SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

Internetová reklama v SR podľa odhadov narástla medziročne o 18 %

0
Jedna z úloh IAB Slovakia je zbierať a publikovať príjmy z internetovej reklamy za celý trh. V absolútnych číslach Net/Net dosiahol internetový reklamný trh medziročný nárast o 18 % z 56 mil. eur v roku 2012 na 65,8 mil. eur v roku 2013. Podľa typu internetovej reklamy dominuje displejová reklama (36 %) a paid-for-search (38 %). Displejová reklama zaznamenala medziročne nárast o 11 %. Paid-for-search má medziročný nárast 24 %. Odhaduje sa, že pozitívny rast investícií bude pokračovať aj počas roku 2014. Základný predpoklad na to je i rast on-line populácie SR o 7 % (od februára 2013 do februára 2014) na úroveň 3 301 236 pripojení, čo predstavuje absolútny nárast približne o 203-tisíc. Reklamou možno osloviť už 3 155 982 reálnych používateľov zo Slovenska, ktorí rástli oproti minulému roku o 6 % (182-tisíc).  Zdroj: gemiusTraffic2, prieskum AIMmonitor

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať