Na 3. ShopComm-e zaujala Heuréka aj Balíkomaty
Organizátorom jedinej konferencie pre internetové obchody na Slovensku, ktorá sa koná raz za polroka, bola agentúra FUSION.
„Desať prednášok pokrylo široké spektrum tém, od logistiky cez marketing až po spotrebiteľské správanie, pričom poznatky z nich môžu účastníci priamo aplikovať v praxi," hovorí projektový manažér ShopCommPeter Scherhaufer.
Veľký ohlas vzbudil Tomáš Braverman z Heureka.sk s témou nákupy cez mobil, ale i Juraj Siklenka (Slovak Parcel Service) a Ivan Kasaj (Provocation Bureau), ktorí predstavili revolučný spôsob doručovania zásielok - Balíkomat 24/7.
V téme logistika pokračoval aj Peter Horník zo spoločnosti FHB Group, ktorý poradil, ako ušetriť 30 % nákladov využívaním služieb integrovanej logistiky. Slovenská pošta zase e-shopom prezradila, aké sú preferencie zákazníkov.
Ako jednoducho a efektívne riešiť online spory, udržať si klientov a zvýšiť ich spokojnosť poradil Martin Fabian z Youstice. Ako získať nových zákazníkov prezradili firmy Etarget (Real Time Biding) aj Balík Plus (kupónový marketing).
Email marketingu sa venoval Karel Koupil zo spoločnosti IT Logica, ako aj Ivana Škultétyová z Graphicmailu. Peter Lisý zo Shopsys.sk hovoril o analýze riešení, ktorá by mala predchádzať realizácii či modernizácii každého e-shopu.
Generálnym partnerom ShopComm bola spoločnosť IN TIME Logistics, hlavnými partnermi Heureka.sk, FHB Group, Slovenská pošta, Etarget a H1 Slovakia, partnermi BiznisWeb, Graphicmail, Balík Plus, IT Logica, Shopsys, Webglobe, IT Learning, Youstice, Creativeshop a the Bridge.
Mediálnymi partnermi konferencie bol časopisy Instore, portály Pcrevue.sk, Infoware.sk, Itnews.sk, Konferencie.sk a Education.sk, ako aj Snazzy Bee, Sashi a Connect. Viac informácií na www.shopcomm.eu.