 vozidiel HOPIN ta ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá