Image
27.7.2016 0 Comments

Fanúšikovia si chcú na štadiónoch objednávať jedlo a nápoje pomocou mobilných aplikácií

Viac než 40 % športových fanúšikov si v uplynulom roku nakoniec na štadiónoch neobjednalo jedlo alebo nápoje, pretože ich odradilo dlhé čakanie. Vyplýva to zo štúdie The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage (Používateľská skúsenosť športových fanúšikov s objednávaním jedla a nápojov), ktorú realizovali spoločnosti Oracle (divízia Hospitality Sports & Entertainment) a Turnkey Intelligence, popredná firma špecializujúca sa na prieskumy trhu. Prevádzkovatelia štadiónov tým prichádzajú o peniaze. Jedným z riešení tohto problému je možnosť objednávok cez mobilnú aplikáciu. Spoľahlivú platformu pre tieto aplikácie predstavuje Oracle Cloud.

Výsledky štúdie sú založené na prieskume medzi viac než 3 500 športovými fanúšikmi v 8 krajinách (USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Čína, Japonsko, Austrália a Brazília); ukazujú jednak priority respondentov, jednak aj hlavné problémy služieb poskytovaných na športových štadiónoch.

„Okrem bezpečnosti a celkového charakteru prostredia uvádzajú športoví fanúšikovia práve ponuku jedla a nápojov ako hlavný faktor, ktorý rozhoduje o ich spokojnosti,“ vysvetľuje Charlie Wager, riaditeľ divízie Oracle Hospitality. „Naše cloudové platformy umožňujú operátorom nasadiť najmodernejšie technológie a poskytujú im agilitu, schopnosť rýchlo reagovať na meniace sa očakávania zákazníkov.“

Súčasným trendom je skôr pridávanie ďalších videoprojekcií na štadióny a snaha poskytovať divákom zábavu ešte pred začiatkom samotného stretnutia. Investície do technológií súvisiacich s ponukou jedla a nápojov však ponúkajú najrýchlejšiu návratnosť investícií. Mobilné technológie umožňujú vylepšiť objednávanie, platenie aj uplatnenie vernostných programov.

Z výsledkov nového prieskumu okrem iného vyplýva:

  • 68 % návštevníkov športových akcií v USA a 60 % celosvetovo by pravdepodobne alebo určite využívalo objednávky, ktoré by sa dali uskutočniť bez toho, aby človek musel vstávať zo sedadla.
  • Americkí fanúšikovia by v prípade, že by čas potrebný na vybavenie objednávky poklesol o polovicu, boli za potraviny a nápoje ochotní utratiť o 20 dolárov viac (nárast typických výdavkov o 43 %).
  • 27 % amerických fanúšikov a 14 % celosvetovo využíva vernostné programy, ktoré ponúkajú športové tímy alebo prevádzkovatelia štadiónov.

Divízia Oracle Hospitality Sports & Entertainment už viac než 35 rokov poskytuje riešenie pre zákazníkov podnikajúcich v segmente športu a zábavnom priemysle. Ponúka riešenie pre predaj (point-of-sale), ktoré zahŕňa napr. riadenie zásob, vernostné zľavy, vzdialené objednávky („zo sedadla“) a umožňuje aj integráciu technológií a produktov tretích strán.

Spoločnosť Turnkey Intelligence, založená v roku 1996, je popredná agentúra zameriavajúca sa na prieskumy trhu v oblasti športu, v zábavnom priemysle a marketingu. K jej klientom patria aj prevádzkovatelia veľkých športových súťaží vrátane National Football League (NFL) a National Basketball Association (NBA), profesionálne športové tímy, prevádzkovatelia štadiónov aj firmy, ktoré športové akcie sponzorujú.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Správca národnej domény .sk pripravuje inovácie a natrvalo znižuje ceny

02.12.2016 14:00

Slovenské domény zaregistrujete od nového roku za polovicu Spoločnosť SK-NIC, a.s., správca národnej domény .sk, od roku 2017 natrvalo znižuje cenu domén. Firmy aj fyzické osoby si tak budú môcť od n ...

Tlačové správy

Európski lídri digitalizácie sa v Bruseli dohodli – internet potrebujú aj v Afrike!

02.12.2016 13:50

Podpredseda vlády SR pre investície a informatizáciu Peter Pellegrini, belgický podpredseda vlády Alexander De Croo a podpredseda Európskej komisie pre jednotný digitálny trh Andrus Ansip dnes v Bruse ...

Tlačové správy

ShopRoku 2016: Ôsmy ročník súťaže o najlepšie e-shopy

02.12.2016 13:32

Už dnes štartuje registrácia a hlasovanie v rámci ďalšieho, v poradí už ôsmeho, ročníka súťaže o najobľúbenejší e-shop na slovenskom trhu – ShopRoku 2016. Po minuloročných zmenách zostáva načasovanie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá