19.11.2015 0 Comments

Dnes je silný deň pre e-commerce, začal sa Deň dopravy zdarma

Dnešok je silným nákupným dňom na internete. Heureka totiž spustila akciu Deň dopravy zdarma, do ktorej sa zapojilo takmer 450 e-shopov.

Od 12:00 nakúpite počas 24 hodín s dopravou zadarmo v takmer 450 e-shopoch. Práve toľko internetových obchodov sa celkovo zapojilo do druhého ročníka akcie Deň dopravy zdarma. Ten na Slovensku a v Česku organizuje najväčší porovnávač cien Heureka.sk. „Celkovo očakávame vyšší záujem zákazníkov oproti minulému roku. Očakávame, že celková hodnota nákupov v priebehu akcie môže dosiahnuť až na úroveň tých najsilnejších nákupných dní v období vianočnej sezóny," vyhlásil manažér zákazníckeho servisu Heureka.sk Jan Kriegel.

Deň dopravy zdarma potrvá 24 hodín od dnešného do 12:00 vo štvrtok. „V tejto dobe sa u všetkých ponúk zapojených e-shopov zobrazuje logo, podľa ktorého ich ľahko identifikujete. Akcia platí na celom Slovensku bez váhového obmedzenia pri objednávkach nad 15 eur," vysvetlil Kriegel. Všetky zapojené e-shopy majú navyše certifikát Overené zákazníkmi. Tento certifikát získa e-shop na základe hodnotenia zákazníkov, nakupujúci tak nemusí mať obavy o jeho dôveryhodnosť.

Doprava zdarma je stále silným lákadlom a hrá pri rozhodovaní o nákupe jednu z kľúčových rolí. „Chceme, aby pre e-shopy aj zákazníkov bola táto akcia akýmsi odštartovaním vianočných nákupov. Chceme motivovať zákazníkov nakupovať vianočné darčeky s dostatočným predstihom, aby mali dostatok času na doručenie tovaru. Preto sme termín Dňa dopravy zdarma určili na polovicu novembra, kedy majú e-shopy plné skladové zásoby," dodal Kriegel.

Počas prvého ročníka Dňa dopravy zdarma v roku 2014 v slovenských e-shopoch až 1,77 milióna eur. Počas 24 hodín uskutočnili Slováci v e-shopoch zapojených do projektu 17 421 objednávok a nakúpili 36 628 produktov. Zákazníci počas Dňa dopravy zdarma ušetrili na dopravných nákladoch 65 503 eur. Vlani sa do akcie zapojilo 255 domácich internetových obchodov.

Inšpiráciou pre akciu je Freeshippingday.com, ktorý vznikol v USA a tento rok sa chystá už jeho ôsmy ročník. Každoročne sa akcia stretáva s obrovským záujmom e-shopov aj zákazníkov. V Česku Heureka pripravuje akciu už po štvrtý raz. Partnerom akcie je už druhý rok spoločnosť DPD.

Všetky informácie nájdete na webe www.dendopravyzdarma.sk.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá