4.6.2014 0 Comments

Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pre Slovak Telekom

Spoločnosť Cleverlance Enterprise Solutions prispela k nasadeniu ngCRM v spoločnosti Slovak Telekom reintegráciou produktu People @work. Dôvodom reintegrácie CRM celej skupiny Deutsche Telekom, ktorej je Slovak Telekom členom, bolo vytvorenie jednotného systému starostlivosti o zákazníkov a evidenciu ich objednávok naprieč všetkými prenosovými technológiami, fixnými i mobilnými.

Pretože Cleverlance už dlhodobo podporuje a rozvíja pre Slovak Telekom riešenie pre workforce management - produkt People At Work (P@W), bola Cleverlance prizvaná aj k tomuto projektu. Najväčší multimediálny operátor na Slovensku Slovak Telekom pôvodne používal CRM systém Siebel 6.3, ktorý bol integrovaný aj so systémom P@W. V nadväznosti na rozhodnutie spoločnosti Slovak Telekom prejsť zo Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bolo nutné upraviť celý rad business procesov a implementovať zmeny takmer vo všetkých IT systémoch, a to aj P@W.

Projekt zmeny CRM, vrátane nadväzujúcich business procesov, začal v polovici roku 2011 a trval viac ako dva roky. Podieľala sa na ňom rada dodávateľov a pracovali na ňom stovky ľudí. Spoločnosť Cleverlance v rámci projektu integrovala svoje už skôr dodané riešenie P@W na ngCRM. Jednalo sa o pomerne zložitú a komplexnú reintegráciu produktového katalógu, nových workflows apod. Súčasne bolo nevyhnutné urobiť niektoré úpravy P@W pre potreby Siebel 8.1. Po nasadení do produkčného prostredia došlo k zjednoteniu produktového katalógu ponúkaných služieb, čo má pozitívny vplyv na objem zriaďovaných služieb. Vďaka plnému využitiu produktu P@W sú teraz zákazníkom ponúkané záväzné reálne termíny zriadenia služby hneď pri prvom zavolaní na call centrum, alebo po návšteve kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.

„S kvalitou služieb od Cleverlance sme spokojní. Vysokú úroveň potvrdzuje aj skutočnosť, že nasadenie prebehlo bez problémov práve v integračnej časti, ktorá býva náchylná na programové chyby," uviedla Beata Laciková, manažérka dodávanie IT riešení v spoločnosti Slovak Telekom.

„Plynulý nábeh do prevádzky umožnila vhodne zvolená stratégia vývoja a aplikovanie zmien, kedy len zmenou konfigurácie sme umožnili prechod na novú verziu integrácie CRM a P@W. Toto sa tiež prejavilo v minime chýb v integračných testoch a spokojnosťou zákazníka," uviedol Milan Mitošinka, vedúci jednotky mobilných riešení Cleverlance.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Konferencia PyCon sa po roku vracia na Slovensko

20.01.2017 14:11

Druhý ročník komunitnej konferencie avizuje špeciálny program pre učiteľov informatiky Príležitosť zoznámiť sa s jedným z najpopulárnejších programovacích jazykov súčasnosti, inšpirovať profesionálov ...

Tlačové správy

Desať MFZ Sharp dostalo ocenenie „vysoko odporúčané“ od laboratória BLI

20.01.2017 13:00

Nový rad MFZ Sharp bol ocenený za kvalitu, spoľahlivosť a jednoduchosť používania popredným hodnotiteľom Buyers Laboratory LLC Nový rad produktov MFZ Sharp s názvom Advanced and Essentials získal oce ...

Tlačové správy

Synology predstavuje službu Surveillance Station 8.0

20.01.2017 12:30

Spoločnost Synology® Inc. dnes oficiálne oznámila vydanie služby Surveillance Station 8.0, ktorá obsahuje nového a praktického desktopového klienta, inteligentné technológie viacerých dátových prúdov ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá