Image
1.8.2016 0 Comments

Huawei v 1. polroku 2016: trhový podiel 11,5 % a medziročný nárast tržieb o 41 %

Huawei Consumer Business Group zverejnila finančné výsledky za 1. polrok 2016: tržby za toto obdobie medziročne vzrástli o 41 % na 77,4 miliárd CNY. Dodávky smartfónov dosiahli 60,56 miliónov kusov s medziročným nárastom 25 %. Podľa IDC vzrástli globálne dodávky smartfónov v prvom polroku 2016 o 3,1 %. Nárast dodávok smartfónov Huawei tak výrazne prevýšil rast v odvetví.

Trhový podiel Huawei 11,5 %, rýchlejší rast príjmov v zahraničí ako v Číne
V 1. polroku 2016 Huawei Consumer BG naďalej optimalizovala štruktúru príjmov, z čoho vyplynul 1,6-násobne rýchlejší nárast na zahraničných trhoch ako v pevninskej Číne. Podľa GFK trhový podiel Huawei na svetovom trhu smartfónov dosiahol 11,4 %. Na trhu smartfónov v hodnote 500-600 USD sa podiel Huawei zvýšil o 10 %.

Rast Huawei na väčšine kľúčových trhoch
Obzvlášť výrazné výsledky boli zaznamenané na európskych trhoch smartfónov, najmä v oblasti high-end zariadení. Podľa GFK trhový podiel smartfónov Huawei v niektorých krajinách presiahol 15 %. Prudký vzostup zaznamenali aj tradičné trhy high-end smartfónov, ako sú Veľká Británia, Nemecko a Francúzsko. V susednej Českej republike dosiahol trhový podiel v júni 2016 20,5 %.

„Pokračovali sme v upevňovaní zdravého rastu v rámci vysoko konkurenčného trhu so smartfónmi, čo je dokladom dlhodobého záväzku Huawei k inováciám, predvídaniu spotrebiteľských trendov a bilaterálnej stratégii zameriavajúcej sa ako na domáci, tak medzinárodný trh. S výhľadom do budúcnosti budeme pokračovať v spolupráci s našimi partnermi, aby sme ponúkli zákazníkom najvyššiu úroveň služieb a vyvinuli nové inovatívne produkty, ktoré kombinujú technológie, kvalitu a štýl," povedal CEO Huawei Consumer Business Group Richard Yu.

Nárast predajov vlajkových produktov
Vlajkové produkty Huawei, ako sú P9, Mate 8 alebo MateBook boli zákazníkmi po celom svete skvele prijaté. Dodávky Mate 8, vlajkovej lode Huawei pre business užívateľov, prekonali 5,5 milióna kusov. Huawei P9 a P9 Plus bolo predaných vyše 4,5 milióna kusov, z ktorých medzinárodný nárast predaja je 120 % v porovnaní s predajmi Huawei P8 v rovnakom období minulého roka. V máji 2016 ponúkalo produkty Huawei po celom svete 35 000 maloobchodných predajní (retail stores), so 116% nárastom oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Podľa GFK globálne pokrytie predajní dosiahlo okolo 150 tisíc.

Spolupráca s lídrami v mnohých odvetviach
Huawei naďalej pokračuje v marketingových investíciách okrem iného do športu, lifestylu, módy a zábavy. Pre spoločnosť bolo potešením privítať medzi tvárami značky svetovú futbalovú hviezdu Lionela Messiho a hollywoodske hviezdy Henryho Cavilla a Scarlett Jonannson Spoločnosť Huawei tiež pokračuje v spolupráci s mnohými lídrami z rôznych odvetví, ako sú Leica, Swarovski, Harman Kardon, Audi, Google, Microsoft a Intel, tak aby svojim zákazníkom mohla ponúknuť tie najinovatívnejšie technológie.

Huawei opäť medzi TOP 100 najhodnotnejšími značkami
V roku 2016 bol Huawei opäť zaradený medzi Top 100 najhodnotnejších svetových značiek BrandZ. Predpokladaná hodnota Huawei je 18,652 miliónov USD a Huawei sa v rebríčku posunul zo 70. na 50. miesto.

Pre viac informácií navštívte consumer.huawei.com/sk/index.htm alebo huaweidevice.sk

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Veracomp plánuje predstaviť mrazivé novinky z Red Hatu

19.01.2017 12:00

Veracomp Slovakia s.r.o., distribútor s prívlastkom VAD (čiže Value Added Distributor), poskytuje pridanú hodnotu aj vo forme vzdelávania. V spolupráci s Red Hat na Slovensku plánuje Veracomp pre svo ...

Tlačové správy

ČR: Audiosystémy pre domáce kino Bose Lifestyle 600 a Lifestyle 650 - potešenie pre uši aj oči

19.01.2017 11:00

Systémy pro domácí kino mají u Bose dlouholetou tradici a uživateli i odborníky jsou řazeny na vrchol nabídky v této oblasti. Nyní přichází na náš trh dvě zcela nová řešení – Bose Lifestyle 600 a Life ...

Tlačové správy

Taxify ponúka zľavu 20 % na všetky jazdy

19.01.2017 10:40

Populárna aplikácia Taxify spustila akciu, ktorá o pätinu znižuje cenu za každé využitie služby do konca januára. Vďaka nízkej minimálnej platbe za jazdu sa služba vyplatí aj pri kratších presunoch po ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

qubitconference

Najnovšie videá