12.10.2015 0 Comments

Lenovo uvedie nový jednotný portál pre EMEA partnerov s cieľom viac zjednodušiť a urýchliť podnikanie v jednotlivých kanáloch

Spoločnosť Lenovo dňa 7. októbra 2015 na podujatí CanalysChannelsForum EMEA oznámila spustenie svojho unifikovaného partnerského portálu pre región EMEA. Nový portál prinesie užívateľsky priaznivé rozhranie a jednotné miesto pre obchodných partnerov, kde môžu získať podporu a informácie, ktoré potrebujú.

S novým Lenovo portálom bude pre partnerov jednoduchšie a rýchlejšie získavať špeciálne ceny na počítače a servery, a to okamžite, na jednom mieste, čo im pomôže promptne reagovať na príležitosti, ktoré sa vyskytnú.

Investícia do nového portálu zdôrazňuje, že Lenovo sa venuje svojej stratégii "channelfirst" a pomáha spájať všetky funkcie marketingu, kanálov, BP manažmentu a školenia v súvislosti s partnermi, a to všetko na jednom mieste, s jedným prihlásením, jednoduchou navigáciou a špičkovými novými nástrojmi.

Portál je centralizovaným miestom, kde obchodní partneri môžu získať prístup k personalizovanýmdashboardom, najnovším miestnym novinkám a správam a dôležitým podrobnostiam o účtoch, ako aj k návodom a mnohým ďalším nástrojom vyhľadávania aktív.

Nový portál od 4.novembra nahradí súčasnú sieť Lenovo Partner Network (LPN), ktorá zahŕňa niekoľko podstránok so samostatným prihlásením či užívateľskými rozhraniami.Viac ako 30 jedinečných stránok s prístupom ku všetkým Lenovo informáciám, potrebným pri bežnej prevádzke, sa po prvý krát zredukovalo na jednu, ktorá vyžaduje len jedno jediné prihlásenie na prístup k rôznym prepojeným nástrojom.

Vďaka jeho intuitívnej navigácii a dizajnu, ktorý je optimalizovaný pre viaceré zariadenia, nový Lenovo Partner Portal partnerom umožní jednoduchšie získať všetky potrebné informácie len po pár kliknutiach na počítači, tablete alebo smartfóne.

Nový systém prinesiepartneromdashboardy s individuálnymi ako aj firemnými informáciami, cieľmi a výzvami na akcie, ktoré je možné prispôsobiť podľa potrieb partnerov. Tiež obsahuje nový nástroj na co-branding pre jednoduchší spoločný marketing. Spolu s tým prichádza aj nový vyhľadávací nástroj pre marketing, ktorý umožňuje vyhľadávať produktové fotografie, dátové tabuľky, a podobne, a to len za pár sekúnd. Okrem Lenovo EMEA Linked-in (Lenovo Partner Community)&twitter partnerskej skupiny v rámci obchodných kanálov@LenovoPartnerCommunity), tento nový portál ponúkne výber kontaktných metód prostredníctvom emailu, telefónu a novej funkcie na chatovanie.

So zameraním sa na poskytovanie vzdelávania v súvislosti s funkcionalitami pre obchod v regióne EMEA, marketing a ďalšie individuálne funkcie, tento nový portál partnerom ponúka možnosť navštevovať rôzne kurzy. Školiaca sekcia stránky zahŕňa komplexné obrázkové návody a záruky, ako aj marketingovú podporu v rámci E-2-E.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Konferencia PyCon sa po roku vracia na Slovensko

20.01.2017 14:11

Druhý ročník komunitnej konferencie avizuje špeciálny program pre učiteľov informatiky Príležitosť zoznámiť sa s jedným z najpopulárnejších programovacích jazykov súčasnosti, inšpirovať profesionálov ...

Tlačové správy

Desať MFZ Sharp dostalo ocenenie „vysoko odporúčané“ od laboratória BLI

20.01.2017 13:00

Nový rad MFZ Sharp bol ocenený za kvalitu, spoľahlivosť a jednoduchosť používania popredným hodnotiteľom Buyers Laboratory LLC Nový rad produktov MFZ Sharp s názvom Advanced and Essentials získal oce ...

Tlačové správy

Synology predstavuje službu Surveillance Station 8.0

20.01.2017 12:30

Spoločnost Synology® Inc. dnes oficiálne oznámila vydanie služby Surveillance Station 8.0, ktorá obsahuje nového a praktického desktopového klienta, inteligentné technológie viacerých dátových prúdov ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá