23.5.2016 0 Comments

Dell rozšíril prémiovú podporu do viac ako stovky krajín. Je medzi nimi aj Slovensko.

Spoločnosť Dell ohlásila dostupnosť svojej prémiovej technickej podpory na Slovensku a v ďalších 109 krajinách v Európe, Ázii, v Afrike a v Latinskej Amerike. Služba Premium Support je rýchla, jednoduchá a profesionálna podpora pre softvér a hardvér, dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Najzaujímavejšou funkciou je technológia SupportAssist - automatizovaná vzdialená diagnostika a detekcia problémov.  

Vďaka technológii SupportAssist sa znížil počet potrebných úkonov pri poskytovaní technickej podpory na polovicu. Tým sa dosiahlo zrýchlenie celého procesu o viac ako 80 %. Služba Premium support využíva takzvané proaktívne postupy pri detekcií a riešení problémov. To znamená, že technológia sama automaticky rozozná softvér aj hardvér zákazníka a získané informácie pošle priamo do centra technickej podpory. Experti tak môžu identifikovať problémy na zariadení užívateľa skôr, než sa na ňom začnú prejavovať a ovplyvnia jeho používanie.

“Prémiová podpora slúži zákazníkom 24 hodín denne 7 dní v týždni. Či už online, cez telefón alebo za ním príde až do práce. Zákazník má neustále k dispozícii komplexnú diagnostiku a servis,” hovorí Martin Piffl, Dell Services Manager.

Kľúčové vlastnosti služby Premium Support:     

  • Dostupnosť služby 24/7, online aj na telefóne
  • Servis na pracovisku už do dvoch pracovných dní
  • Komplexná služba pre hardvér aj softvér
  • Proaktívna detekcia pomocou technológie SupportAssist
  • Plná podpora pre predinštalovaný softvér napr. Microsoft Office, Explorer, Outlook
  • Pomoc pri pripojení zariadenia do siete, nastavení tlačiarne, zálohe dát, antivírusovej ochrane alebo aktualizovaní operačného systému

Dostupnosť:

  • Prémiová podpora pre zariadenia Dell Inspiron a Alienware je na Slovensku dostupná už teraz.
  • Prémiová podpora pre zariadenia Dell XPS bude dostupná od 12. júla.
  • V partnerských predajniach bude možné službu objednať pri kúpe nového zariadenia Dell.
Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Asseco Central Europe po 10 rokoch sťahuje akcie z poľskej burzy

05.12.2016 10:13

Prvá slovenská firma priamo kótovaná na zahraničnej burze sťahuje svoje akcie z trhu. Po desiatich rokoch na varšavskej burze totiž končí skupina Asseco Central Europe, ktorá síce stále sídli v Bratis ...

Tlačové správy

Huawei spúšťa vianočnú kampaň „#BePresent: odložte smartfóny a venujte sa svojim blízkym“

05.12.2016 09:10

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, spúšťa vianočnú kampaň #BePresent. Tá vyzýva ľudí, aby cez Vianoce odložili mobilné telefóny a trávili čas so svojimi blízkymi. Tým skutoč ...

Tlačové správy 1

WiFi v taxíku? HOPIN s Orangeom ho prinášajú bezplatne

05.12.2016 09:00

HOPIN v spolupráci s Orangeom prinášajú zákazníkom vyšší komfort pri cestovaní a možnosť byť #vsadeonline. Vo vybraných vozidlách bude dostupné bezplatné WiFi pripojenie. Celkovo 15 vozidiel HOPIN ta ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá