3.11.2015 0 Comments

IBM kúpi The Weather Company

Spoločnosť IBM oznámila, že uzavrela konečnú zmluvu o kúpe B2B divízie, mobilnej časti biznisu a webu The Weather Company, vrátane značky The Weather Company. Televízny kanál The Weather Channel nebude súčasťou akvizície, ale bude nakupovať dáta a analýzy o predpovedi počasia na základe licencie od spoločnosti IBM, na základe uzatvoreného dlhodobého kontraktu. Finančné podmienky transakcie neboli zverejnené.

Kombinácia technológií a know-how spoločností IBM a The Weather Company bude slúžiť ako základ novej IBM biznis jednotky Watson internetu vecí a jej cloudovej platformy. Plánovaná akvizícia umožní spojenie kognitívneho biznisu IBM, s analytickou platformou The Weather Company a jej cloudovou dátovou platformou, ktorej súčasťou je aj štvrtá najpoužívanejšia mobilná aplikácia v Spojených štátoach amerických, ktorá spracováva 26 miliárd požiadaviek o počasí od užívateľov denne.

Akvizícia zároveň výrazne rozšíri záber cloudových služieb spoločnosti IBM a The Weather Company umožní zlepšiť presnosť predpovede počasia. Vysoko sofistikované modely využívané pri tvorbe predpovede počasia budú čerpať údaje z vyše troch miliárd referenčných bodov, viac ako štyridsiatich miliónov mobilných telefónov a 50 tisíc letov denne. Vďaka tomu bude The Weather Company ponúkať viac ako piatim tisíckam zákazníkov v médiách, letectve, energetike, poisťovníctve a verejnom sektore širokú škálu produktov a služieb zameraných na dáta.

Prediktívne analýzy predpovede počasia spolu s ďalšími analýzami dát v reálnom čase následne umožnia napríklad leteckým spoločnostiam ušetriť milióny dolárov ročne lepšou optimalizáciou spotreby paliva, znížia meškania lietadiel, ako aj preťaženosť letísk.

Viac informácií nájdete Tu.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá