Image
12.2.2016 0 Comments

Flashovým reklamám zvoní umieračik. Google ich nahradí formátom HTML5

Už pri predstavovaní prvého iPadu predpovedal Steve Jobs blížiaci sa koniec technológie Flash. A nemýlil sa. Google nedávno oznámil, že na svojej platforme Display Network a Doubleclick Digital Marketing od 30. júna 2016 prestane nahrávať flashové reklamy do AdWords a Doubleclicku. Od 2. januára nasledujúceho roka ukončí zobrazovanie tohto formátu úplne. Oficiálne možno považovať túto skutočnosť za zánik technológie Flash na webe. Istý čas sa však udrží v oblasti videoreklám.

Flash nahradí oveľa efektívnejší a bezpečnejší formát HTML5. Google už stihol pripraviť návod, ako jeho používatelia môžu pretvoriť reklamy vo formáte Flash na HTML5.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet 1

Prečo Google v utorok večer nefungoval?

24.11.2016 00:15

V utorok večer postihol služby Googlu rozsiahly výpadok, ktorý trval zhruba dve hodiny a zasiahol vo veľkej miere krajiny strednej Európy vrátane Česka a Slovenska. Používatelia nemali prístup k vyhľa ...

Internet

Instagram konkuruje Facebooku a Snapchatu. Zavádza živé video a miznúce správy

24.11.2016 12:00

Instagram sa pri svojich novinkách už aj v minulosti inšpiroval Snapchatom a tentoraz podľa jeho vzoru pridáva aj živé videá a miznúce správy. Živé videá čoskoro umožnia používateľom jednoduchým stla ...

Internet

Sociálna sieť LinkedIn v Rusku končí, ďalší na rade je Facebook a Twitter

18.11.2016 00:06

Federálna služba pre dozor v oblasti telekomunikácií, informačných technológií a masmédií (Roskomnadzor) vo štvrtok oznámila, že nariadila poskytovateľom komunikačných služieb zablokovať prístup na Li ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá