Image
8.10.2016 0 Comments

Huawei uzatvára so spoločnosťou NAY na slovenskom trhu strategickú obchodnú a marketingovú spoluprácu.

Spoločnosť Huawei pokračuje v nadväzovaní kľúčových partnerstiev. Spoluprácou s gigantmi ako Google, Swarovski, Leica či Harman Kardon spoločnosť predstavila svoju stratégiu partnerstiev s lídrami jednotlivých odvetví. Podobne je tomu aj v prípade lokálnej spolupráce so spoločnosťou NAY a.s. na Slovensku, ktorá je slovenským lídrom v maloobchodnom predaji spotrebnej elektroniky. Zo spomínanej spolupráce budú benefitovať predovšetkým samotní zákazníci predajní NAY.

 „Teší nás, že našim partnerom na Slovensku bude práve spoločnosť NAY. Je pre nás dôležité spájať  sa so silnými hráčmi a aj vďaka nim posilňovať postavenie značky Huawei na slovenskom trhu. V spoločnosti Huawei chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie a prostredníctvom našich partnerov im prinášať neustále lepšie a kvalitnejšie služby. Veríme, že práve partnerstvom so spoločnosťou NAY sa nám to podarí,“ uviedol Yi Shi, general manager Huawei Technologies (Slovak).

„Huawei je jeden z najvýznamnejších hráčov na trhu smartfónov s veľkou perspektívou na maloobchodnom trhu. Vnímame ho preto ako strategického partnera pre našu ponuku. Sme radi, že ho v rozšírenej ponuke a vystavení môžeme ponúknuť zákazníkom NAY, ako aj ponúknuť zákazníkom Huawei 36 predajní NAY, kde nájdu svoju obľúbenú značku,“ uviedol Emil Huraj, Obchodný a marketingový riaditeľ NAY.

Strategické partnerstvo medzi spoločnosťou Huawei a NAY vzniklo ako iniciatíva spojiť sa s lídrom v oblasti predaja elektroniky na Slovensku a poskytnúť tak slovenským zákazníkom nové možnosti a ešte väčšie portfólio produktov. „NAY je na Slovensku renomovanou značkou s dlhoročnou tradíciou. V Huawei chceme pracovať so silnými partnermi, s ktorými budeme môcť ďalej rásť a rozširovať tak rady svojich spokojných zákazníkov na slovenskom trhu. Práve preto sme sa rozhodli pre spoluprácu, z ktorej budú benefitovať predovšetkým samotní zákazníci,“ dodal Radoslaw Kedzia, managing director Huawei Technologies (Czech).

Spolupráca medzi Huawei a NAY prinesie do siete predajní marketingové investície určené napríklad na vybudovanie samostatných Huawei zón s možnosťou vyskúšať si produkty priamo v predajniach. Zoznámiť sa tak touto cestou so smartfónmi a príslušenstvom značky Huawei budú zákazníci môcť v 23 predajniach NAY po celom Slovensku. Tešiť sa tiež môžu na nadštandardný servis a rôzne exkluzívne či zvýhodnené ponuky, dostupné v sieti predajní NAY.

Aj vďaka neustálej produktovej ofenzíve, ktorej základom sú a masivne investíci do výskumu a vývoja sa Huawei Consumer BG darí naďalej rásť. Dôkazom toho je medziročný nárast tržieb o 41 % v prvom polroku 2016 a 11,5% trhový podiel. V uplynulom roku spoločnosť zákazníkom po celom svete dodala 108 miliónov smartfónov, čím sa stala celkovo tretím najväčším výrobcom chytrých mobilných telefónov na svete. Najobľúbenejším modelom je P8 lite, ktorý nedávno dosiahol jubileum 10 miliónov predaných kusov. Kvalitu a obľúbenosť zariadení značky Huawei potvrdzuje aj množstvo ocenení. Spoločnosť získala štyri roky v rade ocenenie EISA za modely P6, P7, P8 a P9.

Huawei tiež neustále pracuje na tom, aby svojim zákazníkom prinášal rôzne inovácie či riešenia a priblížil sa tak ku svojim zákazníkom ešte viac. Aj vďaka neustálej snahe zlepšovať sa obsadila spoločnosť v roku 2015 prvé miesto v rebríčku medzinárodných patentových žiadostí podľa Svetovej organizácie duševného vlastníctva (WIPO). Huawei v uplynulom roku požiadal o 3 898 patentov, čo je o 456 viac ako v roku 2014. Do počtu pritom predbehol aj také mená ako Qualcomm, Samsung, Sony alebo HP.

Huawei tiež v poslednom období zaktualizoval svoju produktovú ponuku. Vlajková loď P9 sa dočkala inovovaného balenia, ktoré obsahuje rýchlonabíjačku. Na trhu sa čoskoro objaví i špeciálna modrá edícia modleu P9.  Zákazníkov  takisto poteší zníženie odporúčanej ceny na 499 eur, vďaka čomu sa vlajková loď stáva ešte dostupnejšou a atraktívnejšou. Zníženú cenovku dostal aj mimoriadne obľúbený súrodenec Huawei P9 lite. Jeden z najpopulárnejších smartfónov na trhu si môžete kúpiť už za 259 eur.

Produktovú líniu na Slovensku dopĺňajú nedávno predstavené novinky. Huawei Nova, smartfón s celokovovým telom, prémiovým spracovaním a 5-palcovým FullHD displejom sa pýši zaobleným 2.5D sklom, osemjadrovým procesorom s taktom 2 GHz a 3 GB operačnej pamäte RAM. O skvelé fotky sa postará hlavný 12 Mpix fotoaparát, perfektné selfies zasa zhotoví predný 8 Mpix fotoaparát s clonou f/2.0. Novinka je dostupná vo farebných prevedeniach Mystic Silver, Prestige Gold a Titanium Grey za 369 eur. 

Pre menej náročných používateľov, ktorí si však potrpia na skvelý dizajn, dostatok výkonu a kvalitné fotky je k dispozícii model Huawei Y6 II Compact. Jeden z najdostupnejších 5,5-palcových smartfónov, ktorý sleduje nový trend využívania mobilných zariadení na konzumovanie obsahu, sa môže pochváliť HD displejom, 2 GB RAM, 13 Mpix fotoaparátom, prednou kamerou so selfie bleskom a podporou 4G sietí. To všetko zabalené v atraktívnom tele a za dostupnú cenu 149 eur.

No a pre tých, ktorí si nevedia predstaviť život bez mobilného výkonného počítača, je dostupný nový Huawei MateBook. Toto prémiové chytré prenosné zariadenie, ktoré spája mobilitu, výkon i dizajn, umožňuje užívateľom byť v pracovnom nasadení prakticky kdekoľvek. MateBook beží na operačnom systéme Windows 10 a je poháňaný šiestou generáciou inteligentného procesora Intel® Core™ M, ktorý sa vyznačuje vysokou rýchlosťou. MateBook ponúka 4 GB LP DDR3 pamäte a kapacitu pevného disku 128 GB. 12-palcová multi-touch obrazovka využíva rozlíšenie 2160x1440 pixelov a vyznačuje sa ultra tenkým rámčekom a pomerom obrazovky k telu zariadenia 84 %.  Displej  podporuje technológiu WACOM (pre kreslenie so stylusom). Dostupný bude s prídavnou klávesnicou za 929 eur s DPH.

Vsetky uvedené modely a mnoho dalsich produktov Huawei si mozu zakaznici na slovenskom trhu vyskusat a zakupit v predajnich NAY.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Elektronickú schránku musia mať aj školy, upozorňuje NASES

06.12.2016 15:54

Od 1. novembra 2016 začala pre štát platiť všeobecná povinnosť vykonávať verejnú moc elektronicky. Ako informovala Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES), orgány verejnej moci tak ...

Tlačové správy

SLOVLOG 2016: Industry 4.0 v hľadáčiku záujmu

06.12.2016 12:41

Logistické fórum SLOVLOG zaznamenalo takmer dve stovky zúčastnených, z toho bolo viacero nových tvárí najmä zo strany užívateľov logistických služieb. Bolo pre nich pripravených deväť inšpiratívnych p ...

Tlačové správy

UniControls rozširuje spoluprácu s PR agentúrou Accedo aj na Slovensku

06.12.2016 10:00

Public Relations agentúra Accedo Slovakia Communications oznamuje, že ju po začatí spolupráce v ČR v septembri tohto roku,  poverila skupina UniControls, významný hráč a medzinárodne uznávaný dodávate ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá