SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

IBM prináša značkám prehĺbenie zážitkov spotrebiteľov

Tlačové správy
0

Spoločnosť IBM oznámila rozšírenie sady riešení a funkcií, vrátane kognitívnych technológií, ktoré pomáhajú značkám pri zabezpečovaní relevantných skúseností zákazníkov – customer experience. S touto novou ponukou sa marketéri, obchodníci a e-commerce špecialisti môžu lepšie učiť, predvídať a riadiť vzťahy so zákazníkmi na každom kroku budovanie svojej značky a vzťahu zákazníkov k tejto značke.
Podľa novej správy Nucleus Research, IBM poskytuje návratnosť investícií (ROI) vo výške 15,82 dolárov za každý dolár vynaložený v oblasti marketingu, predaja, poprednými značkami, ako je ING Direct, The Home Shopping Network (HSN) a Standard Life , ktoré už dnes napĺňajú individuálne potreby svojich zákazníkov v reálnom čase.
„Každý zákazník je jedinečný a má malú toleranciu pre firmy, ktoré nedokážu rozpoznať jeho konkrétne záujmy, priania a potreby," hovorí Harriet Green, generálna riaditeľka IBM Watson IoT Commerce and Education. „V IBM pokračujeme v investíciách do budovania nášho portfólia, ktoré obsahuje nové kognitívne riešenia, ktoré pomôžu kompletne transformovať ponuku firiem šitú priamo na mieru potrebám jednotlivých zákazníkov. Podniky tak budú môcť rýchlo pochopiť, správanie svojich zákazníkov a poučiť sa z každej interakcie so zákazníkmi. "
S novým nástrojom IBM Real-Time Personalization, budú môcť obchodníci doručiť správnu ponuku svojim zákazníkom. Časť tohto nástroja IBM Marketing Cloud, Real-Time Personalization chápe, že preferencie osôb sa v priebehu času menia a rieši túto zmenu cez nástroj Cognitive Rule Advisor, ktorý sa učí, radí a navrhuje personalizovanú ponuku pre každého zákazníka.
Napríklad predajca športových potrieb identifikuje zákazníka, ktorého profil naznačuje, že sa zajíma aj o cyklistiku. Rozpoznajúc, že ​​je v tejto oblasti nováčik, odporučí mu ponuku bicyklov a všetko, čo potrebuje, aby sa mohol začať venovať svojej novej záľube. IBM tiež ohlásila, že uvádza na trh nové kognitívne technológie Commerce Insights, ktoré poskytujú obchodníkom v reálnom čase pohľad na ich podnikanie, špecificky zameraný na to, ako sa darí predaju jednotlivých produktov a kategórií.

Viac informácií nájdete Tu.

Redakcia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať