Image
12.2.2016 0 Comments

Flashovým reklamám zvoní umieračik. Google ich nahradí formátom HTML5

Už pri predstavovaní prvého iPadu predpovedal Steve Jobs blížiaci sa koniec technológie Flash. A nemýlil sa. Google nedávno oznámil, že na svojej platforme Display Network a Doubleclick Digital Marketing od 30. júna 2016 prestane nahrávať flashové reklamy do AdWords a Doubleclicku. Od 2. januára nasledujúceho roka ukončí zobrazovanie tohto formátu úplne. Oficiálne možno považovať túto skutočnosť za zánik technológie Flash na webe. Istý čas sa však udrží v oblasti videoreklám.

Flash nahradí oveľa efektívnejší a bezpečnejší formát HTML5. Google už stihol pripraviť návod, ako jeho používatelia môžu pretvoriť reklamy vo formáte Flash na HTML5.

Autor: Redakcia

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Česká jednotka v predaji leteniek expanduje na Slovensko

20.09.2016 00:05

Na Slovensko expanduje portál Superletuška.sk, prevádzkovaný českou spoločnosťou Asiana, ktorý plne využíva možnosti spolupráce so systémom Amadeus, svetovou jednotkou v rámci globálnych rezervačných ...

Internet

Ako na to, aby ste sa nestratili. Nové mapy Google urobia z vášho telefónu kompas

26.09.2016 00:19

Jedna zo základných čŕt aplikácie Mapy Google je schopnosť niekoľko sekúnd po jej otvorení ukázať smer, ktorým sa uberáte (vlastne to, kam mieri horná strana vášho mobilu). No možno ste si všimli, že ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

IT GALA

Najnovšie videá