5.4.2016 0 Comments

IT spoločnosť Creatix oslavuje svoj prvý rok na Slovensku

Slovensko-americká spoločnosť Creatix Slovakia oslavuje prvého apríla svoje prvé výročie pôsobenia na slovenskom trhu. Za jeden rok zvýšila počet spolupracovníkov z 10 na 35 a plánuje sa ďalej rozširovať. Firma pôsobí v oblasti tvorby webových a mobilných aplikácii, tvorí grafické návrhy používateľských rozhraní a prináša komplexné softvérové riešenia. Za svoje poslanie považuje, okrem iného, aj rozvíjanie potenciálu mladých ľudí technického zamerania.

Za firmou Creatix Slovakia stoja dvaja mladí manažéri a bratranci – Slovák Kamil Krauspe a Američan David Jelinek. Po viac než desiatich rokoch pôsobenia v oblasti aplikácií a online softvérových riešení na mieru spojili svoje sily pod jednou značkou CREATIX a oslavujú prvý rok úspešného pôsobenia.

Spoločnosť sídli na Slovensku, no viac než 80 % klientov sa nachádza v USA. Nájdeme medzi nimi napríklad i globálnu kartovú spoločnosť MasterCard, výrobcu potravín Kellogg`s alebo jednu z najväčších platforiem zdravotného poistenia v USA GoHealth.

Na Slovensku môžeme firmu Creatix Slovakia poznať vďaka mobilnému operátorovi 4ka, pre ktorého vytvorili komplexnú webovú prezentáciu počnúc analýzou user experience, cez návrh grafického rozhrania až po samotné programovanie. Ďalším zaujímavým projektom, na ktorom sa spoločnosť významnou mierou podieľala, je darcovský portál pre neziskovú organizáciu Ľudiaľuďom.sk.

Telo firmy – teda vývoj – sa profiloval a aj sa v súčasnosti nachádza na Slovensku. V Chicagu v USA sa zas nachádza oddelenie stratégie a business developmentu. Časť dizajnu a grafiky zabezpečuje pobočka v Poľsku. „Talent a potenciál slovenských programátorov, analytikov a dizajnérov ma neustále pozitívne prekvapuje. Kvalitu našich kolegov oceňuje aj samotný americký trh, čo sa prejavuje v spokojnosti klientov,“ hovorí výkonný riaditeľ spoločnosti Kamil Krauspe.

Pre Creatix Slovakia je kľúčová dlhodobá spolupráca s IT profesionálmi, ich profesionálny rozvoj a vyváženosť pracovného a súkromného života, tzv. work-life balance. „Existuje niekoľko prostriedkov, ktoré môžu mladého profesionála posunúť vpred: Mentoring, silný a zapálený kolektív, zameranie na inovácie, čas na vlastné projekty a prácu v komunite. Samozrejmosťou sú workshopy, školenia a konferencie. U nás napríklad tímy 2-3 kolegov pravidelne organizujú interné workshopy zamerané na signifikantné trendy a technológie, ktoré hýbu komunitou,“ hovorí Kamil Krauspe, ktorý prednášal aj na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

Ing. Kamil Krauspe, PhD., výkonný riaditeľ Creatix Slovakia: „Cieľom našej spoločnosti je fungovať ako jeden súdržný organizmus - podobne ako rodina, v ktorej sa nebojíme byť k sebe úprimní a hovoriť narovinu. Naši ľudia a tímy, ktoré tvoria, sú pre nás najcennejším kapitálom. Len tak vieme zabezpečiť vysoké výkony, kvalitu a spoľahlivosť. Nízka fluktuácia v našej firme je dôležitým znakom kvality tímu a pozitívneho ovzdušia vo firme.“

Firma v rámci rozvoja zamestnancov umožňuje aj krátkodobé pracovné pobyty u klientov v USA, ktoré vedú k posilneniu tímov a zintenzívneniu spolupráce. Taktiež pripravuje súťažný program pre mladých študentov IT. Piati úspešní riešitelia odborných úloh v niekoľkých kategóriách budú pozvaní na pohovor a môžu sa stať súčasťou mladej, rastúcej spoločnosti. „Študentov finančne doceňujeme a po skončení školy u nás dostávajú plnohodnotné miesta s férovým ohodnotením,“ dodáva na záver riaditeľ IT spoločnosti.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Asseco Central Europe po 10 rokoch sťahuje akcie z poľskej burzy

05.12.2016 10:13

Prvá slovenská firma priamo kótovaná na zahraničnej burze sťahuje svoje akcie z trhu. Po desiatich rokoch na varšavskej burze totiž končí skupina Asseco Central Europe, ktorá síce stále sídli v Bratis ...

Tlačové správy

Huawei spúšťa vianočnú kampaň „#BePresent: odložte smartfóny a venujte sa svojim blízkym“

05.12.2016 09:10

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, spúšťa vianočnú kampaň #BePresent. Tá vyzýva ľudí, aby cez Vianoce odložili mobilné telefóny a trávili čas so svojimi blízkymi. Tým skutoč ...

Tlačové správy 1

WiFi v taxíku? HOPIN s Orangeom ho prinášajú bezplatne

05.12.2016 09:00

HOPIN v spolupráci s Orangeom prinášajú zákazníkom vyšší komfort pri cestovaní a možnosť byť #vsadeonline. Vo vybraných vozidlách bude dostupné bezplatné WiFi pripojenie. Celkovo 15 vozidiel HOPIN ta ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá