SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Ericsson ukončil akvizíciu Red Bee Media

Tlačové správy
0

Ericsson oznámil, že ukončil akvizíciu britskej spoločnosti Red Bee Media, ktorá pôsobí v oblasti médií. Pôvodným majiteľom popredného britského poskytovateľa mediálnych služieb bola Creative Broadcast Services Holdings, entita riadená investičným fondom Macquarie Advanced Investment Partners.

Ericsson oznámil svoj ​​zámer získať Red Bee Media ešte 1. júla 2013, britský Úrad pre hospodársku súťaž však akvizíciu formálne schválil 27. marca 2014.

Švédsku spoločnosť čaká bohatá spolupráca s veľkým množstvom významných zákazníkov vysielacích služieb Red Bee Media, vrátane BBC, BSkyB, BT Sport, Canal Digital, Channel 4, EE, UKTV, UPC a Virgin Media,

Akvizíciou Red Bee Media získal Ericsson 1500 vysoko kvalifikovaných zamestnancov, ako aj operačné strediská v Británii, Francúzsku, Nemecku, Španielsku a v Austrálii. Ericsson vďaka tomu výrazne posilní svoju pozíciu v oblasti vysielacích služieb, ktorú začala budovať v roku 2007 upísaním vysielacích služieb spoločnosti C More (predtým Canal+) v škandinávskych krajinách

Magnus Mandersson, výkonný viceprezident a riaditeľ divízie Global Services spoločnosti Ericsson konštatuje: „Sme radi, že môžeme privítať nových zamestnancov, sme presvedčení, že nám pomôžu naše aktivity v oblasti vysielacích služieb posunúť na ešte vyššiu úroveň a v globálnom meradle. V súčasnej dobe máme vo Veľkej Británii viac ako 5000 zamestnancov, pričom takmer jedna tretina z nich pracuje v oblasti rozhlasového a televízneho vysielania. Veľká Británia sa tak stala pre Ericsson mediálnym centrom."

Aj vďaka tejto akvizícii majú možnosť ľudia na všetkých kontinentoch sledovať televízne programy riadené a vysielané Ericssonom.

Ericsson doteraz zanechal výraznú stopu na britskom televíznom a mediálnom trhu. Ako prvý zaviedol technológie komprimácie videa, ktoré sú považované za motor digitalizácie v TV priemysle a umožňujú zavádzanie nových štandardov ako napríklad HD TV, TV Anywhere a UHD TV. Stratégiou Ericssonu v oblasti TV a médií je podporiť vlastníkov obsahu, vysielateľov a poskytovateľom televíznych služieb, aby sa mohli neustále rozvíjať a boli schopní uspokojovať dopyt zákazníkov po kvalite obrazu, na akomkoľvek zariadení, kedykoľvek a kdekoľvek. Ericsson svoju víziu budúcnosti TV priemyslu predstavil nedávno v štúdii Media Vision 2020.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať