9.4.2014 0 Comments

„Power of Laughter” (Sila smiechu) - Viacom a GfK spájajú sily

Viacom International Media Networks (VIMN), divízia spoločnosti Viacom Inc., zverejnila zistenia svojho najnovšieho prieskumu nazvaného „Power of Laughter" (Sila smiechu). Jedná sa o dvojfázovú štúdiu realizovanú vo viacerých krajinách, ktorej druhú fázu zabezpečovala spoločnosť GfK, ktorá je globálnym dodávateľom v oblasti prieskumu trhu.

Štúdia zahŕňala celkom 12 krajín, a kým v prvej fáze skúmala dopad smiechu na duševnú pohodu ľudí, v druhej fáze sa venovala skúmaniu, o koľko sa zvýši zapojenie divákov do programu, keď sledujú humorný alebo zábavný obsah. Druhú fázu prieskumu zabezpečovala GfK pomocou vlastného oceneného nástroja GfK EMO Scan, ktorý sleduje jemné pohyby tváre a rozpoznáva emocionálne reakcie ľudí na vizuálne stimuly.

Pozrite sa na video predstavujúce hlavné výsledky prieskumu na stránkach VIMN.

Christian Kurz, Vice President of Research, Insights & Reporting VIMN, hovorí: „Rozhodli sme sa pre GfK, pretože je to spoločnosť, ktorá je schopná realizovať viacvrstvovú štúdiu vo viacerých krajinách a využiť pritom vynikajúci prístup založený na GfK EMO Scan. Výsledky nám urobili veľkú radosť, potvrdili totiž, že smiech je naozaj tým najlepším liekom pre myseľ, telo aj dušu človeka, a že sledovanie vtipného alebo zábavného obsahu naozaj zvyšuje pozitívne zapojenia diváka."

Julia Lamaison, Media Research and Insight Director GfK, dopĺňa: „GfK EMO Scan využíva presné algoritmy, pomocou ktorých odhaľuje a analyzuje emócie v reálnom čase. Tento systém zachytáva spontánne reakcie spotrebiteľov priamo u nich doma a používa k tomu ich webovú kameru (s ich súhlasom), ktorá sleduje pohyby tváre pri sledovaní televíznych programov a reklamy. Vďaka tomu dosahujeme pri meraní emocionálnych reakcií vysokú presnosť."

Prečítajte si súhrn najdôležitejších výsledkov.

Pokiaľ sa chcete dozvedieť viac o využití tejto technológie pri testovaní programov, pozrite si ukážku použitia nástroja GfK EMO Scan, alebo kontaktujte Juliu Lamaison.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Asseco Central Europe po 10 rokoch sťahuje akcie z poľskej burzy

05.12.2016 10:13

Prvá slovenská firma priamo kótovaná na zahraničnej burze sťahuje svoje akcie z trhu. Po desiatich rokoch na varšavskej burze totiž končí skupina Asseco Central Europe, ktorá síce stále sídli v Bratis ...

Tlačové správy

Huawei spúšťa vianočnú kampaň „#BePresent: odložte smartfóny a venujte sa svojim blízkym“

05.12.2016 09:10

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, spúšťa vianočnú kampaň #BePresent. Tá vyzýva ľudí, aby cez Vianoce odložili mobilné telefóny a trávili čas so svojimi blízkymi. Tým skutoč ...

Tlačové správy 1

WiFi v taxíku? HOPIN s Orangeom ho prinášajú bezplatne

05.12.2016 09:00

HOPIN v spolupráci s Orangeom prinášajú zákazníkom vyšší komfort pri cestovaní a možnosť byť #vsadeonline. Vo vybraných vozidlách bude dostupné bezplatné WiFi pripojenie. Celkovo 15 vozidiel HOPIN ta ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá