1.3.2013 0 Comments

HP spúšťa zlepšené programy a služby pre svojich obchodných partnerov

Spoločnosť HP predstavila na celosvetovej konferencii HP Global Partner Conference 2013 nové programy a obchodné modely, ktoré ešte viac uľahčia spoluprácu obchodných partnerov s HP. Zjednodušené partnerské programy, prehľadnejší systém odmien a ďalšie inovatívne nástroje umožnia partnerom rýchlejšie zapojenie sa do jestvujúcej partnerskej infraštruktúry a prijatie obchodných modelov HP.

Vo fiškálnom roku 2013 spoločnosť HP bude celosvetovo investovať približne približne 1,2 miliardy eur do partnerských programov a IT iniciatív, aby odmenila úspešných obchodných partnerov, zvýšila dopyt po produktoch a zjednodušila zapojenie partnerov. HP bude tiež naďalej zlepšovať program HP PartnerONE a partnerom ponúkne inovácie z oblasti podnikových technológií, vrátane nového testovacieho cloudového prostredia.

„Našim cieľom je zaistiť maximálne konzistentné podmienky, vďaka ktorým obchodní partneri budú môcť jednoduchšie nakupovať a predávať produkty HP, rýchlejšie rásť a zvyšovať svoje zisky," povedala Meg Whitman, prezidentka a výkonná riaditeľka spoločnosti HP. „Vybudovali sme jeden z najsilnejších partnerských ekosystémov na svete a budeme naďalej pokračovať v masívnych investíciách, ktoré zabezpečia upevnenie maximálnej obchodnej hodnoty HP i našich partnerov."

Zjednodušený program HP PartnerOne
Program HP PartnerONE ponúka osvedčené predajné a marketingové nástroje, ktoré obchodným partnerom pomôžu vytvárať nové predajné stratégie, zvýšiť dopyt po produktoch a službách HP, získať maximum z jestvujúcich obchodných aktivít - teda vo všeobecnosti „lepšie predávať". HP ponúka obchodným partnerom zlepšené podmienky spolupráce vďaka:
  • Zavedeniu zjednodušeného, konzistentného kompenzačného modelu, ktorý odstraňuje nutnosť pracovať s preplatkami, či preúčtovávať zľavy a rabaty, takže partneri môžu lepšie predvídať príjmy z predaja a získať jasnejší prehľad o výške zliav. Čerpať odmenu možno už po prvom uskutočnenom predaji a možnosti zárobku sú prakticky neobmedzené.
  • Väčšiemu množstvu zliav pre vysoko špecializované riešenia, ktoré poskytujú viac príležitostí na zvyšovanie ziskovosti.
  • Predĺženiu času, počas ktorého partneri musia vyčerpať pridelené marketingového fondy pre rozvoj (marketing development funds, MDF) z troch na šesť mesiacov. Partneri tak získajú väčšiu flexibilitu pre realizáciu marketingových aktivít a môžu dlhšie pracovať s hotovosťou.
  • Racionalizácii a zjednodušeniu obchodných a technických certifikácií partnerov v rámci vzdelávacej platformy HP ExpertOne.
  • Ľahšiemu získaniu predajných a technických zručností pre zaistenie kvalifikovaných služieb a podpory zákazníkom HP.

Súčasťou obchodných investícií HP vo fiškálnom roku 2013 bude tiež významná čiastka, vyhradená na podporu zavedenia novej HP Unison platformy. Táto konzistentná IT platforma s celosvetovou dostupnosťou zvýši rýchlosť, zabezpečenie, plánovanie, špecializáciu i rozsah komunikácie a zlepší plánovanie obchodnej spolupráce medzi HP a channel partnermi.

HP Autonomy a HP Vertica sa stávajú súčasťou programu HP PartnerOne
HP ponúka komplexné portfólio riešení z oblasti optimalizácie informácií, ktorého prostredníctvom organizácie môžu dosiahnuť maximálnu výťažnosť informácií vďaka zachyteniu a analýze 100 % ich informácií a dát v reálnom čase. Pre ďalšiu podporu a zjednodušenie trhovej stratégie riešení z oblasti optimalizácie informácií v rámci partnerského kanálu, spoločnosť HP:
  • Spúšťa nový komplexný partnerský program HP Autonomy, ktorý rozširuje a nadväzuje na program HP PartnerONE, aby uľahčila svojim partnerom obchodovanie a dodávky produktov a služieb divízie HP Autonomy.
  • Sprístupňuje platformu HP Vertica Analytics Platform prostredníctvom programu PartnerONE HP, takže HP partneri môžu viac využiť obchodný potenciál vysokoúčinných analýz veľkých objemov dát (Big Data) v reálnom čase.

Všetky súčasti partnerského programu HP Autonomy prejdú do globálneho partnerského programu HP PartnerONE v niekoľkých fázach v priebehu roka 2013.

HP poskytuje partnerom príležitosti na inovácie a zvýšenie príjmov z cloudu
Cloud computing partnerom umožňuje vstúpiť na nové trhy, rozširovať základňu zákazníkov a ťažiť z vysokých potenciálnych marží. Na zvýšenie ziskovosti partnerov a jednoduchšie poskytovanie riešení z oblasti konvergovaného cloudu, ktoré ponúkajú vysoký potenciál a rýchle zavádzanie inovácií, HP rozširuje svoje partnerské programy o širšiu podporu cloudových riešení. Predajcovia, poskytovatelia služieb i nezávislí dodávatelia softvéru (independent software vendors, ISV) tak majú teraz viac príležitostí pre obchodné využitie potenciálu cloudových technológií.

Nový program HP CloudSystem Ready Program umožňuje členom programu HP AllianceOne Partner Program veľmi rýchle preniesť aplikácie, vyvinuté pre servery klientov alebo internetové prostredia, do cloudu. HP CloudSystem Ready Program tiež umožňuje nezávislým dodávateľom softvéru jednoduché testovanie aplikácií prostredníctvom platformy HP CloudSystem a prístup k testovaciemu a vývojovému prostrediu, školeniam, certifikáciám, propagačným zdrojom, či technickej podpore spoločnosti HP.

Takisto divízia HP Financial Services, ktorá sa zaoberá lízingovými produktmi a správou aktív počas celého životného cyklu služieb HP, teraz rozšírila program HP CloudSystem financing aj pre obchodných partnerov a ich zákazníkov, presúvajúcich svoju IT infraštruktúru do cloudu. Tento program zákazníkom umožňuje budovať a rozširovať cloudové prostredia bez veľkých počiatočných kapitálových investícií, ktoré sú inak bežne spojené s nákupmi nových moderných technológií a služieb.

Rozšírenie ponuky programov divízie Printing and Personal Systems
Na zvýšenie potenciálnych výnosov svojich partnerov v oblasti tlačových riešení a osobnej výpočtovej techniky (divízia Printing and Personal Systems, PPS) HP uvádza program PPS Service Specialization. Prostredníctvom neho obchodní partneri môžu rozšíriť ponuku produktov HP PPS o inovatívne služby HP, ktoré pokrývajú celý životný cyklus týchto produktov. Partneri so špecializáciou PPS Service Specialization budú môcť pracovať so špičkovými nástrojmi a službami HP a využiť ich pre osobnú potrebu, alebo ich poskytnúť zákazníkom a zlepšiť ich pozitívne skúsenosti ako používateľov.

Poslednou predstavenou novinkou je program HP Verified Online Supplies Reseller Program. Vďaka tomuto online nástroju zákazníci môžu ľahko a rýchlo vyhľadať autorizovaných HP partnerov, certifikovaných pre predaj originálneho spotrebného materiálu HP a získať istotu nákupu z legitímneho zdroja. Členovia tohto programu potom majú výbornú možnosť, ako ponúkať svoje služby zákazníkom prostredníctvom ďalšieho kanála a ťažiť z marketingovej komunikácie a podpory HP.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

ASUS? ACER? HP? DELL? APPLE? LENOVO? SONY? SAMSUNG? Poznáme výsledky súťaže NOTEBOOK ROKA

09.12.2016 00:13

„Karty“ sú rozdané, ocenenia odovzdané, poznáme názvy nositeľov TOP TITULOV. V tomto roku hlasovalo až 22 557 ľudí. Hlasy dokonca prichádzali aj po ukončení hlasovania, tie sme však do konečných vý ...

Biznis

Šiesty ročník STARTUP AWARDS pozná víťazov a obsahom aj návštevnosťou prekonal všetky predchádzajúce

06.12.2016 00:15

Tohtoročné Startup Awards, ktoré sa konali v piatok 2. decembra v bratislavskom Istropolise, už majú svojich víťazov. V súťaži vyberala zahraničná odborná porota spomedzi dvanástich nápadov celkom v š ...

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá