SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

Málo ľudí. Drony pomáhajú čašníkom obsluhovať zákazníkov roznášaním jedla

Technológie
0
Sieť singapurských reštaurácií testuje lietajúce drony na obsluhovanie svojich návštevníkov. Príčinou je nedostatok čašníkov. Spoločnosť Timbre Group už v minulosti ohúrila zákazníkov zavedením iPadov. Prostredníctvom nich si konzumenti mohli objednávať jedlo priamo od svojho stola. Reštaurácia dokonca využívala istý čas aj robotov, a to na prípravu rezancov a ryže. V súčasnosti sa testujú drony na donášanie objednaných pokrmov, ktoré jedlo prinesú na servírovacie stanovišťa. Odtiaľ ich už prevezme čašník.Príčinou využívania dronov je rozhodnutie vlády, ktorá zaviedla nové zákony o prisťahovalcoch. Dôsledkom obmedzenia ich počtu vznikol nedostatok lacnej pracovnej sily. Obsluhujúce drony z dielne Infinium Robotics majú nainštalované infračervené senzory, vďaka ktorým sa dokážu vyhnúť blížiacej sa prekážke či ľuďom bez toho, aby došlo ku kolízii. Napriek tomu nie je v pláne, že by mali drony lietať priamo nad návštevníkmi reštaurácie. Mali by len kopírovať trasu, akou sa ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať