29.4.2014 0 Comments

Electro World zavádza jednotné ceny v kamenných predajniach aj v internetovom obchode

Slováci obľubujú internetové nakupovanie. V roku 2013 prekonali počtom objednávok, ale aj celkovým obratom nákupy z predchádzajúcich rokov. Pre vybrané internetové obchody stúpol obrat aj počet objednávok oproti roku 2012 takmer o tretinu. Na rastúcu popularitu internetového nakupovania reaguje aj obchodný reťazec Electro World. Od 1. mája 2014 zavádza jednotné ceny v kamenných aj internetových predajniach.

Rovnaká cena na internete aj v kamenných predajniach
Zákazníci tak budú mať možnosť kúpiť tovar v 26 maloobchodných predajniach obchodného reťazca Electro World na Slovensku a v ČR za rovnaké ceny ako v e-shope www.electroworld.sk. „Očakávame, že týmto krokom ešte viac povzbudíme nákupný záujem slovenského a českého zákazníka a upevníme našu pozíciu na trhu," hovorí Libor Bauer, riaditeľ predaja spoločnosti Electro World pre Českú a Slovenskú republiku.

Electro World patrí k najväčším predajným reťazcom elektroniky a domácich spotrebičov v regióne. Dlhodobo sa umiestňuje na prvých pozíciách ankiet a prieskumov obľúbenosti nákupných miest, zákazníckej spokojnosti aj úrovni personálu. Príkladom je aj ocenenie Obchodník roka v elektronike, ktoré získal Electro World v Českej republike minulý rok a celkovo už siedmykrát v jedenásťročnej histórii tejto súťaže.

Slovensko s najlepším internetovým pokrytím v rámci V4
Takmer 4/5 slovenských domácností boli v roku 2012 pripojené do internetu. Slovensko v tejto štatistike predbehlo aj ostatné krajiny Vyšehradskej skupiny. Dostupnosť internetového pripojenia a lákavé ceny e-shopov sú dôvodom, prečo popularita internetového nakupovania rastie. Hoci sú kamenné predajne stále vo výraznej prevahe,

podiel online nakupovania každým rokom rastie. V roku 2013 tvorili internetové objednávky 25,2 % všetkých predajov. Slováci cez internet nakupovali najčastejšie počítače, notebooky, tablety a fotoaparáty - každý štvrtý nákup vykonali cez internet. Chladničky, sušičky, žehličky alebo vysávače však vo viac ako 80 % prípadoch nakupovali v kamenných predajniach.„Slovenský trh je v mnohých smeroch špecifický. Skúsenosti v porovnaní s napríklad škandinávskymi krajinami, kde pôsobia ďalšie spoločnosti z medzinárodnej siete Dixons, sú diametrálne odlišné. Ľudia v týchto krajinách dávajú stále prednosť tradičnému nakupovaniu v kamenných predajniach. Oproti Slovensku stále preferujú komfort osobného nakupovania pred online nakupovaním," povedal Libor Bauer.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá