SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

DHL vyzýva múdre hlavy k vývoju inovatívnych robotických a ekologických riešení

Tlačové správy
0

Vizionári boli vyzvaní predložiť nápady samoovládacích vozíkov a trvalo udržateľných logistických konceptov. Víťazi majú šancu spoločne s DHL vyvíjať koncept a prezentovať svoje riešenia počas DHL Innovation Day, ktorý sa uskutoční 17. novembra.
Spoločnosť DHL predstavila svoje dve inovatívne výzvy a vyzvala tak k spolupráci vynálezcov a vizionárov z celého sveta. Práve oni by mali generovať nové nápady v oblastiach trvalo udržateľnej logistiky alebo robotiky.
Univerzity, študenti, spoločnosti a zároveň každý, kto má minimálne 18 rokov, sa môžu zapojiť do 28. septembra 2016 do súťaže predložením písomného dokumentu a videa, ktoré predstavuje  ich nápady.

“Férová a zodpovedná výzva” vyžaduje, aby vizionári prišli s konceptom trvalo udržateľných riešení pre svet zajtrajška. Žiadúce sú originálne nápady a praktické riešenia, ktoré sa zameriavajú na riešenie enviromentálnych a sociálnych výziev novým a inovatívnym spôsobom založeným na logistickom biznis modely. Koncepty by mohli byť napojené na využívanie logistiky k uľahčeniu kruhovej ekonomiky, či využívať globálnu transportnú sieť pre “fair trade” a produkciu. Nápadom môže byť čokoľvek od nového produktu, aktuálneho servisného riešenia až po nový koncept balenia, dôležité je, aby  nápad bol prospešný pre spoločnosť, prostredie a biznis.

“Sme presvedčení, že ak chceme robiť veci dobre, musíme konať dobro. Výzvou je priniesť férovosť a zodpovednosť do obchodne orientovaného prístupu. Našim konceptom je, že firmy sa budú sústrediť na vytváranie zdieľateľných hodnôt, otočenie sociálnych a enviromentálnych výziev na trvalo udržateľné, férové a potencionálne výnosné biznis modely,” hovorí Bill Meahl, Chief Commercial Officer DHL.

Druhou výzvou je “Robotická výzva”. Cieľom je vyvinúť prototyp samoovládacieho doručovacieho vozíka, ktorý môže sprevádzať zamestnancov počas posledných kilometrov doručenia.  “Naši kolegovia sa musia vyrovnávať s neustále rastúcim počtom balíkov, ktoré treba doručiť. Kedže naši kuriéri musia manuálne pretlačiť tento objem ulicami, vyvíjame koncepty, ktoré by pomohli našim zamestnancom uľahčiť ich prácu,” pokračuje Bill Meahl. Predložené prototypy musia byť schopné prejsť typickým mestským a vidieckým prostredím rýchlosťou bežnej chôdze a zároveň niesť zásielky.

Po predložení sú položky preskúmané v procese predvýberu založenom na ich funkčnosti, potenciálu vyriešiť daný problém a predpokladanej  obchodnej realizácie. Následne porota, zložená z troch expertov na logistiku, vyberie troch finalistov z každej výzvy.  Finalisti dostanú šancu 17. novembra prezentovať svoje nápady a prototypy pred 180 profesionálmi počas DHL Innovation Day. Víťazi z každej výzvy budú vybraní počas živého hlasovania. Tí, ktorí získajú najviac hlasov v rámci DHL Innovation Challenge, obdržia peňažnú výhru 20 000 eur a ich nápady môžu vystaviť  v DHL Inovation Center  v Nemecku a Singapure. Navyše, DHL pozve víťazov do diskusií ohľadom možností uskutočnenia svojich nápadov do reálnych konceptov.

Viac informácií nájdete na: http://www.dhlinnovationchallenge.com.

Redakcia

Všetky autorove články
DHL

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať