SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Konferencia MobileRulezz 2013 ponúkne okrem prednášok aj workshopy

Tlačové správy
0
Konferencia o mobilnom marketingu MobileRulezz 2013 predstavila spíkrov. V jej treťom ročníku, ktorý sa uskutoční 23. apríla Bratislave, bude najväčším lákadlom Jon Mew z Veľkej Británie. Okrem neho čaká na účastníkov viac ako 20 expertov z oblasti nielen mobilného marketingu.

Jon Mew patrí medzi popredných predstaviteľov IAB a ako výkonný riaditeľ Mobile and Operations zastrešuje program zameraný na osvetu a implementáciu riešení mobilného marketingu medzi značkami. V minulosti pôsobil v spoločnostiach ako Orange, Freeserve či Wanadoo a na MobileRulezz predstaví trendy v mobilnom marketingu pre najbližšie obdobie.

O Slovákoch, ktorí počúvajú hudbu, čítajú knihy alebo sledujú TV v smartfóne, a o tom, koľko ich je, porozpráva Radovan Vargic z Orangeu. Lákadlom bude určite aj panelová diskusia zástupcov mobilných operátorov pod taktovkou Filipa Hankera z portálu Mobilmania.sk.

Účastníci spolu s Luciou Suďovou z Tatra banky nazrú do budúcnosti mobilných platieb. Okrem toho získajú exkluzívne dáta, čo cez mobil čítajú Slováci, získajú výsledky globálnej štúdie o správaní užívateľov mobilných telefónov Mobile Life 2012 a dozvedia sa o trendoch v mobilnej reklame. Celý program je k dispozícii na http://mobile.rulezz.sk/2013/program.

Program bude rozdelený na dve sekcie, vo veľkej sále odznejú prezentácie zamerané na mobilný marketing, workshopová miestnosť bude naplnená témami určenými najmä pre vývojárov mobilných aplikácií.

„Tretí ročník konferencie sa nesie v duchu motta Lucky 2013 for mobile marketing a záujem o túto tému potvrdzuje, že rok 2013 je naozaj pre mobilný marketing tým šťastným. Na konferencii očakávame približne 200 účastníkov a sme presvedčení, že sa nám podarí naplniť ich očakávania po odbornej či organizačnej stránke," povedal hlavný organizátor MobileRulezz Peter Šebo.

Už tretí ročník MobileRulezz o mobilnom marketingu sa uskutoční v aule Ekonomickej univerzity v Bratislave. Konferencia je primárne určená marketingovým manažérom, zamestnancom kreatívnych a komunikačných agentúr, vývojárom mobilných aplikácii, ale aj novinárom či blogerom. Záujem o účasť je aj zo strany študentov vysokých škôl, ktorí majú šancu získať vstup so 75 %-nou zľavou.

Pre viac info o konferencii navštívte, prosím, stránku http://mobile.rulezz.sk/2013.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať