25.5.2016 0 Comments

IBM prináša značkám prehĺbenie zážitkov spotrebiteľov

Spoločnosť IBM oznámila rozšírenie sady riešení a funkcií, vrátane kognitívnych technológií, ktoré pomáhajú značkám pri zabezpečovaní relevantných skúseností zákazníkov – customer experience. S touto novou ponukou sa marketéri, obchodníci a e-commerce špecialisti môžu lepšie učiť, predvídať a riadiť vzťahy so zákazníkmi na každom kroku budovanie svojej značky a vzťahu zákazníkov k tejto značke.
Podľa novej správy Nucleus Research, IBM poskytuje návratnosť investícií (ROI) vo výške 15,82 dolárov za každý dolár vynaložený v oblasti marketingu, predaja, poprednými značkami, ako je ING Direct, The Home Shopping Network (HSN) a Standard Life , ktoré už dnes napĺňajú individuálne potreby svojich zákazníkov v reálnom čase.
„Každý zákazník je jedinečný a má malú toleranciu pre firmy, ktoré nedokážu rozpoznať jeho konkrétne záujmy, priania a potreby," hovorí Harriet Green, generálna riaditeľka IBM Watson IoT Commerce and Education. „V IBM pokračujeme v investíciách do budovania nášho portfólia, ktoré obsahuje nové kognitívne riešenia, ktoré pomôžu kompletne transformovať ponuku firiem šitú priamo na mieru potrebám jednotlivých zákazníkov. Podniky tak budú môcť rýchlo pochopiť, správanie svojich zákazníkov a poučiť sa z každej interakcie so zákazníkmi. "
S novým nástrojom IBM Real-Time Personalization, budú môcť obchodníci doručiť správnu ponuku svojim zákazníkom. Časť tohto nástroja IBM Marketing Cloud, Real-Time Personalization chápe, že preferencie osôb sa v priebehu času menia a rieši túto zmenu cez nástroj Cognitive Rule Advisor, ktorý sa učí, radí a navrhuje personalizovanú ponuku pre každého zákazníka.
Napríklad predajca športových potrieb identifikuje zákazníka, ktorého profil naznačuje, že sa zajíma aj o cyklistiku. Rozpoznajúc, že ​​je v tejto oblasti nováčik, odporučí mu ponuku bicyklov a všetko, čo potrebuje, aby sa mohol začať venovať svojej novej záľube. IBM tiež ohlásila, že uvádza na trh nové kognitívne technológie Commerce Insights, ktoré poskytujú obchodníkom v reálnom čase pohľad na ich podnikanie, špecificky zameraný na to, ako sa darí predaju jednotlivých produktov a kategórií.

Viac informácií nájdete Tu.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Ako by mohli byť Slováci bohatší? Alternatívou sú Indexové fondy

08.12.2016 13:00

Skupina Across Private Investments (Across) si 9. januára 2017 pripomenie 15. výročie pôsobenia na slovenskom finančnom trhu. Špecializujeme sa na privátne investície. Pracovný tím tvoria skúsení inve ...

Tlačové správy

Nový monitor Philips s PowerSensorem nabízí ekologický výkon

08.12.2016 12:00

Společnost MMD představuje nový 24palcový LCD monitor, který zohledňuje zdraví uživatelů i naší planety. Přichází ve dvou variantách jako 240B7QPJEB a 240B7QPTEB a nabízí ekologické a uživatelsky přív ...

Tlačové správy

Nové domény si za lacnejšie kúpite aj v roku 2017

08.12.2016 11:15

Správca národnej domény .sk, spoločnosť SK-NIC, a. s., predlžuje platnosť akcií na podporu rastu počtu slovenských domén, ktorých už dnes máme na Slovensku viac ako 350-tisíc. Firmy aj jednotlivci bud ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá