10.5.2016 0 Comments

Hej.sk a Slovenská pošta vracajú na Slovensko čaro osobných listových prianí

Priznajte sa – kedy ste naposledy poslali niekomu blízkemu pohľadnicu či list s osobným vyznaním? V dnešnom digitálnom svete sa osobný kontakt príliš nenosí. Píšeme si emaily, na Facebooku, či neosobné SMS správy na sviatky. Tých listových vyznaní z roka na rok ubúda. Cez internet nielen čítame správy, ale už vo veľkom i nakupujeme. Vôňu papiera tak pomaly nahrádza žiarenie displeja a príjemné napätie pri otváraní obálky vymieňame za „zúrivé“ kliknutie na virtuálny gombík.

 

Práve e-commerce služby sa môžu mnohým zdať neosobnými a virtuálnymi aktivitami riadenými umelou inteligenciou. Za každým internetovým obchodom (snáď s výnimkou robotizovaných veľkoskladov svetových gigantov) sa však skrývajú ľudia a ich práca. I preto sa popredný slovenský internetový obchod Hej.sk v spolupráci so Slovenskou poštou rozhodli svojou novou kampaňou „Pošli radosť svojim blízkym“ opätovne vrátiť výnimočný pocit vône listového papiera. Zákazníci e-shopu tak majú možnosť nielen potešiť svojich blízkych pozdravom s tým najosobnejším venovaním v schránke, ale tiež im darovať zľavové kupóny v hodnote 100€. Stačí po nákupe vyplniť osobný odkaz a adresáta, teda osobu, na ktorej Vám najviac záleží a ktorú chcete potešiť. Hej.sk mu následne zašle poštou list s venovaním, zľavovými kupónmi a špeciálnou ponukou na výhodný nákup. Listy je možné posielať do konca mája, zľavy je možné využiť do konca júna 2016.

„Slovenská pošta ročne prepraví, prijme a doručí okolo 300 miliónov zásielok. Hoci sú listy a pohľadnice postupne vytláčané elektronickými formami komunikácie, stále majú svoje nezastupiteľné miesto a verím, že sa nikdy nevytratia úplne,“ uviedol generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik.  

„Touto kampaňou chceme zákazníkom umožniť urobiť radosť svojim blízkym a dopriať pocit blízkosti aj prostredníctvom listu s osobným venovaním. Sme radi, že sa nám v spolupráci so Slovenskou poštou podarilo zrealizovať kampaň, ktorou si v 21. storočí môžeme zaspomínať na niekdajšie časy osobnej korešpondencie. Už len dostať fyzický list je v dnešnej dobe netradičným prekvapením pre mnohých z nás a veríme, že osobné venovanie s možnosťou nákupu so zľavou prinesie radosť aktuálnym i budúcim zákazníkom,“ hovorí Vladimír Sušil z Hej.sk.

Kampaň je podporená aj reklamným spotom –

https://www.youtube.com/watch?v=o3GMoGniRRY&feature=youtu.be a podstránkou, v rámci ktorej môžu zákazníci vypísať vlastný list s venovaním.

Autor: TS Hej.sk

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Veracomp plánuje predstaviť mrazivé novinky z Red Hatu

19.01.2017 12:00

Veracomp Slovakia s.r.o., distribútor s prívlastkom VAD (čiže Value Added Distributor), poskytuje pridanú hodnotu aj vo forme vzdelávania. V spolupráci s Red Hat na Slovensku plánuje Veracomp pre svo ...

Tlačové správy

ČR: Audiosystémy pre domáce kino Bose Lifestyle 600 a Lifestyle 650 - potešenie pre uši aj oči

19.01.2017 11:00

Systémy pro domácí kino mají u Bose dlouholetou tradici a uživateli i odborníky jsou řazeny na vrchol nabídky v této oblasti. Nyní přichází na náš trh dvě zcela nová řešení – Bose Lifestyle 600 a Life ...

Tlačové správy

Taxify ponúka zľavu 20 % na všetky jazdy

19.01.2017 10:40

Populárna aplikácia Taxify spustila akciu, ktorá o pätinu znižuje cenu za každé využitie služby do konca januára. Vďaka nízkej minimálnej platbe za jazdu sa služba vyplatí aj pri kratších presunoch po ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá