SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

„Power of Laughter” (Sila smiechu) - Viacom a GfK spájajú sily

Tlačové správy
0
Viacom International Media Networks (VIMN), divízia spoločnosti Viacom Inc., zverejnila zistenia svojho najnovšieho prieskumu nazvaného „Power of Laughter" (Sila smiechu). Jedná sa o dvojfázovú štúdiu realizovanú vo viacerých krajinách, ktorej druhú fázu zabezpečovala spoločnosť GfK, ktorá je globálnym dodávateľom v oblasti prieskumu trhu.

Štúdia zahŕňala celkom 12 krajín, a kým v prvej fáze skúmala dopad smiechu na duševnú pohodu ľudí, v druhej fáze sa venovala skúmaniu, o koľko sa zvýši zapojenie divákov do programu, keď sledujú humorný alebo zábavný obsah. Druhú fázu prieskumu zabezpečovala GfK pomocou vlastného oceneného nástroja GfK EMO Scan, ktorý sleduje jemné pohyby tváre a rozpoznáva emocionálne reakcie ľudí na vizuálne stimuly.

Pozrite sa na video predstavujúce hlavné výsledky prieskumu na stránkach VIMN.

Christian Kurz, Vice President of Research, Insights & Reporting VIMN, hovorí: „Rozhodli sme sa pre GfK, pretože je to spoločnosť, ktorá je schopná realizovať viacvrstvovú štúdiu vo viacerých krajinách a využiť pritom vynikajúci prístup založený na GfK EMO Scan. Výsledky nám urobili veľkú radosť, potvrdili totiž, že smiech je naozaj tým najlepším liekom pre myseľ, telo aj dušu človeka, a že sledovanie vtipného alebo zábavného obsahu naozaj zvyšuje pozitívne zapojenia diváka."

Julia Lamaison, Media Research and Insight Director GfK, dopĺňa: „GfK EMO Scan využíva presné algoritmy, pomocou ktorých odhaľuje a analyzuje emócie v reálnom čase. Tento systém zachytáva spontánne reakcie spotrebiteľov priamo u nich doma a používa k tomu ich webovú kameru (s ich súhlasom), ktorá sleduje pohyby tváre pri sledovaní televíznych programov a reklamy. Vďaka tomu dosahujeme pri meraní emocionálnych reakcií vysokú presnosť."

Prečítajte si súhrn najdôležitejších výsledkov.

Pokiaľ sa chcete dozvedieť viac o využití tejto technológie pri testovaní programov, pozrite si ukážku použitia nástroja GfK EMO Scan, alebo kontaktujte Juliu Lamaison.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať