SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pre Slovak Telekom

Tlačové správy
0

Spoločnosť Cleverlance Enterprise Solutions prispela k nasadeniu ngCRM v spoločnosti Slovak Telekom reintegráciou produktu People @work. Dôvodom reintegrácie CRM celej skupiny Deutsche Telekom, ktorej je Slovak Telekom členom, bolo vytvorenie jednotného systému starostlivosti o zákazníkov a evidenciu ich objednávok naprieč všetkými prenosovými technológiami, fixnými i mobilnými.

Pretože Cleverlance už dlhodobo podporuje a rozvíja pre Slovak Telekom riešenie pre workforce management - produkt People At Work (P@W), bola Cleverlance prizvaná aj k tomuto projektu. Najväčší multimediálny operátor na Slovensku Slovak Telekom pôvodne používal CRM systém Siebel 6.3, ktorý bol integrovaný aj so systémom P@W. V nadväznosti na rozhodnutie spoločnosti Slovak Telekom prejsť zo Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bolo nutné upraviť celý rad business procesov a implementovať zmeny takmer vo všetkých IT systémoch, a to aj P@W.

Projekt zmeny CRM, vrátane nadväzujúcich business procesov, začal v polovici roku 2011 a trval viac ako dva roky. Podieľala sa na ňom rada dodávateľov a pracovali na ňom stovky ľudí. Spoločnosť Cleverlance v rámci projektu integrovala svoje už skôr dodané riešenie P@W na ngCRM. Jednalo sa o pomerne zložitú a komplexnú reintegráciu produktového katalógu, nových workflows apod. Súčasne bolo nevyhnutné urobiť niektoré úpravy P@W pre potreby Siebel 8.1. Po nasadení do produkčného prostredia došlo k zjednoteniu produktového katalógu ponúkaných služieb, čo má pozitívny vplyv na objem zriaďovaných služieb. Vďaka plnému využitiu produktu P@W sú teraz zákazníkom ponúkané záväzné reálne termíny zriadenia služby hneď pri prvom zavolaní na call centrum, alebo po návšteve kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.

„S kvalitou služieb od Cleverlance sme spokojní. Vysokú úroveň potvrdzuje aj skutočnosť, že nasadenie prebehlo bez problémov práve v integračnej časti, ktorá býva náchylná na programové chyby," uviedla Beata Laciková, manažérka dodávanie IT riešení v spoločnosti Slovak Telekom.

„Plynulý nábeh do prevádzky umožnila vhodne zvolená stratégia vývoja a aplikovanie zmien, kedy len zmenou konfigurácie sme umožnili prechod na novú verziu integrácie CRM a P@W. Toto sa tiež prejavilo v minime chýb v integračných testoch a spokojnosťou zákazníka," uviedol Milan Mitošinka, vedúci jednotky mobilných riešení Cleverlance.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať