25.9.2015 0 Comments

Líder v oblasti podnikových IT technológií ukázal svoju víziu a nové inovácie v podobe nástrojov SAP hybris

Spoločnosť SAP predstavila integrované podnikové technológie budúcnosti, ktorých cieľom je zmeniť vzťahy spoločností s ich zákazníkmi.

SAP plánuje uviesť na trh výkonné portfólio nástrojov SAP hybris. Mali by umožniť okamžité profilovanie zákazníka, vývoj digitálneho obchodu a komunity, či posilniť front office organizácie, aby bol nepretržite v kontakte s neustále sa meniacimi potrebami existujúcich a potenciálnych zákazníkov. Spoločnostiam by mali umožniť posunúť sa za CRM do novej éry digitálnej prepojenosti, zákazníckych služieb a podpory.

„Firmy sa už viac nemôžu spoliehať na drahé systémy včerajška, aby komunikovali so svojimi zákazníkmi. Tí sú prirodzene zdatní vo využívaní technológií na mnohých typoch zariadení. Chcú, aby ich potreby boli pochopené a naplnené - práve teraz a vždy," povedal Bill McDermott, CEO spoločnosti SAP. „Legacy cloudové CRM technológie komplikujú biznis. Ich počiatky siahajú ešte do čias pred vzostupom sociálnych médií a mobility. Firmy dnes potrebujú inovatívne, integrované riešenia, ktoré prácu front office zjednodušujú, uľahčujú biznis a postarajú sa o lepšie zapojenie zákazníkov."

V dnešnom digitálnom svete podniky potrebujú prepojiť front office a back office v reálnom čase - prelinkovať ľudí, sklady, dodávateľský reťazec, cenotvorbu a odberateľov. To znamená, že nový front office musí poskytnúť viac ako tradičný marketing, predaj a funkcie automatizácie služieb. Musí obsahovať integrovanú personalizáciu v reálnom čase, služby webového a mobilného obchodu, sociálne služby pre klientov a iné. Plánované nástroje od SAP by mali front office zjednodušiť a mali by firmám pomôcť získať jediný, kontextový prehľad o zákazníkoch.

SAP hybris Profile by mal:

  • vytvoriť dynamický profil zákazníka v reálnom čase
  • zaznamenať interakcie so zákazníkom, kontext a správanie
  • umožniť firmám poskytnúť novú vlnu možností zákazníckej skúsenosti
  • kontinuálne profil obohacovať
  • poskytnúť dizajn zameraný na funkcie a navrhnutý pre maximálnu flexibilitu a masívnu škálovateľnosť

SAP hybris Customer Experience ponúkne:

  • responzívny a omnichannelový systém na správu obsahu ďalšej generácie
  • správu a poskytovanie dynamického, cieleného a konzistentného obsahu, ponúk, produktových a služobných interakcií
  • dôraz na optimalizáciu a kontext predajných miest v reálnom čase
  • súpravu nástrojov pre zákazníkov a partnerov na vývoj zážitkov pre mnoho typov využití
  • integráciu s ostatnými produktmi SAP hybris na zjednodušené nasadenie a správu integrovaných skúseností

SAP hybris ako služba na platforme SAP HANA Cloud bude platformou pre inovácie a poskytne:

  • inovácie v cloude a integráciu s aplikáciami SAP hybris
  • ekosystém poskytovateľov riešení urýchľujúci inováciu pri nízkych nákladoch a nízkych bariérach na implementáciu
  • mikroslužby na spravovanie funkcionalít
  • cloud delivery model pre hladké a cenovo výhodné využívanie funkcií

Široká podpora ekosystému

Mnohí poprední partneri SAP vycítili príležitosť a pomáhajú zmeniť víziu spoločnosti SAP na skutočnosť. Tisícky profesionálov z globálnych konzultačných firiem a agentúr ako Accenture, Capgemini, Deloitte Digital, IBM a Publicis.Sapient sa zaúčajú a získavajú certifikáty pre prácu so SAP riešeniami pre zapojenie zákazníka a obchod. SAP okrem toho úzko spolupracuje so silnou zostavou softvérových partnerov, vrátane DocuSign, GENBAND, OpenText a Sprinklr s cieľom integrovať kľúčové technológie s najnovšími riešeniami. Cieľom je poskytnúť zákazníkom ešte vyššiu hodnotu v oblasti elektronických podpisov, komunikácie v reálnom čase a správu digitálnych zdrojov a sociálne kampane.

Platforma SAP HANA Cloud je otvorená platforma ako služba, ktorá poskytuje jedinečnú in-memory databázu a služby biznis aplikácií. To zákazníkom umožňuje jednoducho využívať SAP aplikácie a integrovať ich s inými cloudovými aplikáciami. Spoločnosť SAP teraz ponúka riešenie SAP Cloud for Customer v balíčku s platformou SAP HANA Cloud. Firmám tak chce umožniť rýchlo implementovať projekty a získať tak rýchlejšiu návratnosť investície. Týmto spôsobom chce podporiť rastúci dopyt po inovatívnych biznis procesoch, siahajúcich za CRM.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá