Image
21.2.2014 0 Comments

LinkedIn umožní používateľom publikovať články

linkedin.png Účet na sociálnej sieti LinkedIn, ktorá slúži prevažne na nadväzovanie profesijných kontaktov a hľadanie zamestnancov, má už 300 miliónov ľudí. A počnúc stredou LinkedIn používateľom umožňuje vyjadrovať svoje názory vo forme článkov.

Spoločnosť plánuje umožniť písanie článkov všetkým svojim členom pomocou jednoduchého nástroja priamo na svojom webe. Zo začiatku sa články zobrazia iba ľuďom, ktorých má autor v kontaktoch, no ak získajú dostatočnú obľubu, dostanú sa aj k širšiemu publiku.

LinkedIn ponúka platformu pre takzvaných „ovplyvňovateľov", medzi ktorých patrí napríklad Bill Gates alebo americký prezident Barack Obama, už od októbra roku 2012 a autori tých najlepších článkov majú teraz príležitosť sa medzi tieto osobnosti zaradiť.

„Prešli sme niektoré dáta a veríme, že sa na LinkedIn nazhromaždilo 432 miliónov rokov profesionálnych skúseností," povedal v utorkovom rozhovore produktový manažér LinkedIn Ryan Roslansky.

Tento krok LinkedIn nasleduje aplikáciu Paper, ktorú nedávno spustil Facebook. Paper tiež využíva zaujímavý obsah, ktorý používatelia sociálnym sieťam poskytujú úplne zadarmo. Facebook na výber najlepšieho obsahu využíva okrem používateľov i počítačové algoritmy.

Facebook aj LinkedIn chcú používateľov nalákať, aby sa na ich web vracali častejšie a trávili tam viac času. Obe spoločnosti vyberajú obsah a ten nekvalitný filtrujú, používateľom sa snažia prinášať iba také články, ktoré sú založené na ich záujmoch a lokácii. „Rozhodne verím, že človek spolupracujúci so strojom je dnes ideálny kľúč k výberu najlepšieho obsahu," povedal Roslansky.

LinkedIn túto funkciu testoval v uzavretom okruhu 300 členov, Roslansky články niektorých členov skupiny zverejnil na blogu spoločnosti. Používatelia, ktorí vydajú článok pomocou novej platformy, si ponechajú autorské práva k obsahu, ale LinkedIn si vyhradzuje právo obsah použiť a zverejniť ho, ako si zmyslí. Autori nebudú mať nárok na odmenu.

LinkedIn dúfa, že používatelia budú chcieť články vydávať prevažne preto, aby sa stali na sociálnej sieti známejšími a zlepšili tak svoj ​​profesionálny profil.

Zdroj: ComputerWorld


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet 1

Prečo Google v utorok večer nefungoval?

24.11.2016 00:15

V utorok večer postihol služby Googlu rozsiahly výpadok, ktorý trval zhruba dve hodiny a zasiahol vo veľkej miere krajiny strednej Európy vrátane Česka a Slovenska. Používatelia nemali prístup k vyhľa ...

Internet

Instagram konkuruje Facebooku a Snapchatu. Zavádza živé video a miznúce správy

24.11.2016 12:00

Instagram sa pri svojich novinkách už aj v minulosti inšpiroval Snapchatom a tentoraz podľa jeho vzoru pridáva aj živé videá a miznúce správy. Živé videá čoskoro umožnia používateľom jednoduchým stla ...

Internet

Sociálna sieť LinkedIn v Rusku končí, ďalší na rade je Facebook a Twitter

18.11.2016 00:06

Federálna služba pre dozor v oblasti telekomunikácií, informačných technológií a masmédií (Roskomnadzor) vo štvrtok oznámila, že nariadila poskytovateľom komunikačných služieb zablokovať prístup na Li ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá