26.3.2015 0 Comments

IBM a Twitter ponúkajú nové dátové služby v cloude

Spoločnosti IBM a Twitter ponúkajú nový typ cloudových služieb, ktoré umožnia firmám a vývojárom vyťažiť z dát uverejnených na Twitteri informácie a poznatky relevantné pre podnikanie. V pilotnej fáze projektu bude môcť viac ako sto firemných klientov využívať pri svojich obchodných rozhodnutiach dáta zo sociálnych sietí.

Twitter má ako celosvetová informačná a konverzačná platforma, prostredníctvom ktorej verejne a v reálnom čase zaznievajú názory zo všetkých kútov sveta, výnimočné postavenie ako zdroj dát. Aby však mohli predstavitelia podnikov a firiem nielen načúvať hlasom na sociálnych sieťach, ale aj mohli tieto dáta z Twitteru využívať pri rozhodovaní sa, je potrebné oddeliť na Twitteri relevantné informácie od ostatných dát.

IBM to dosahuje tak, že dáta z Twitteru analyzuje a obohacuje v kombinácii s miliónmi ďalších zdrojov verejných a obchodných dát, ako sú napríklad predpovede počasia, informácie o predaji, produktové štatistiky a podobne. Odkrývajú tak dôležité korelácie, ktoré možno využiť na získavanie praktických poznatkov a konkrétnych krokov pri biznis rozhodnutiach.

Nové analytické služby IBM v cloude pomôžu firmám a vývojárom:

Vytvárať sociálne dátové aplikácie: vývojári a podnikatelia môžu prehľadávať, rýchlo získavať a následne ťažiť informácie z obohateného twitterovského obsahu prostredníctvom služby IBM Insights for Twitter na platforme Bluemix. Prepájať sofistikované prediktívne analytické nástroje s dátami z Twitteru: nástroje Watson Analytics ponúkajú vďaka automatizovaným krokom organizovania dát prediktívne analýzy a vizuálne prezentácie výstupov, ako aj možnosť okamžite aplikovať dáta z Twitteru do akéhokoľvek projektu.

Vďaka tomu môžu odhaliť a vysvetliť skryté vzorce a vzťahy, a môžu tak rýchlejšie pochopiť, prečo dochádza k určitým javom, a čo bude pravdepodobne nasledovať. Ľahšie analyzovať dáta z Twitteru: Vybraná clusterová konfigurácia riešenia BigInsights on Cloud s prednastaveným prístupom k twitterovskému obsahu umožní klientom kombinovať dáta z Twitteru s kompletnou ponukou podnikového riešenia IBM Enterprise Hadoop-as-a-Service, ktoré je tiež dostupné aj prostredníctvom platformy IBM Bluemix.

K dátam z Twitteru má v súčasnosti prístup viac ako štyri tisíc odborníkov zo spoločnosti IBM. Sú pripravení a školení, aby vedeli zákazníkom poradiť, ako tieto dáta obohatiť o možnosti vyplývajúce z podnikových, analytických nástrojov IBM a cloudových služieb.

Viac informácií nájdete Tu.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá