7.2.2012 0 Comments

Európsky týždeň e-Skills 2012

Generálne riaditeľstvo európskej komisie pre podnikanie a priemysel spúšťa celoeurópsku kampaň Európsky týždeň e-Skills 2012, zameranú na podporu rozvoja e-zručnosti ako nástroj, ktorý môže pomôcť mladým ľuďom v Európe získať prácu.

A práve na podporu získania lepších pracovných príležitostí európskej mládeže prostredníctvom využitia digitálnych technológií zaháji Európska komisia 26. - 30. marca 2012 svetovú kampaň Európsky týždeň e-Skills upozorňujúc na výhody získavania vhodných typov e-zručností. Nezamestnanosť dosahuje v niektorých členských štátoch úroveň viac ako 40%, obvykle sa pohybuje na úrovni okolo 22%.

Iniciatíva osvetovej kampane je koordinovaná spoločnosťami DIGITALEUROPE a European Schoolnet v spolupráci so stovkami partnerov, vrátane veľkých IT spoločností, ako je Cisco, Google, Hewlett Packard, Nokia, Microsoft, Sony a ďalší. Na Slovensku tieto aktivity koordinuje IT Asociácia Slovenska.

Preto pozývame univerzitných študentov predovšetkým z komunikačných odborov, žurnalistiky a audiovizuálnych odborov, aby sa zúčastnili súťaže „Nadšenie" v rámci európskeho týždňa e-Skills. Projekt „Nadšenie" môže byť zábavou a zároveň začiatkom ich potenciálnej kariéry. Cieľom je inšpirovať mladých ľudí, aby vytvárali zaujímavé komunikačné témy v oblasti, ktorá zaujíma mladých absolventov v Európe - ako získať zamestnanie.

Školám s odbormi komunikácia a audiovizuálnymi odbormi ponúkame možnosť posielať príspevky, ktoré budú hodnotené odbornou porotou. Tá bude zložená z predstaviteľov odborných škôl ako INSEAD, London School of Economics, Sorbonne a taktiež z predstaviteľov priemyslu - spoločností TBWA Worldwide, EuroNews, Cisco , Nokia, Google a Microsoft. Víťazi majú možnosť získať okrem finančných cien aj možnosť zúčastniť sa praxe v popredných svetových firmách.

Všetko čo potrebujete, aby ste sa zapojili do súťaže „Nadšenie" je zaujímavý obsah v jednej z troch nižšie uvedených kategórií. V príspevku musíte preukázať kreatívny, inovatívny, svojrázny a vtipný spôsob, ako môžu mladí ľudia nájsť prácu prostredníctvom e-technológií.

Súťaž „Nadšenie" ako projekt európskeho týždňa e-Skills predstavuje pre študentov príležitosť na preukázanie svojich schopností pri tvorbe zaujímavých komunikačných tém, ktoré by podporili viditeľnosť kampane európskeho týždňa e​​-Skills. Ponúka taktiež možnosť zviditeľnenia sa študentov u najväčších a najlepších spoločností na svete.

Slávnostné vyhlásenie výsledkov prebehne v Kodani v Dánsku na záverečnej ceremónii európskeho týždňa e​​-Skills. Finalisti budú mať plne hradenú cestu na záverečnú ceremóniu, kde si preberú ceny a vyznamenania od partnerov európskeho týždňa e-Skills. Pôjde o predstaviteľov popredných informačno-komunikačných firiem ako napríklad Nokia, Microsoft, Intel a ďalších.

Nižšie uvádzame popis kritérií pre zapojenie sa do súťaže. Tešíme sa na účasť univerzít v súťaží, ktorá je súčasťou európskeho týždňa e-Skill.

Pokyny súťaže
Na účasť v súťaži je potrebné vytvoriť obsah, ktorý zodpovedá špecifikáciam jednej z troch nižšie uvedených kategórií a vyplniť prihlášku na stránke: http://eskills-week.ec.europa.eu/projectpassion, ktorá bude zaradená do žrebovania.

Kategórie a témy
Všetky príspevky sa musia kvalifikovať v jednej z troch kategórií. Obsah má byť kreatívny, vtipný a má demonštrovať inovatívne používanie médií. Na vytvorenie záznamu je povolené použitie akéhokoľvek média: mobilného zariadenia, tabletu, ilustrácie, digitálneho dizajnu, písaného obsahu alebo sociálneho média (Twitter, Tumblr, Blog, YouTube a pod). Aby bol príspevok klasifikovaný ako súťažný, je nutné vyplniť súťažný formulár na oficiálnej stránke: http://eskills-week.ec.europa.eu/projectpassion

Kategória číslo 1 - e-zručnosti a ja
Cieľom príspevkov v tejto kategórii je vysvetliť nezasväteným, čo sú to e-zručnosti a ako je možné ich rozvíjať u mladých ľudí, ktorí začínajú uvažovať o ich kariérnych možnostiach. Obsah má byť zameraný na skúmanie rôznych možností, ktoré e-zručnosti ponúkajú a má definovať e-zručnosti v jednoduchých a ľahko pochopiteľných pojmoch. Má uvádzať príklady ako môžu ľudia e-zručnosti nadobudnúť alebo zvýrazniť prípady ľudí, ktorým sa prostredníctvom e-zručností podarili výnimočné veci. Príspevok má ukázať, ako môžu ľudia svoje e-zručností využiť v praxi a v každodennom živote, napríklad pri hľadaní zamestnania alebo ako práve vďaka nim niekto získal prácu. Buďte kreatívni a povedzte nám svoj ​​príbeh!

Kategória číslo 2 - e-zručnosti: práca budúcnosti
Cieľom príspevkov v tejto kategórii je preskúmať podnikateľské možnosti, ktoré sa otvárajú vďaka e-zručnostiam. Majú vytvoriť inšpirujúce príbehy, ktoré poukazujú na množstvo príležitostí digitálneho sveta, ktoré čakajú na mladých ľudí. Premýšľajte o pôvode Facebook, Twitter a nájdite ich európske ekvivalenty. Alebo nám prezraďte svoje plány na vybudovanie novej sociálnej siete, či prezentujte obchodný nápad niekoho, koho poznáte alebo ste o ňom počuli.

Kategória číslo 3 - Kreatívne e-zručnosti
Cieľom tejto kategórie je skúmať všetky možnosti e-zručností v oblasti umenia, vydávania literatúry, internetu a digitálnych snímok. Vaša kreativita by mala ukázať, v ktorých kreatívnych oblastiach sa môžu e-zručností uplatniť. Premýšľajte o tom, ako začal Pixar alebo skupina mladých umelcov, ktorí pracujú na filme alebo on-line portáli o umení alebo ktorí robia zaujímavé a kreatívne projekty. Použite svoju fantáziu!

Obsah všetkých kategórií musí korešpondovať s hlavnou témou kampane - e-zručnosti: tam je práca, ktorá na vás čaká.

Vstupné kritériá
Súťažiaci musí spĺňať nasledujúce kritériá:


1. Oboznámiť s plánom kampane vo vyplnenej prihláške
2. Realizovať kampaň (na akejkoľvek stránke, ktorú si vybral a vybudovať komunitu)
3.Vytvorený film nesmie byť dlhší ako 3 minúty a musí byť vyrobený špeciálne pre projekt „Nadšenie". Príspevok bude odoslaný v digitálnej forme na posúdenie (môže byť zverejnený na blogu alebo webovej stránke podľa vášho výberu)
4. Hudba príspevku nemôže presahovať trvanie 4 minút
5. Všetky pred-pripravené materiály, ako napríklad hudba, musia byť nelicencované, pripravené na použitie

Posledný termín na prihlásenie projektov je 4. marec 2012

Dôležité termíny
Uzávierka prihlášok 4. marec 2012 - polnoc
Akademické hodnotenie: 5. marec 2012 - 15. marec 2012
Hodnotenie zástupcov priemyslu: 16. marec 2012 - 20. marec 2012
Slávnostné odovzdávanie cien 30. marec 2012 - Kodaň

Hodnotiace kritériá
- Demonštrovanie inovatívneho používania médií
- Rešpektovanie hlavnej témy - E-zručnosti: tam je práca, ktorá na vás čaká.
- Časový limit na film - 3 minúty / 4 minúty na hudbu
- Príspevok je vytvorený špeciálne pre súťaž „Nadšenie"
- Projekt obsahuje podporujúci plán kampane / stratégiu / plán realizácie
- Všetky príspevky, ktoré sú považované za urážlivé alebo kultúrne necitlivé budú automaticky vylúčené

Hodnotenie
V prvom kole akademická porota vyberá 15 finalistov (5 z každej kategórie).
15 finalistov postupuje do ďalšieho kola, kde budú hodnotení hlavnou porotou. Tá vyberá jedného víťaza a náhradníka z každej kategórie. Víťazné projekty budú prezentované na slávnostnom odovzdávaní cien v Kodani (30. marca 2012).

Víťazi si odnesú finančnú odmenu 1000 € a možnosť odbornej stáže, na finalistov čaká odmena 500 €.

Víťazi a ceny
Víťazi a finalisti budú mať hradenú cestu na slávnostné odovzdávanie cien, ktoré sa uskutoční 30. marca 2012 v Kodani v Dánsku za účasti predstaviteľov technologických firiem, Európskej komisie a médií. Taktiež pre nich budú pripravené ceny a získajú kontakt na popredné svetové spoločnosti.

Nechajte plynúť vašu predstavivosť a naštartujte svoju kariéru prostredníctvom súťažného projektu európskeho týždňa e-Skills s názvom „Nadšenie".

Vaše otázky, ktoré súvisia s vyhlásenou súťažou adresujte na: budinsky@itas.sk


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Šiesty ročník STARTUP AWARDS pozná víťazov a obsahom aj návštevnosťou prekonal všetky predchádzajúce

06.12.2016 00:15

Tohtoročné Startup Awards, ktoré sa konali v piatok 2. decembra v bratislavskom Istropolise, už majú svojich víťazov. V súťaži vyberala zahraničná odborná porota spomedzi dvanástich nápadov celkom v š ...

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá