SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

IBM prináša prediktívnu analytiku pre jednotlivé odvetvia

Tlačové správy
0

Spoločnosť IBM oznámila, že na trh uvádza 20 odvetvových riešení vybavených prediktívnymi analytickými schopnosťami, ktoré umožnia podnikom a inštitúciám, naprieč priemyselnými odvetviami, ako sú napríklad obchod, bankovníctvo, telekomunikácie, poisťovníctvo a podobne, jednoduchšie a rýchlejšie odkryť všetky potrebné informácie dôležité pre rozvoj ich podnikania.

V snahe dosiahnuť čo najpresnejšie prediktívne poznatky, s cieľom vyriešiť všetky kritické obchodné požiadavky IBM spolupracuje s klientami a obchodnými partnermi, ktorí sú inovátormi v jednotlivých odvetviach.

Každé jedno z nových riešení obsahuje vopred definované modely, vzorce a rozhrania pre jednotlivé prípady využitia prediktívnej analytiky. Jednotliví užívatelia získajú prostredníctvom týchto riešení poznatky z oblasti prediktívnej analytiky, ktoré im pomôžu lepšie pochopiť potreby ich zákazníkov. Aj vďaka tomu sa budú vedieť rozhodovať oveľa rýchlejšie a s menším objemom zdrojov, v porovnaní s minulosťou.

Nové riešenia napríklad pomôžu bankám využívať zákaznícke vzorce na predvídanie významných udalostí v živote zákazníkov, spätých s vyššími požiadavkami na finančné krytie. Tieto im zároveň pomôžu adresovať zákazníkom ponuku zodpovedajúcu ich aktuálnym potrebám. Obchodníci vďaka nim lepšie pochopia vplyv jednotlivých produktov a produktových línií na ich celkové výnosy. Vďaka tomu sa budú môcť lepšie rozhodovať, kedy a ako podporiť predaj jednotlivých produktov, aby dosiahli čo najlepšie predajné výsledky.

Ropné a plynárenské spoločnosti znížia vďaka novým analytickým riešeniam svoje vysoké náklady spojené s kontrolou a údržbou technických zariadení a budú môcť lepšie predvídať hroziace výpadky, čo sa prejaví na ich hospodárení v podobe optimalizácie výroby.

Jadro nových IBM analytických riešení určených pre jednotlivé priemyselné odvetvia tvoria nástroje pre inteligentnejšie rozhodovanie a lepšiu personalizáciu zákazníkov. Kombináciou dát o klientoch, údajov z trhu a údajov o produktoch, spolu s využitím prediktívnej analytiky, tieto riešenia umožňujú získať podnikom a inštitúciám všetky potrebné informácie o potrebách ich potenciálnych zákazníkov.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať