Image
5.3.2015 0 Comments

Na Slovensku odštartovala celonárodná súťaž BLOGER ROKA 2014

bloger_roka_banner.jpg Slovensko bude mať po prvý krát možnosť spoznať najlepších blogerov v krajine! Slovenskí blogeri a blogerky, ktorí sa neboja prejaviť svoj názor a hýbu internetovým svetom, môžu už od 1. marca 2015 nominovať svoj blog alebo blogy svojich známych do celonárodnej súťaže BLOGER ROKA 2014. Súťažiť sa bude o titul BLOGER ROKA 2014 v ôsmich kategóriách. Organizátorom súťaže je PR agentúra MEDIA IN.

BLOGER ROKA 2014 je prvá súťaž svojho druhu, ktorá má za cieľ vytvoriť jedinečnú platformu blogerov na Slovensku a prezentovať ich príspevky, ktoré sa vďaka ich mienkotvornosti stavajú do pozície trendsetterov.

„Po prvý krát na Slovensku budeme mať možnosť spoznať najlepších mienkotvorných blogerov a prezentovať široké spektrum ich príspevkov v kategóriách: Cestovanie, Gastronómia, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Informačné technológie & inovácie, Krása & zdravý životný štýl, Móda, Život, umenie & kultúra a špeciálna kategória pod názvom Najlepší blogerský príspevok 2014. Našim cieľom je stať sa referenciou a vďaka silnej blogerskej komunite môcť udávať na Slovensku trendy v oblasti komunikácie," uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.

Mechanika súťaže BLOGER ROKA 2014

Verejné hlasovanie nominovaných blogov a príspevkov prebieha od 1. marca do 10. apríla 2015 prostredníctvom stránky www.blogerroka.sk. Hlasovať za nominované blogy bude možné prostredníctvom Facebook-u. Do finále súťaže bude zaradených maximálne 40 blogov, tj. 5 blogov z každej súťažnej kategórie, ktoré získajú najvyšší počet získaných hlasov od širokej verejnosti. Finále bude prebiehať od 20. apríla do 10. mája 2015. Počas tohto obdobia bude odborná porota hodnotiť blogy a na základe kritérií - osobný vklad blogera, informačná hodnota a úroveň mienkotvornosti, nadčasovosť tém, spoločenský prínos, kreativita slova a vizuálna stránka blogu, určí víťaza jednotlivých súťažných kategórií. Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční dňa 14. mája 2015 v štýlovom boutique hoteli ARCADIA Bratislava***** situovaný priamo v srdci historickej Bratislavy.

BLOGER ROKA 2014 získal uznanie partnerov

Myšlienka projektu BLOGER ROKA 2014 si získala veľkú priazeň a uznanie mnohých partnerov, ktorí ocenili inovatívny prístup, kreatívne myslenie autorov projektu, ale i možnosť vytvoriť si svoj vlastný príbeh na poli komunikácie.

„Nad ponukou hlavného partnera projektu BLOGER ROKA 2014 som ani na chvíľu nezaváhal. O to viac, že jednou z kategórií projektu je cestovanie, ktorá má za cieľ sprostredkovávať autentické fotografie a jedinečné výpovede z cestovateľských zážitkov, ktoré nepoznajú geografické vzdialenosti či kultúrne rozdiely. Som veľmi rád, že práve naša cestovná agentúra Travel.Sk, ktorá vstupuje do svojej 12. sezóny, môže vďaka našej sústredenej databáze zájazdov a last minute na stránkach travel.sk podporiť a podnietiť cestovateľskú vášeň a sprostredkovať záujemcom ponuku renomovaných cestovných kancelárií pôsobiacich na Slovensku. Odhaliť neobyčajné kúty sveta a vychutnať si cestovateľské dobrodružstvá je možné aj na stránkach reisen.sk, kde sú dostupné tak letné dovolenky ako aj exotické zájazdy do celého sveta organizované najväčšími rakúskymi a nemeckými touroperátormi s odletmi z Viedne,“ uviedol Anton Brandys, CEO spoločnosti Travel.Sk.

Partnerom projektu je minerálna voda GEMERKA, ktorá vďaka svojmu zloženiu patrí medzi unikátne prírodné dedičstvo. Nesie v sebe ideálny obsah magnézia a vápnika v optimálnom pomere 1:3 pre ich najefektívnejšie vstrebávanie. Udržiava organizmus v rovnováhe a pomáha tak zvládať každodenný stres a únavu. Ďalšími partnermi sú spoločnosti AVON, Adidas, ANRAcar – predajca a servis značky NISSAN, Bubbleology, MasterCard, Designer Outlet Parndorf, UNIMEDIA, Fun rádio, Zoznam.sk, PC REVUE, časopis F.O.O.D. a La Femme. Kreatívnu podporu projektu zabezpečil ROLAND TORSTEN ADVERTISING.

„Veľmi sa tešíme, že projekt BLOGER ROKA sa dostal do povedomia našich partnerov aj vďaka svojej nadčasovosti. O to viac, že blogeri sú v oblasti marketingu a komunikácie vnímaní za kľúčových hráčov. BLOGER ROKA 2014 je dôkazom nadšenia tímu MEDIA IN a jedna z možností nadviazať na dlhodobú spoluprácu. Touto cestou by som sa chcela poďakovať našim partnerom za prejavenú dôveru a spoluprácu,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Biznis

V Prahe má vo februári odštartovať škola pre youtuberov. Školáci zaplatia 5000 korún...

28.11.2016 00:18

V Prahe sa vo februári otvorí škola pre U2berov. Ako sa píše na stránke projektu, za ktorým stojí firma Books and Cards S.G.J.Š., s.r.o., chlapci a dievčatá sa tu v bloku workshopov naučia bezpečne a  ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá