Image
21.2.2014 0 Comments

LinkedIn umožní používateľom publikovať články

linkedin.png Účet na sociálnej sieti LinkedIn, ktorá slúži prevažne na nadväzovanie profesijných kontaktov a hľadanie zamestnancov, má už 300 miliónov ľudí. A počnúc stredou LinkedIn používateľom umožňuje vyjadrovať svoje názory vo forme článkov.

Spoločnosť plánuje umožniť písanie článkov všetkým svojim členom pomocou jednoduchého nástroja priamo na svojom webe. Zo začiatku sa články zobrazia iba ľuďom, ktorých má autor v kontaktoch, no ak získajú dostatočnú obľubu, dostanú sa aj k širšiemu publiku.

LinkedIn ponúka platformu pre takzvaných „ovplyvňovateľov", medzi ktorých patrí napríklad Bill Gates alebo americký prezident Barack Obama, už od októbra roku 2012 a autori tých najlepších článkov majú teraz príležitosť sa medzi tieto osobnosti zaradiť.

„Prešli sme niektoré dáta a veríme, že sa na LinkedIn nazhromaždilo 432 miliónov rokov profesionálnych skúseností," povedal v utorkovom rozhovore produktový manažér LinkedIn Ryan Roslansky.

Tento krok LinkedIn nasleduje aplikáciu Paper, ktorú nedávno spustil Facebook. Paper tiež využíva zaujímavý obsah, ktorý používatelia sociálnym sieťam poskytujú úplne zadarmo. Facebook na výber najlepšieho obsahu využíva okrem používateľov i počítačové algoritmy.

Facebook aj LinkedIn chcú používateľov nalákať, aby sa na ich web vracali častejšie a trávili tam viac času. Obe spoločnosti vyberajú obsah a ten nekvalitný filtrujú, používateľom sa snažia prinášať iba také články, ktoré sú založené na ich záujmoch a lokácii. „Rozhodne verím, že človek spolupracujúci so strojom je dnes ideálny kľúč k výberu najlepšieho obsahu," povedal Roslansky.

LinkedIn túto funkciu testoval v uzavretom okruhu 300 členov, Roslansky články niektorých členov skupiny zverejnil na blogu spoločnosti. Používatelia, ktorí vydajú článok pomocou novej platformy, si ponechajú autorské práva k obsahu, ale LinkedIn si vyhradzuje právo obsah použiť a zverejniť ho, ako si zmyslí. Autori nebudú mať nárok na odmenu.

LinkedIn dúfa, že používatelia budú chcieť články vydávať prevažne preto, aby sa stali na sociálnej sieti známejšími a zlepšili tak svoj ​​profesionálny profil.

Zdroj: ComputerWorld


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

LinkedIn predstavil najväčší redizajn svojho webu od jeho spustenia pred 15 rokmi.

20.01.2017 00:22

Nová podoba bola výrazne uprataná, obsahuje nové navigačné nástroje a beží rýchlejšie. Mobilná aplikácia aj desktopová verzia dostali konzistentnejší dizajn. Podľa vyjadrenia firmy bolo hlavným cieľom ...

Internet

Google Mapy vám už ukážu, kde sa dá dobre zaparkovať

19.01.2017 00:23

Mapy Googlu budú opäť užitočnejšie. Ich nová aktualizácia v9.44 beta totiž prináša funkciu, ktorá ukáže používateľom, aké možnosti parkovania môžu očakávať na mieste určenia. Získajú tak predstavu o t ...

Internet 10

Stroj na morálne dilemy. Moral Machine umožní rozhodnúť, koho život má autonómne vozidlo obetovať pri nehode

19.01.2017 00:40

So samojazdiacimi autami experimentuje čoraz viac firiem, a tak sa vynárajú aj otázky o tom, ako majú vozidlá rozhodovať v krízových situáciách. Ak napríklad niekto nečakane vbehne do jazdnej dráhy, m ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá