Image
1.8.2016 0 Comments

Huawei v 1. polroku 2016: trhový podiel 11,5 % a medziročný nárast tržieb o 41 %

Huawei Consumer Business Group zverejnila finančné výsledky za 1. polrok 2016: tržby za toto obdobie medziročne vzrástli o 41 % na 77,4 miliárd CNY. Dodávky smartfónov dosiahli 60,56 miliónov kusov s medziročným nárastom 25 %. Podľa IDC vzrástli globálne dodávky smartfónov v prvom polroku 2016 o 3,1 %. Nárast dodávok smartfónov Huawei tak výrazne prevýšil rast v odvetví.

Trhový podiel Huawei 11,5 %, rýchlejší rast príjmov v zahraničí ako v Číne
V 1. polroku 2016 Huawei Consumer BG naďalej optimalizovala štruktúru príjmov, z čoho vyplynul 1,6-násobne rýchlejší nárast na zahraničných trhoch ako v pevninskej Číne. Podľa GFK trhový podiel Huawei na svetovom trhu smartfónov dosiahol 11,4 %. Na trhu smartfónov v hodnote 500-600 USD sa podiel Huawei zvýšil o 10 %.

Rast Huawei na väčšine kľúčových trhoch
Obzvlášť výrazné výsledky boli zaznamenané na európskych trhoch smartfónov, najmä v oblasti high-end zariadení. Podľa GFK trhový podiel smartfónov Huawei v niektorých krajinách presiahol 15 %. Prudký vzostup zaznamenali aj tradičné trhy high-end smartfónov, ako sú Veľká Británia, Nemecko a Francúzsko. V susednej Českej republike dosiahol trhový podiel v júni 2016 20,5 %.

„Pokračovali sme v upevňovaní zdravého rastu v rámci vysoko konkurenčného trhu so smartfónmi, čo je dokladom dlhodobého záväzku Huawei k inováciám, predvídaniu spotrebiteľských trendov a bilaterálnej stratégii zameriavajúcej sa ako na domáci, tak medzinárodný trh. S výhľadom do budúcnosti budeme pokračovať v spolupráci s našimi partnermi, aby sme ponúkli zákazníkom najvyššiu úroveň služieb a vyvinuli nové inovatívne produkty, ktoré kombinujú technológie, kvalitu a štýl," povedal CEO Huawei Consumer Business Group Richard Yu.

Nárast predajov vlajkových produktov
Vlajkové produkty Huawei, ako sú P9, Mate 8 alebo MateBook boli zákazníkmi po celom svete skvele prijaté. Dodávky Mate 8, vlajkovej lode Huawei pre business užívateľov, prekonali 5,5 milióna kusov. Huawei P9 a P9 Plus bolo predaných vyše 4,5 milióna kusov, z ktorých medzinárodný nárast predaja je 120 % v porovnaní s predajmi Huawei P8 v rovnakom období minulého roka. V máji 2016 ponúkalo produkty Huawei po celom svete 35 000 maloobchodných predajní (retail stores), so 116% nárastom oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Podľa GFK globálne pokrytie predajní dosiahlo okolo 150 tisíc.

Spolupráca s lídrami v mnohých odvetviach
Huawei naďalej pokračuje v marketingových investíciách okrem iného do športu, lifestylu, módy a zábavy. Pre spoločnosť bolo potešením privítať medzi tvárami značky svetovú futbalovú hviezdu Lionela Messiho a hollywoodske hviezdy Henryho Cavilla a Scarlett Jonannson Spoločnosť Huawei tiež pokračuje v spolupráci s mnohými lídrami z rôznych odvetví, ako sú Leica, Swarovski, Harman Kardon, Audi, Google, Microsoft a Intel, tak aby svojim zákazníkom mohla ponúknuť tie najinovatívnejšie technológie.

Huawei opäť medzi TOP 100 najhodnotnejšími značkami
V roku 2016 bol Huawei opäť zaradený medzi Top 100 najhodnotnejších svetových značiek BrandZ. Predpokladaná hodnota Huawei je 18,652 miliónov USD a Huawei sa v rebríčku posunul zo 70. na 50. miesto.

Pre viac informácií navštívte consumer.huawei.com/sk/index.htm alebo huaweidevice.sk

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Across Private Investments

08.12.2016 13:00

Skupina Across Private Investments (Across) si 9. januára 2017 pripomenie 15. výročie pôsobenia na slovenskom finančnom trhu. Špecializujeme sa na privátne investície. Pracovný tím tvoria skúsení inve ...

Tlačové správy

Nový monitor Philips s PowerSensorem nabízí ekologický výkon

08.12.2016 12:00

Společnost MMD představuje nový 24palcový LCD monitor, který zohledňuje zdraví uživatelů i naší planety. Přichází ve dvou variantách jako 240B7QPJEB a 240B7QPTEB a nabízí ekologické a uživatelsky přív ...

Tlačové správy

Nové domény si za lacnejšie kúpite aj v roku 2017

08.12.2016 11:15

Správca národnej domény .sk, spoločnosť SK-NIC, a. s., predlžuje platnosť akcií na podporu rastu počtu slovenských domén, ktorých už dnes máme na Slovensku viac ako 350-tisíc. Firmy aj jednotlivci bud ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá