Image
26.5.2014 0 Comments

Google chce svoje reklamy zobrazovať všade. Na chladničkách, hodinkách aj v okuliaroch

google_reklama_225.jpg Google zarába pomocou zobrazovania reklamy miliardy dolárov. Pre internetového giganta ide o jeden z hlavných zdrojov príjmov a preto nie je prekvapujúce, že už teraz plánuje stratégiu na ďalšie roky. Ako vyplýva z listu, ktorý spoločnosť poslala americkému štátnemu regulátorovi obchodovania na burze (SEC), Google chce zobrazovať reklamy aj na „chladničkách, palubných doskách, termostatoch, okuliaroch, hodinkách a ďalších zariadeniach."

Najmä s nastupujúcim trendom Internetu všetkého je táto stratégia logická. Reklamy na nás budú svietiť zo všetkých strán a hoci nasledujúca predstava pôsobí ako zo sci-fi filmu, o pár rokov bude možno realitou. Predstavte si, že prídete domov. V robote ste sa zdržali dlhšie ako obvykle a Google to už vie. Senzory termostatu Nest rozpoznajú vašu prítomnosť a aktuálny čas porovnajú s bežným časom príchodu.

Algoritmus vyhodnotí, že ste po dlhom dni v práci unavený a nemáte chuť variť. Na chladničke alebo v televízii sa zobrazí reklama na donáškovú pizzeriu. Hoci je pre niekoho vízia takejto budúcnosti lákavá, nájdu sa aj ľudia, ktorí to považujú za zvrátené.

Zdroj: fastcompany.com


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 3

Hyperloop bude aj v Českej republike. Cesta z Bratislavy do Brna potrvá len 10 minút

20.01.2017 00:25

Na realizáciu futuristického dopravného systému Elona Muska Hyperloop sa podujali už dve spoločnosti – Hyperloop One a Hyperloop Transportation Technologies (HTT). Tá druhá už získala investície v hod ...

Biznis

Tvorca Androidu chce uviesť na trh high-end smartfón, ktorý bude vážnou konkurenciou pre Apple aj Samsung

19.01.2017 00:35

Tvorca operačného systému Android Andy Rubin chce spolu s asi 40-členným tímom bývalých zamestnancov Googlu a Applu založiť spoločnosť Essential. Tá bude pracovať na viacerých spotrebiteľských hardvér ...

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

qubitconference

Najnovšie videá