Image
12.2.2016 0 Comments

Flashovým reklamám zvoní umieračik. Google ich nahradí formátom HTML5

Už pri predstavovaní prvého iPadu predpovedal Steve Jobs blížiaci sa koniec technológie Flash. A nemýlil sa. Google nedávno oznámil, že na svojej platforme Display Network a Doubleclick Digital Marketing od 30. júna 2016 prestane nahrávať flashové reklamy do AdWords a Doubleclicku. Od 2. januára nasledujúceho roka ukončí zobrazovanie tohto formátu úplne. Oficiálne možno považovať túto skutočnosť za zánik technológie Flash na webe. Istý čas sa však udrží v oblasti videoreklám.

Flash nahradí oveľa efektívnejší a bezpečnejší formát HTML5. Google už stihol pripraviť návod, ako jeho používatelia môžu pretvoriť reklamy vo formáte Flash na HTML5.

Autor: Redakcia

Mohlo by Vás zaujímať

Internet 1

Slovensko.Digital spúšťa stránku na tvorbu nových štátnych služieb

23.08.2016 00:10

IT odborníci z občianskeho združenia Slovensko.Digital spustili stránku, na ktorej majú vznikať nové digitálne služby pre občanov a podnikateľov. S použitím štátnych dát a systémov tak chcú ukázať, ak ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ED Forum

Najnovšie videá