10.5.2016 0 Comments

Hej.sk a Slovenská pošta vracajú na Slovensko čaro osobných listových prianí

Priznajte sa – kedy ste naposledy poslali niekomu blízkemu pohľadnicu či list s osobným vyznaním? V dnešnom digitálnom svete sa osobný kontakt príliš nenosí. Píšeme si emaily, na Facebooku, či neosobné SMS správy na sviatky. Tých listových vyznaní z roka na rok ubúda. Cez internet nielen čítame správy, ale už vo veľkom i nakupujeme. Vôňu papiera tak pomaly nahrádza žiarenie displeja a príjemné napätie pri otváraní obálky vymieňame za „zúrivé“ kliknutie na virtuálny gombík.

 

Práve e-commerce služby sa môžu mnohým zdať neosobnými a virtuálnymi aktivitami riadenými umelou inteligenciou. Za každým internetovým obchodom (snáď s výnimkou robotizovaných veľkoskladov svetových gigantov) sa však skrývajú ľudia a ich práca. I preto sa popredný slovenský internetový obchod Hej.sk v spolupráci so Slovenskou poštou rozhodli svojou novou kampaňou „Pošli radosť svojim blízkym“ opätovne vrátiť výnimočný pocit vône listového papiera. Zákazníci e-shopu tak majú možnosť nielen potešiť svojich blízkych pozdravom s tým najosobnejším venovaním v schránke, ale tiež im darovať zľavové kupóny v hodnote 100€. Stačí po nákupe vyplniť osobný odkaz a adresáta, teda osobu, na ktorej Vám najviac záleží a ktorú chcete potešiť. Hej.sk mu následne zašle poštou list s venovaním, zľavovými kupónmi a špeciálnou ponukou na výhodný nákup. Listy je možné posielať do konca mája, zľavy je možné využiť do konca júna 2016.

„Slovenská pošta ročne prepraví, prijme a doručí okolo 300 miliónov zásielok. Hoci sú listy a pohľadnice postupne vytláčané elektronickými formami komunikácie, stále majú svoje nezastupiteľné miesto a verím, že sa nikdy nevytratia úplne,“ uviedol generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik.  

„Touto kampaňou chceme zákazníkom umožniť urobiť radosť svojim blízkym a dopriať pocit blízkosti aj prostredníctvom listu s osobným venovaním. Sme radi, že sa nám v spolupráci so Slovenskou poštou podarilo zrealizovať kampaň, ktorou si v 21. storočí môžeme zaspomínať na niekdajšie časy osobnej korešpondencie. Už len dostať fyzický list je v dnešnej dobe netradičným prekvapením pre mnohých z nás a veríme, že osobné venovanie s možnosťou nákupu so zľavou prinesie radosť aktuálnym i budúcim zákazníkom,“ hovorí Vladimír Sušil z Hej.sk.

Kampaň je podporená aj reklamným spotom –

https://www.youtube.com/watch?v=o3GMoGniRRY&feature=youtu.be a podstránkou, v rámci ktorej môžu zákazníci vypísať vlastný list s venovaním.

Autor: TS Hej.sk

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá