SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

IBM opäť jednotkou na trhu so sociálnym softvérom

Tlačové správy
0
IBM (NYSE: IBM) získala už piaty rok za sebou najväčší podiel na celosvetovom trhu so softvérom pre podnikanie na sociálnych sieťach, informovala analytická agentúra IDC.

Podľa analýz spoločnosti IDC celosvetové tržby zo softvéru a aplikácií určených na podnikanie na sociálnych sieťach vlani narástli na 1,24 miliardy dolárov z 968 miliónov dolárov v roku 2012. Stále viac firiem a organizácií využíva pri svojich aktivitách aj softvér určený pre podnikanie na sociálnych sieťach. Najväčšie firmy v jednotlivých odvetviach, vrátane 75 percent podnikov, ktoré figurujú v rebríčku Fortune 100 prechádzajú v súčasnosti transformáciou, ktorej cieľom je zapojiť do svojho biznisu aj sociálne siete.

Široké portfólio produktov a služieb IBM pre sociálne podnikanie, vrátane špičkovej sociálnej siete IBM Connections a Smarter Workforce technológie určenej pre zefektívnenie riadenia pracovnej sily, umožňuje firmám a organizáciám integrovať sociálny softvér do kritických podnikových aplikácií, a zavádzať riešenia vedúce k vyššej produktivite zamestnancov, ako aj lepším službám pre zákazníkov.

Napríklad spoločnosť Rheinmetall, ktorá je s 21 tisíc zamestnancami, popredným poskytovateľom technológií pre automobilový a zbrojársky priemysel prvýkrát začala využívať IBM technológie pre sociálne podnikanie pred viac ako piatimi rokmi za účelom zjednotenia komunikácie pre zamestnancov, posilnenia spolupráce a výmeny znalostí naprieč jednotlivými pobočkami.

„Po tom, čo sme v roku 2008 začali využívať sociálnu sieť IBM Connections, stali sme sa svedkami významnej transformácie, ktorou prešli naše tímy rozmiestnené po celom svete, v oblasti vzájomnej spolupráce a zdieľania vedomostí, bez ohľadu na to, v akej krajine alebo časovom pásme sa nachádzali," hovorí Markus Bentele, riaditeľ informačných technológií spoločnosti Rheinmetall AG.

So softvérom IBM pre sociálne podnikanie môžu podniky a organizácie zaviesť už dnes nástroje sociálnej komunikácie do všetkých oblastí svojho biznisu, vrátane marketingu, vedy a výskumu, predaja, zákazníckej starostlivosti, podpory, ľudských zdrojov, riadenia výroby a podobne.

Viac informácií nájdete Tu.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať