SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

IBM uvádza do praxe kognitívne konzultačné služby

Tlačové správy
0

Spoločnosť IBM ako prvá na svete predstavila svoju divíziu kognitívnych konzultačných služieb, ktorá má pomôcť firmám a organizáciám lepšie odhaliť schopnosti kognitívneho biznisu.

Komerčné kognitívne riešenia spoločnosti IBM podčiarkujú vedúce postavenie systému Watson, ako aj IBM samotnej v oblasti biznis analytiky. Viac ako 2000 profesionálnych konzultantov spoločnosti IBM je pripravených uviesť zákazníkov do problematiky využívania kognitívnych služieb v biznise, s využitím strojového učenia, pokročilej analytiky a Big Data.

Využívanie kognitívnych služieb predstavuje úplne nový model práce na počítači, ktorý zahŕňa celý rad technologických inovácií v analytike, vrátane spracovania prirodzeného jazyka a strojového učenia. Analytická spoločnosť IDC predpokladá, že do roku 2018 bude až polovica spotrebiteľov po celom svete pravidelne komunikovať s kognitívnymi počítačovými systémami, či už prostredníctvom hlasových centier firiem, alebo klientských centier verejnej správy.

Klienti spoločnosti IBM už dnes pracujú s oveľa väčším objemom dát, ako kedykoľvek predtým, ale až 80 percent všetkých dostupných údajov v podobe obrázkov, hlasu, literárnych textov, chemických vzorcov, a podobne zostáva stále mimo dosahu tradičných počítačových systémov. Prieskum spoločnosti IBM medzi vyše 5000 top manažérmi po celom svete ukázal, že manažmenty prosperujúcich spoločností kladú oveľa väčší dôraz na využívanie kognitívnych schopností. Pre jeden z najväčších maloobchodných reťazcov v Spojených štátoch amerikých napríklad spoločnosť IBM vyvinula kognitívne riešenie, ktoré analyzuje údaje klienta v kontexte informácií z rôznych externých zdrojov - vrátane lokálneho počasia a sociálneho sentimentu, a na základe vnímania odchýliek dopytu po vybraných výrobkoch vydáva odporúčania pre doplňovanie zásob, upravuje cenotvorbu a výrazne tak zlepšuje predpovede dopytu.

Jedna z popredných poisťovní na americkom trhu podobne využíva kognitívny systém založený na platforme Watson, ktorý pomocou znalostí prirodzeného jazyka odpovedá na otázky spotrebiteľov a poskytuje poradenstvo o produktoch a službách tejto poisťovacej spoločnosti

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať