SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

IBM a Facebook ponúkajú riešenie pre personalizovaný marketing

Tlačové správy
0

Spoločnosti Facebook a IBM oznámili spoluprácu, s cieľom ponúkať najznámejším značkám na svete marketingové riešenia ušité na mieru podľa ich potrieb. Tieto firmy reprezentujúce vedúce globálne značky následne pomocou týchto riešení oslovia relevantné publikum, vhodným obsahom a v správnom čase.

Klienti marketingového cloudu spoločnosti IBM môžu odteraz využívať reklamné nástroje Facebooku, ako napríklad Custom Audiences, spolu so sofistikovanými a vývojárskymi riešeniami spoločnosti IBM. Zákazníci týchto spoločností tak nadobudnú cenné skúsenosti s využívaním najrôznejších moderných zariadení a aplikácií. Pomocou nového riešenia IBM Journey Designer môžu firmy vytvárať personalizované riešenia pre zákazníkov a následne pomocou riešenia Journey Analytics získajú podrobný prehľad o tom, aká bola odozva zákazníkov na ich riešenie.

Vďaka prepojeniu reklamných technológií Facebooku s nástrojmi IBM Journey Analytics môžu firmy presnejšie určiť, aké skupiny zákazníkov sa medzi 1,44 miliardami aktívnych užívateľov na Facebooku vyskytujú, a môžu cez súhrnné dáta odhaľovať korelácie medzi záujmami a interakciami týchto zákazníkov prostredníctvom rôznych kanálov. Tieto poznatky možno v praxi využiť na Facebooku, a prostredníctvom ďalších médií cielenejšie oslovovať potenciálnych zákazníkov.

IBM tiež oznámila, že Facebook sa stane prvou firmou, ktorá sa zapojí do IBM Commerce THINKLab-u, nového prostredia pre výskum a vzájomnú spoluprácu. V tomto prostredí budú spoločnosti priamo spolupracovať so značkami, aby urýchlili vývoj nových technológií určených na personalizovanú zákaznícku skúsenosť - customer experience.

Spoločnosť IBM využije detailné analýzy a anonymizované poznatky o užívateľoch Facebooku, a obohatí ich o ďalšie informácie zo svojho marketingového cloudu. IBM marketéri tak získajú presnejší obraz o svojej cieľovej skupine zákazníkov. Navyše budú môcť používať overené kampane z Facebooku na iných kanáloch svojej značky, vrátane obchodov, webov a mobilných aplikácií, a tak sa im podarí zasiahnuť zákazníkov práve tam, kde sa s danou značkou spájajú najradšej.

Napríklad predajca, ktorý sa chystá uviesť na trh novú radu bežeckého vybavenia môže využiť nástroje Facebook Custom Audiences a zacieliť riešenie tak, aby oslovil zákazníkov, zaujímajúcich sa o beh na dlhé trate. Zo súhrnných dát získa všeobecné poznatky o preferenciách potenciálnych zákazníkov v oblasti výbavy a podľa lokality môže prezentovať výhodnú ponuku oblečenia pre bežcov na dlhé trate v danej geografickej oblasti.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať